quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:43 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ook metMy Little Pony
en
Baby Born
?????!?!?!!?!?
Ik heb je adresquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:50 schreef Bupatih het volgende:
[..]!
Zelfs die lieve Furby moet eraan geloven!
Nee, maar Ovidius ook niet!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:51 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb je adres. Je woont niet in België
Waar je nog nooit bent geweest?quote:
Oeh, waar heb je die vandaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:32 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Het is een in verschillende delen opgesplitst .rar-bestand!!
Totaal 99 delen, samen één groot filmpje waarin je MB alleen thuis ziet met haar speeltjes!
Wat wil die Buup in hemelsnaam? Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:07 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Waar je nog nooit bent geweest?
En waar iedereen naar voetbal kijkt en een vent aan je kop zeurt?!
[/Déjà vu]
Jullie hebben duidelijk niet geduimd!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:13 schreef MissBliss het volgende:
Oeh, allemaal duimen!
De pc kan misschien gefixt worden
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:17 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Jullie hebben duidelijk niet geduimd!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:21 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]Kennelijk niet dusSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
X_MVolcano is in tha house!
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
Woeiquote:
Als dat zo zou zijn, zou ik heul nie meekunnen naar de Eftelingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:43 schreef Dizer het volgende:
[..]
Hou op met springen, je wordt nog misselijk
Heerlijk juist met dit weerquote:
Jij, S, A en ik...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Als dat zo zou zijn, zou ik heul nie meekunnen naar de Efteling.
Maar wie gaan er nou nog meer?!
Ah! Een incrowd-meetquote:
Is het niet 'ik dwaal af'?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 18:14 schreef Odysseuzzz het volgende:
[..]
Wat wil die Buup in hemelsnaam? Hoe kom je hier, hoe kom je hier vandaan?![]()
En als je wegkomt, waarheen wou je dan wel gaan?![]()
Buup praat maar door maar ik taai af...![]()
Euh...dat ene msn-gesprek van ons? Toen je een geleende webcam aanzette?quote:
Weet ik niks meer vanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:05 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Euh...dat ene msn-gesprek van ons? Toen je een geleende webcam aanzette?Remember?
Nou ja...ik heb het toen allemaal opgenomen!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |