quote:Op woensdag 20 september 2006 17:27 schreef pfaf het volgende:
Blammaaaaaage!
Jan Smit moet z'n bek houden overigens.
Dat overdreven gedoe in Tubantia gisteren. Hij schreeude moord en brand na de nederlaag, en dit weekend staat hij weer vooraan te springen na de overwinning. Zo'n zeperd als eergisteren kan gebeuren, moet je van leren en niet te lang bij stilstaanquote:
true. maar om JS af te vallen vink ook zo iets.. hij is een top voorzitter, en natuurlijk staat hij weer te springen als ze winnen, jij toch ook?quote:Op donderdag 21 september 2006 09:57 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat overdreven gedoe in Tubantia gisteren. Hij schreeuWde moord en brand na de nederlaag, en dit weekend staat hij weer vooraan te springen na de overwinning. Zo'n zeperd als eergisteren kan gebeuren, moet je van leren en niet te lang bij stilstaan
Afvallen doe ik ook niet. En ik weet dat hij zo prominent aanwezig is, maar ik vond het te ver gaan wat hij gisteren in de Tubantia zei. Daarom moest hi even z'n mond dicht houden.quote:Op donderdag 21 september 2006 10:29 schreef Breemz het volgende:
[..]
true. maar om JS af te vallen vink ook zo iets.. hij is een top voorzitter, en natuurlijk staat hij weer te springen als ze winnen, jij toch ook?
Jij komt ook als de spreekwoordelijke mosterd na de maaltijdquote:Op donderdag 21 september 2006 13:09 schreef Sjakie01 het volgende:
Hoe is het met de cupfighters? Meneer de voorzitter was niet al te vrolijk he?![]()
Ja toen was ik er ookquote:Op vrijdag 22 september 2006 12:47 schreef DeVinger het volgende:
Rotzak![]()
18.000 vast min![]()
zelfs in de nacompetitie toen
Dan hangen ze zo'n doek over die onderste plaatsen toch?quote:Op vrijdag 22 september 2006 13:34 schreef DeVinger het volgende:
Volgens mij kan er max 1000 in, en afhankelijk van de wedstrijd wordt het wel eens verkleind (veiligheid).
ja maar niet in heracles shirtje dus haal die 'quote:Op vrijdag 22 september 2006 16:14 schreef Damzkieee het volgende:
Ik ga gewoon met de Vitesse-pendelbus naar Duiven na de wedstrijd![]()
quote:Op maandag 25 september 2006 18:17 schreef pfaf het volgende:
Zwak inderdaad. Beide beentjes weer op Aarde en weer vechten voor de punten...
quote:Op dinsdag 26 september 2006 09:00 schreef Damzkieee het volgende:
Mwa Everton is er wel weer snel bovenop geloof ik
Over wie gaat dit?quote:Op dinsdag 26 september 2006 08:57 schreef pfaf het volgende:
Nou ja, bij Ajax was het gewoon een veelscorende diepe spits. Maar of hij dat nog kan ... ( zeker nu hij relatief fysiek nog zwakker is )
Wel in de jeugd dan, nooit bij de senioren bewezen helaas.quote:
vorig jaar was ik er niet bij met dat bar slechte weer dit jaar zeker van plan om een bezoekje te brengen , heb gehoord dat jullie erg gastvrij zijn , dan moeten jullie ook meer broodjes en koffie en thee bestellenquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:49 schreef Damzkieee het volgende:
Wat is dat toch met die Vitessesupporters in dit topic? Als jullie nu ook allemaal komen naar Heracles - Vitesse, zijn jullie al met 2x zoveel als vorig jaar
Trouwens, wel gezellig hoor, daar niet van
IIk ben fanquote:Op dinsdag 26 september 2006 18:49 schreef Damzkieee het volgende:
Wat is dat toch met die Vitessesupporters in dit topic? Als jullie nu ook allemaal komen naar Heracles - Vitesse, zijn jullie al met 2x zoveel als vorig jaar
Trouwens, wel gezellig hoor, daar niet van
quote:Het was voor het publiek in Nijmegen zowaar nog eens een reden om van de stoeltjes af te komen, want verder was het niet veel soeps in De Goffert qua sfeer. Dat de stadionspeaker daar anders over dacht (tot ziens in het gezelligste stadion van Nederland) zorgde er voor dat we alsnog met een kleine glimlach terug konden richting Almelo.
quote:Op zaterdag 30 september 2006 19:51 schreef DeVinger het volgende:
Krijg je van de zweven
wou je nog beweren dat het supporters zijn dan?quote:Op maandag 16 oktober 2006 10:29 schreef Vince22 het volgende:
Hoppa, en weer 3 punten!!
Offtopic... twente supporters de verkeerde kantine in?
en er ook hard weer uitquote:Op maandag 16 oktober 2006 10:29 schreef Vince22 het volgende:
Hoppa, en weer 3 punten!!
Offtopic... twente supporters de verkeerde kantine in?
quote:
kindervak Feyenoordquote:Op woensdag 18 oktober 2006 23:49 schreef vitessezuid113 het volgende:
[..]
Dat is toch een andere club![]()
![]()
quote:Op donderdag 19 oktober 2006 12:50 schreef pfaf het volgende:
Anders haal je de Twente-supporters even weg, die zitten er maar één keer per jaar.
- Twee keer geel binnen vijf minutenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 17:28 schreef Breemz het volgende:
hm altijd afgeven op de scheids is zo simpel he..
Twee domme overtredingen van Boakye, ben daar eerder kwaad op. Of die domme overtreding van Daelemans in het strafschopgebied. Maar ja, als je naar de scheidsrechter wijst hoef je niet naar je eigen falen te kijken. Neemt niet weg dat het een waardeloze wedstrijd was. Vrijdagavondwedstrijdenquote:Op zaterdag 21 oktober 2006 18:05 schreef Zapper het volgende:
[..]
- Twee keer geel binnen vijf minuten
- Belachelijke penalty tegen
- Tweede goal vanuit buitenspel
Vink naait Heracles gewoon altijd.
Heerlijk nieuws was dat gisteren ja. Gaat me wel geld kosten, want kan nu die sjaal wel kopenquote:
quote:Op woensdag 25 oktober 2006 17:11 schreef Damzkieee het volgende:
Zit het Fok!kers in het Polmanstadion plaatje er ook bij??
Ik zit/sta niet meer in het stadion.quote:Op donderdag 26 oktober 2006 11:02 schreef Vince22 het volgende:
Yo zapper en pfaf..... waar zitten jullie in het stadion? dan kan ik jullie er even bij gooien!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |