Volgens mij gaat dit nu langzaam richting klussen en wonen ....quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:21 schreef SCH het volgende:
Die rode deur? Kan je de auto leeg laten lopen dan?
Vandaag nog niet gekeken :$ Vrijdag avond waren het 4 cm grote plantjes met flinke blaadjesquote:Op zaterdag 29 juli 2006 16:38 schreef popolon het volgende:
Ja maar, ja maar, het was zo'n dikke snelle kruiper.
Anyway, hoe staan jouw bloempjes erbij LeeHarvey?
Inmiddels toch al zeker 10 cm meer dan vrijdag avondquote:Op zondag 30 juli 2006 21:01 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Vandaag nog niet gekeken :$ Vrijdag avond waren het 4 cm grote plantjes met flinke blaadjes![]()
Ja ze schieten als paddestoelen uit de grond, die van mij zit op ruim 2.20 meter nu.quote:Op maandag 31 juli 2006 20:54 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Inmiddels toch al zeker 10 cm meer dan vrijdag avondze groeien echt enorm hard... Hoop dat ze toch wel ruim binnen de 8 weken op zijn
![]()
wat ben jij toch een relaxte peer geworden!quote:Op zaterdag 29 juli 2006 17:21 schreef SCH het volgende:
Die rode deur? Kan je de auto leeg laten lopen dan?
zorg voor veel water, ook al zeggen ze dat dat niet hoeft. en zorg voor weinig wind. zeker bij zonnebloemen.quote:Op maandag 31 juli 2006 21:43 schreef Uhmmie het volgende:
Dat gaat aardig door zeg..
cool hoor
Elk jaar neem ik het me voor dat jaar zonnebloemen te doen aan begini van de zomer
Maar vergeet het ngo weleens
te weinig water is wat waarsch is mis gegaan bij die paar die niet opkwamen voor het huis... (en daar is toch nog een redelijke sloot overheen gegaan).quote:Op maandag 31 juli 2006 22:01 schreef zoalshetis het volgende:
[..]
zorg voor veel water, ook al zeggen ze dat dat niet hoeft. en zorg voor weinig wind. zeker bij zonnebloemen.
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 10:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Ik zit op een centimeter of 35![]()
Ik geef het gedrocht nog tot het weekend en dan gaat de zaag er in.quote:
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:12 schreef popolon het volgende:
Nou breekt m'n klomp, dwerg heeft gelijk.
3.00 meter hoog en er komt nu pas een bloem op.
Ik heb besloten: Hij blijft leven.quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:46 schreef SCH het volgende:
Ze kunnen net zo goed 6 meter worden man. Dit is prutswerk
Ja hehe, anders stuur ik Cheney op je afquote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:46 schreef popolon het volgende:
[..]
Ik heb besloten: Hij blijft leven.
quote:Op zaterdag 12 augustus 2006 23:47 schreef SCH het volgende:
[..]
Ja hehe, anders stuur ik Cheney op je af![]()
Doe je een beetje voorzichtig? 'Man breekt nek tijdens fotograferen zonnebloem' klinkt misschien wel grappig, maar niet als het je eigen nek is.quote:
Ik zal er aan denken dwerg!quote:Op zondag 13 augustus 2006 08:50 schreef dwerg het volgende:
[..]
Doe je een beetje voorzichtig? 'Man breekt nek tijdens fotograferen zonnebloem' klinkt misschien wel grappig, maar niet als het je eigen nek is.
quote:Op zaterdag 19 augustus 2006 00:15 schreef popolon het volgende:
Ik zie iets geel, ik zie een bloem ontwaken.
quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef dwerg het volgende:
Als het regent en je bent je huissleutels kwijt kun je onder de bladeren schuilen.
Been there, done that.quote:Op zondag 20 augustus 2006 15:49 schreef dwerg het volgende:
Als het regent en je bent je huissleutels kwijt kun je onder de bladeren schuilen.
Wat is stutten?quote:Op zaterdag 26 augustus 2006 23:38 schreef Bluezz het volgende:
Topzwaar = stutten
Die plantjes aan de voorkant
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |