Vanwaar de hosanna om deze jongen?quote:Op woensdag 23 augustus 2006 17:09 schreef Incolumis het volgende:
Schilder erbij
we worden nog eens goed
Kan ik nog niet goed over oordelen, maar dat hij beter is dan Sota lijkt me duidelijk.quote:Op maandag 28 augustus 2006 10:15 schreef DeVinger het volgende:
Gaat Everton dan potten breken?
Duw in de rug, dacht ik.quote:Op maandag 28 augustus 2006 12:24 schreef Damzkieee het volgende:
Ja en die rode kaart + vrijebal had gekregen misschien ook wel...
Werd hij trouwens niet flink vastgehouden bij dei laatste kans?
Dat inderdaad, stond ook in de Telegraaf. Daar werd v. Sichem ook als thuisfluiter afge'schilder'd.quote:
Hangt erom denk ik...quote:Op maandag 28 augustus 2006 22:50 schreef DeVinger het volgende:
Geen penal hoor, zie het nu bij Voetbal Insite.
Uit een interview met Pieckenhagen op www.hafc.nl. Zou toch wat zijn als hij blijft zegquote:Is het redelijk om te stellen dat jij hier volgend seizoen nog onder de lat staat?
“Oh, dat weet ik nu nog niet. Zoals je weet gebeurt er in het voetbalwereldje heel veel, en vaak in hele korte tijd. Maar het zou zomaar kunnen dat ik ook volgend seizoen nog in Almelo speel hoor.” Aan stoppen met voetballen denkt hij nog lang niet. “Haha nee zeker niet, ik ben nog een jonge man”, zegt hij met een brede grijns. Dus de kans is wel degelijk aanwezig dat je hier volgend seizoen nog bent? “Ja absoluut, absoluut. Mijn baas Nico is hier ook he, haha. Dus de kans is groot…”
Gaat dat over het volgende seizoen?quote:Op dinsdag 29 augustus 2006 15:49 schreef Zapper het volgende:
[..]
Uit een interview met Pieckenhagen op www.hafc.nl. Zou toch wat zijn als hij blijft zeg
Ja hoor, hij praat nog over de winst tegen Twentequote:Op dinsdag 29 augustus 2006 16:39 schreef Damzkieee het volgende:
Gaat dat over het volgende seizoen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |