Draai je zeker nooit meer ?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:34 schreef Qunix het volgende:
Ik heb veel Kinderen voor Kinderen cassettes
TDK waren de beste Piertjequote:
quote:
Ik heb veel verzamelbandjes van de Wilde wereld en nozems a go go.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:43 schreef placebeau het volgende:
oude cassetjes zijn cool. Vroeger nam ik de top dertig op van de radio op zo'n cassetje.
En ik heb er ook een hoop van mijn mama, met Bob Dylan, Paul Simon, Donovan, etc.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:44 schreef piertje2 het volgende:
[..]
[afbeelding]
"aaaarghh kutman hij is erweer afgeschoten even opdraaien met de vinger"
Ja die gingen daar sneller als elpees omdat vynil smolt in de hitytequote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:45 schreef Thetallguy het volgende:
in Indonesie verkochten ze nog gewoon voorbespeelde bandjes in de winkel
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:47 schreef Mike het volgende:
Ik heb in 1990 50 uur Amerikaanse nummer 1 hits opgenomen. De Tros zond dat achter elkaar uit en ik had van tevoren 50 bandjes gekocht om maar niks te hoeven missen. Ik moest wel al die tijd wakker blijven, want ja, je moest om het half uur zo'n ding omdraaien. Het was moeilijk, maar het is gelukt.
Het jaar 2000?!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:06 schreef postinggirl het volgende:
Waarschijnlijk ben ik de allerergste van allemaal geweest. Het totale aantal ligt rond de 200.
(Niet zo'n verantwoorde titels op dat jpg-tje, ik weet het... Ik was anno 2000 nog wat kinds qua smaak...)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |