Uiteindelijk worden ze die stukken plastic vanzelf wel zat en concluderen ze dat een echte man het beste is!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:12 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Als ze een man zoeken look no further![]()
We have an enthousiastic user in the audience. Miss Twisted, would you like to share your nixxx stixxx forever experience with us?quote:
Jij valt toch op klootzakken?quote:
ja jij zeker aangezien je met jou looks helemaal geen liefdesleven hebt waarschijnlijk zeker niet met iemand die nog lekker is ookquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:12 schreef Ynske het volgende:
[..]
en jij denkt dat wij daar wakker van liggen?
Ik ben nummer 1!quote:
Oh ik dacht even dat je mij gequote had.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja jij zeker aangezien je met jou looks helemaal geen liefdesleven hebt waarschijnlijk zeker niet met iemand die nog lekker is ook
heb vriendinnetje aan de lijn en blijkbaar heeft ze de hele tijd liggen zeuren waarom ik niet terug smstequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:12 schreef Twisted_fok het volgende:
Waar blijven de details liefie_?
Ik moet zuigen, met de stofzuiger that is. De schoonmaakdrang is wel weer weg.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:14 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ja jij zeker aangezien je met jou looks helemaal geen liefdesleven hebt waarschijnlijk zeker niet met iemand die nog lekker is ook
En je sim kaart zit in de zak van één of andere zakgappertquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef liefie_ het volgende:
[..]
heb vriendinnetje aan de lijn en blijkbaar heeft ze de hele tijd liggen zeuren waarom ik niet terug smste
maar mn telefoon lag boven
slowchatten over tieten en bier.quote:
mn oude sim gelukkig maja die werkte nog welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
En je sim kaart zit in de zak van één of andere zakgappert
Helaas niet. Ik ben nog altijd (latent) op zoek naar het shirt dat op de voorkant van het album 'you've come a long way, baby' staat...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Heb jij ook zulks een mooi shirt met # 1?
ow het was niet heel onaardig bedoeld hoor het is gewoon zoquote:
Je zoekt een tshirt met die fotoquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik ben nog altijd (latent) op zoek naar het shirt dat op de voorkant van het album 'you've come a long way, baby' staat...
Deze dus:
[afbeelding]
Ik heb al wel een # 1 shirt, maar niet zo een.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Helaas niet. Ik ben nog altijd (latent) op zoek naar het shirt dat op de voorkant van het album 'you've come a long way, baby' staat...
Deze dus:
[afbeelding]
je vertelt mensen dat je ze lelijk vindt, en het is niet onaardig bedoeld? richt je vooral niet tegen mij als je eens iets onaardigs wilt vertellenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
ow het was niet heel onaardig bedoeld hoor het is gewoon zo
Lolquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
jij leest ook geen PI's hequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef liefie_ het volgende:
[..]
Ik zoek het T-shirt dat op die foto staat. Niet dat shirt, want die heeft die gozer al aan. Maar zo'n shirt...quote:
Doe je die aan de 4e?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:19 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik heb al wel een # 1 shirt, maar niet zo een.
Waarom zou ze ook na al die keren dat jij onaardig tegen haar doet, dan gebruik je ook lang niet altijd knipoog PI's.quote:
gelukkig ben ik oost indisch blindquote:
Heb je nog meer mensen op je oostindisch blind lijstje staan, of is het een speciale eer voor Ynske?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:22 schreef liefie_ het volgende:
[..]
gelukkig ben ik oost indisch blind
en dan vooral als het jou posts betreft![]()
Ik weet niet wat ik dan aandoe. Ik heb ook nog een leuk shirtje met Chic since 1984, wat ook wel toepasselijk is op zulks een feeschtje.quote:
Ik denk dat ze daar geen antwoordt op geeft. En dan heb je gelijk je antwoordtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je nog meer mensen op je oostindisch blind lijstje staan, of is het een speciale eer voor Ynske?
Ach, virtuele wijvennijd stoort me alleen maar als ze serieuze discussie in de weg zitten, dus in dit topic kunnen ze wat mij betreft rustig hun gang gaanquote:
Dan voel ik me ook niet schuldig als ik die later op de avond van je lichaam scheur!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik dan aandoe. Ik heb ook nog een leuk shirtje met Chic since 1984, wat ook wel toepasselijk is op zulks een feeschtje.
Maar die zijn beide al best oud en versleten,.
Nou niet doen alsof hier geen discussies op niveau gevoerd wordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ach, virtuele wijvennijd stoort me alleen maar als ze serieuze discussie in de weg zitten, dus in dit topic kunnen ze wat mij betreft rustig hun gang gaan.
Nee, liefie_ geeft meestal netjes antwoord als ik haar wat vraag (en haar niet plaag)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar geen antwoordt op geeft. En dan heb je gelijk je antwoordt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof hier geen discussies op laag niveau gevoerd worden![]()
Geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk je nieuwe sexy topje aan wilquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ik dan aandoe. Ik heb ook nog een leuk shirtje met Chic since 1984, wat ook wel toepasselijk is op zulks een feeschtje.
Maar die shirts zijn beide al best oud en versleten,.
k heb geen nijd tegen damesquote:
Hier worden alleen maar discussies op zeker niveau gevoerd zelfsquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Nou niet doen alsof hier geen discussies op niveau gevoerd worden![]()
Maar m'n nieuwe witte topje is natuurlijk ook wel damn sexy.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Dan voel ik me ook niet schuldig als ik die later op de avond van je lichaam scheur!
Daar zie je toch niks van in het donker...
Ik stem voor!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
Geef nou maar gewoon toe dat je eigenlijk je nieuwe sexy topje aan wil![]()
Zuidpool, liefie_. Gun Pheno nou ook watquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef liefie_ het volgende:
sommige expemlaren daar in tegen mogen van mij collectief ergens op een verlaten eilandje ergens vlak bij de noordpool worden gedumpt
En nog een keer, mocht de vorige stem niet duidelijk zijn geweest!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar m'n nieuwe witte topje is natuurlijk ook wel damn sexy.
Maar daar maak ik me op de dag zelf wel pas druk om
Wat doe je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
het werkt andersomquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:23 schreef Litpho het volgende:
[..]
Heb je nog meer mensen op je oostindisch blind lijstje staan, of is het een speciale eer voor Ynske?
Ik denk dat ik ga voor optie B, sprankelende persoonlijkheid. Op z'n minst is dat het minste werkquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het werkt andersom
je moet het verdienen om van mijn lijstje af te mogen!
dat kan door geweldige looks, spetterende persoonlijkheid of bijzondere verdiensten in de orde van liefie_
Wil ze dat voor nixxx of voor mij?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef melismay het volgende:
[..]
die ene van die foto?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:26 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Maar m'n nieuwe witte topje is natuurlijk ook wel damn sexy.
Maar daar maak ik me op de dag zelf wel pas druk om
Misschien wel voor iemand anders...quote:
Ik ben eigenlijk best benieuwd op wat voor vrouwen jij valt?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:25 schreef liefie_ het volgende:
[..]
k heb geen nijd tegen dames
iig leuke exemplarendaar hou ik van
I know... Ik heb de foto gezien...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:28 schreef liefie_ het volgende:
[..]
die ene van die foto?
die is wauw![]()
![]()
die wil je hoor airwin!!!
Gelukkig voldoe ik al aan A en B. *kuch*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:26 schreef liefie_ het volgende:
[..]
het werkt andersom
je moet het verdienen om van mijn lijstje af te mogen!
dat kan door geweldige looks, spetterende persoonlijkheid of bijzondere verdiensten in de orde van liefie_
Q!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:28 schreef melismay het volgende:
[..]
Misschien wel voor iemand anders...
Mompelt iets over 2 honden en een been...
en ik kan me ook wel wat dingen voorstellen bij Cquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef Twisted_fok het volgende:
[..]
Gelukkig voldoe ik al aan A en B. *kuch*
Een uitermate goed uitgangspunt om er een vent bij te nemen om de sleur weg te nemen!quote:
Liefie_ denkt graag met de mensen meequote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef liefie_ het volgende:
[..]
en ik kan me ook wel wat dingen voorstellen bij C
Je schouder in zo een ding lopen duwen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef Sjowhan het volgende:
Me schouders
Rotventilatoren ook
Gelukkig nog een half uur
innerlijk of uiterlijk?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:29 schreef Aarti het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk best benieuwd op wat voor vrouwen jij valt?
True!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:30 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Een uitermate goed uitgangspunt om er een vent bij te nemen om de sleur weg te nemen!
Je hebt geluk dat ik er niet bij ben, anders had je natuurlijk uberhaupt geen kans gehadquote:
stiekum ben ik dan ook heel sociaal ingesteld!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:30 schreef Litpho het volgende:
[..]
Liefie_ denkt graag met de mensen mee.
ik zit met een halve verzekeringsreclame in mijn hoofd, maar meer dan dit komt er even niet uit
Da's net als ik zou zeggen ik val op vrouwen zoals britney spears, en ik kom uit de stad met een overgewichtig vrouwelijk persoon met een snor en een burkaquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef liefie_ het volgende:
[..]
innerlijk of uiterlijk?
ik kan hier wel een ideaal meisje gaan omschrijven maar in praktijk werkt het toch nooit zo...
Vrouwen zie ik niet als concurrent maar als aanvulling op de feestvreugde!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:31 schreef melismay het volgende:
[..]
Je hebt geluk dat ik er niet bij ben, anders had je natuurlijk uberhaupt geen kans gehad![]()
Je bent gewoon een sexsist in hard en nieren.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zie ik niet als concurrent maar als aanvulling op de feestvreugde!![]()
Ik zie dat je Britney's recente zwangerschapsfoto's hebt gezienquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Da's net als ik zou zeggen ik val op vrouwen zoals britney spears, en ik kom uit de stad met een overgewichtig vrouwelijk persoon met een snor en een burka
Jij ook al!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:32 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Vrouwen zie ik niet als concurrent maar als aanvulling op de feestvreugde!![]()
Ik hou van alle vrouwenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:33 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Je bent gewoon een sexsist in hard en nieren.
En je dult geen concurrentie
nou ik acht de kans klein dat een meisje met de looks van britney jou ziet staan en de kans groot dat een besnorde vrouw met overgewicht in burka een stuk realistischer voor je isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:32 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Da's net als ik zou zeggen ik val op vrouwen zoals britney spears, en ik kom uit de stad met een overgewichtig vrouwelijk persoon met een snor en een burka
Ik heb nog nooit betaald voor een triootje en dat ga ik ook zo houden!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef melismay het volgende:
[..]
Jij ook al!
Twist, we moeten echt ons werk gaan maken van triootjes, daar kunnen we dik geld mee verdienen![]()
Als we je maar lang genoeg laten smachtenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit betaald voor een triootje en dat ga ik ook zo houden!
Vocabulair.Close();quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:35 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Ik hou van alle vrouwen
M'n hart is veel te groot
M'n hart is veel te groot
Daar ben ik mee geboren
Daar ga ik ook mee dood
Daar ga ik ook mee dood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |