Je zoekt een tshirt met die fotoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik ben nog altijd (latent) op zoek naar het shirt dat op de voorkant van het album 'you've come a long way, baby' staat...
Deze dus:
[afbeelding]
Ik heb al wel een # 1 shirt, maar niet zo een.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik ben nog altijd (latent) op zoek naar het shirt dat op de voorkant van het album 'you've come a long way, baby' staat...
Deze dus:
[afbeelding]
je vertelt mensen dat je ze lelijk vindt, en het is niet onaardig bedoeld? richt je vooral niet tegen mij als je eens iets onaardigs wilt vertellenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow het was niet heel onaardig bedoeld hoor het is gewoon zo
Lolquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij leest ook geen PI's hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik zoek het T-shirt dat op die foto staat. Niet dat shirt, want die heeft die gozer al aan. Maar zo'n shirt...quote:
Doe je die aan de 4e?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb al wel een # 1 shirt, maar niet zo een.
Waarom zou ze ook na al die keren dat jij onaardig tegen haar doet, dan gebruik je ook lang niet altijd knipoog PI's.quote:
gelukkig ben ik oost indisch blindquote:
Heb je nog meer mensen op je oostindisch blind lijstje staan, of is het een speciale eer voor Ynske?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig ben ik oost indisch blind
en dan vooral als het jou posts betreft![]()
Ik weet niet wat ik dan aandoe. Ik heb ook nog een leuk shirtje met Chic since 1984, wat ook wel toepasselijk is op zulks een feeschtje.quote:
Ik denk dat ze daar geen antwoordt op geeft. En dan heb je gelijk je antwoordtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je nog meer mensen op je oostindisch blind lijstje staan, of is het een speciale eer voor Ynske?
Ach, virtuele wijvennijd stoort me alleen maar als ze serieuze discussie in de weg zitten, dus in dit topic kunnen ze wat mij betreft rustig hun gang gaanquote:
Dan voel ik me ook niet schuldig als ik die later op de avond van je lichaam scheur!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik dan aandoe. Ik heb ook nog een leuk shirtje met Chic since 1984, wat ook wel toepasselijk is op zulks een feeschtje.
Maar die zijn beide al best oud en versleten,.
Nou niet doen alsof hier geen discussies op niveau gevoerd wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, virtuele wijvennijd stoort me alleen maar als ze serieuze discussie in de weg zitten, dus in dit topic kunnen ze wat mij betreft rustig hun gang gaan.
Nee, liefie_ geeft meestal netjes antwoord als ik haar wat vraag (en haar niet plaag)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar geen antwoordt op geeft. En dan heb je gelijk je antwoordt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof hier geen discussies op laag niveau gevoerd worden![]()
Geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk je nieuwe sexy topje aan wilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik dan aandoe. Ik heb ook nog een leuk shirtje met Chic since 1984, wat ook wel toepasselijk is op zulks een feeschtje.
Maar die shirts zijn beide al best oud en versleten,.
k heb geen nijd tegen damesquote:
Hier worden alleen maar discussies op zeker niveau gevoerd zelfsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof hier geen discussies op niveau gevoerd worden![]()
Maar m'n nieuwe witte topje is natuurlijk ook wel damn sexy.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voel ik me ook niet schuldig als ik die later op de avond van je lichaam scheur!
Daar zie je toch niks van in het donker...
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk je nieuwe sexy topje aan wil![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |