hmmz, toen heb ik 2jaar lang totaal geen probleem gehad.. kweet ook niet of het nou door Orange komt maar het was iig erg irritant.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
Toen het nog Wanadoo heette, was het ook al aardig kut.
en dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:00 schreef crossover het volgende:
Ik hoop dat er iemand van Orange meeleest
ach k moest ff klagen, ging zich er vooral om dat ik niet kon downloaden..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:05 schreef arneaux het volgende:
Wat belachelijk idd!!! Dan moet je zomaar, in dit weer, naar buiten?! Dat kunnen-ze-niet-maken.
Man stel je niet aan.
heb nu bijna 3 jaar ADSL van wanadoo, nooit geen problemen gehad, nooit downtime.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:55 schreef Tazmaniac het volgende:
Is wanadoo net over genomen door orange begint de ellende al!
Twee jaar lang geen minuut storing gehad met mijn internetverbinding, orange neemt de boel over en hoppa 2e keer deze week dat ik geen verbinding kan maken met de provderserver (en dat 8 uur lang!!!!)
moest er ff over klagen!!!nog meer mensen problemen gehad vandaag??
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:57 schreef Boondock_Saint het volgende:
Toen het nog Wanadoo heette, was het ook al aardig kut.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:39 schreef iamredleader het volgende:
[..]
xs4all sinds ik genezen ben van wanadoo
wanadooen nu ook orange
![]()
toch vrij klote als je voor je werk een aantal bestanden moet versturenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:41 schreef tonks het volgende:
8 uur lang????? kindjes in afrika hebben wel eens 16 uur lang geen wifi signaal, dus jank niet zo.
kindjes in afrika weten niet wat WWE of TNA is, laat staan Prison Break en King of Queensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:41 schreef tonks het volgende:
8 uur lang????? kindjes in afrika hebben wel eens 16 uur lang geen wifi signaal, dus jank niet zo.
ik zeg toch ook net dat het mss niks met orange te maken heeft maar het beestje moet toch een naam hebben hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:08 schreef Loempi het volgende:
lol....dit heb niets te maken dat het nu orange is.. Al die mensen klagen. Je heb orange al een maand of iets, mensen van wanadoo werken nu bij orange. Systemen van wanadoo zitten nu bij Orange. Simpel. Dus dit zou ook gebeuren als het wanadoo zou heten.
Btw ORANGE netwerk (ADSL family, en starter) lag niet plat op zn gat...(onder voorbehoud)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |