... riep Litpho vanuit de vrachtwagen vol met ongebluste kalk...quote:
ow....what a waste....quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... riep Litpho vanuit de vrachtwagen vol met ongebluste kalk...
Van de kalk...quote:
nee hoor .. van jou..(zegt ze eerlijkheidsgetrouw..) je zit weer te vissen..quote:
Deze was inderdaad weinig subtiel. Eigenwijs als je bent ga je er wel gewoon op in...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:40 schreef _Cara_ het volgende:
[..]
nee hoor .. van jou..(zegt ze eerlijkheidsgetrouw..) je zit weer te vissen..![]()
Vrachtwagen? Een vat is wel genoeg hoorquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef AirwiN het volgende:
[..]
... riep Litpho vanuit de vrachtwagen vol met ongebluste kalk...
Mopperen op de laptopleverancier. Mopperen op de Hema... Ligt het nou aan hun, of ben jij gewoon kritisch?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:45 schreef Ynske het volgende:
ha nog even en ik mag gaan mopperen op de Hema![]()
De hint was al duidelijk hoor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:49 schreef Litpho het volgende:
[..]
Vrachtwagen? Een vat is wel genoeg hoor.
laptop word niet geleverdquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:53 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Mopperen op de laptopleverancier. Mopperen op de Hema... Ligt het nou aan hun, of ben jij gewoon kritisch?
Ja maar... ik zou het mezelf nooit vergeven als je conversatie met _Cara_ dankzij mij dood zou slaanquote:
Die eigenwijs voegt me maar niet toe op MSN. zo blijft het bij oppervlakkig gewauwel in fotoboeken en in SC's...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:55 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ja maar... ik zou het mezelf nooit vergeven als je conversatie met _Cara_ dankzij mij dood zou slaan.
Dat is wel knap stom ja...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:54 schreef Ynske het volgende:
en foto's zijn niet correct afgedrukt (landscape foto's als portrait afgedrukt)
Tsssquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:56 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Die eigenwijs voegt me maar niet toe op MSN. zo blijft het bij oppervlakkig gewauwel in fotoboeken en in SC's...![]()
Ja, en dan te bedenken dat het nixxx wel is gelukt. Dat frustreert me nog het meest...quote:
Nou ja, nixxx' vasthoudendheid is wel berucht hier natuurlijkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:59 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ja, en dan te bedenken dat het nixxx wel is gelukt. Dat frustreert me nog het meest...![]()
dat bedoel ikquote:
Heeft ze nog een foto van je portemonnee meegeMMSd?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
oeh wauw ik heb een smsje van het super mooie meisje!
*pronk pronk*
Ik zie nietsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
*pronk pronk*
Staat haar foto hier?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:01 schreef liefie_ het volgende:
*pronk pronk*
Tien-secondenlijm is er niks bij...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:00 schreef Litpho het volgende:
[..]
Nou ja, nixxx' vasthoudendheid is wel berucht hier natuurlijk.
plaag all you wantquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:02 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heeft ze nog een foto van je portemonnee meegeMMSd?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |