Wat een ongelovelijk gekloot is dat zeg
![]()
ff korte uitleg:
Gisteren was een concert van Flogging Molly. Dus een vriend van me en ik erheen. Aangezien het allemaal net past met me werk enzo konden we in utrecht de trein van 19:00 hebben en dan zouden we ongeveer om 20:00 bij de Paradiso zijn. Precies op tijd voor het voorprogramma.
Komen we aan bij de Paradiso, staat er echt een mega lange rij van meer dan een half uur. Toen bedacht ik me ineens dat je bij Paradiso en de Melkweg een lidmaatschap voor een maand moet kopen om uberhaupt naar binnen te mogen.
Wij in de rij staan en natuurlijk het voorprogramma gemist. Waren eigenlijk nog maar net op tijd om Flogging Molly te zien beginnen. Daarnaast kost dat lidmaatschap ook nog een 3 euro. Dan ook nog eens 1 euro moeten betalen om je tas weg te zetten in de garderobe. Hoezo geldklopperij
![]()
Op zich kom ik over die 4 euro nog wel heen, maar het gaat gewoon om het principe. Je koopt een kaartje, betaalt er al 17,50 voor. Dan nog eens 3 euro lidmaatschap (waarom zit die niet bij het kaartje inbegrepen eigenlijk
![]()
) en dan nog eens een euro voor je tas. Ben je al 21,50 kwijt en dan ben je alleen nog maar binnen.
Bij de Melkweg is het precies hetzelfde geregeld.
Dan is het in Utrecht beter geregeld. Bij Tivoli en de Helling staan nooit lange rijen. Gewoon kaartje af laten scheuren en doorlopen. Voor je tas moet je dan trouwens nog wel iets van een euro betalen. Dat dan weer wel.
Echt een dikke
![]()
op het beleid van Melkweg en Paradiso
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"