Daar is het gras altijd groener?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:37 schreef Ovidius het volgende:
[..]
*Mompelt iets over de tuin van de buren..!!
Niet!quote:
Dus eigenlijk ben jij een kloon van Erik?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oeh! Ik heb hét zalfje voor een gave huid gevonden.Het is iets van Roc.
Echt, ik gebruik het like een dag of vijf, en de meeste onzuiverheden zijn al verdwenen.
![]()
Homo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:40 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Niet!(Ja, toch wel. Ze maaien verdomme drie keer per week. Ze geven zelfs water en zo.
)
Oeh! Ik heb hét zalfje voor een gave huid gevonden.Het is iets van Roc.
Echt, ik gebruik het like een dag of vijf, en de meeste onzuiverheden zijn al verdwenen.
![]()
Oeh, sómebody's jealous!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef rena het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij een kloon van Erik?![]()
Bring it onquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:44 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Oeh, sómebody's jealous!
Maar schat, ik kan jouw huid ook wel fixen, hoor.
Ik heb geen gave huidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:41 schreef rena het volgende:
[..]
Dus eigenlijk ben jij een kloon van Erik?![]()
Darling, jezelf wel verzorgen, hè.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:45 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb geen gave huid. Tenminste, mijn huid is wel gaaf (als in cool
), maar niet zo zo gladjes.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:10 schreef Bupatih het volgende:
======================================================
Check deze motherfucker even geüpdatet zijn!
Je zegt "darling". En je verzorgt je huid.quote:
Neuh.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zegt "darling". En je verzorgt je huid.
Ben jehomo
?
Moet jij zeggen met je....met je....boeken!quote:
Ik kan eigenlijk ook niet wachten.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:21 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Donderdag!![]()
![]()
Jeetje man, door de televisie wil ik wel alles in vijf minuutjes hapklaar voorgeschoteld krijgen, hoor.![]()
Twee volle dagen, mijn God, dan ben ik oud!![]()
Wedden dat hij dat werkwoord inderdaad niet eens is moeten gaan opzoeken. Wát een vervoeging, omfg!quote:
't Is ook nog eens zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:50 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Wedden dat hij dat werkwoord inderdaad niet eens is moeten gaan opzoeken. Wát een vervoeging, omfg!!!!
Ik heb trouwens nog een requestje omtrent zo een afbeelding.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:46 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je zegt "darling". En je verzorgt je huid.
Ben jehomo
?
Dat is geen enkel probleemquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:48 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Moet jij zeggen met je....met je....boeken!![]()
Nog veeleisend ook?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:53 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ik heb trouwens nog een requestje omtrent zo een afbeelding.![]()
Morgen heb ik wat details.
Die boeit niet.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:54 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nog veeleisend ook?
Oh, die foto in dat andere topic... ja, misschien morgen.
Ik ben zo benieuwd dat ik bijna van plan ben om nu al te gaan slapen om morgen vroeg wakker te zijnquote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:55 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Die boeit niet.Dat van morgen is groots!
(Volgens mij fix jij zoiets op 10 minuutjes..
)
Naja, ik kan pas rond halftwaalf ofzo die foto krijgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:56 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd dat ik bijna van plan ben om nu al te gaan slapen om morgen vroeg wakker te zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |