abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:19:35 #1
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40162746
Wat een ongelovelijk gekloot is dat zeg

ff korte uitleg:
Gisteren was een concert van Flogging Molly. Dus een vriend van me en ik erheen. Aangezien het allemaal net past met me werk enzo konden we in utrecht de trein van 19:00 hebben en dan zouden we ongeveer om 20:00 bij de Paradiso zijn. Precies op tijd voor het voorprogramma.

Komen we aan bij de Paradiso, staat er echt een mega lange rij van meer dan een half uur. Toen bedacht ik me ineens dat je bij Paradiso en de Melkweg een lidmaatschap voor een maand moet kopen om uberhaupt naar binnen te mogen.

Wij in de rij staan en natuurlijk het voorprogramma gemist. Waren eigenlijk nog maar net op tijd om Flogging Molly te zien beginnen. Daarnaast kost dat lidmaatschap ook nog een 3 euro. Dan ook nog eens 1 euro moeten betalen om je tas weg te zetten in de garderobe. Hoezo geldklopperij
Op zich kom ik over die 4 euro nog wel heen, maar het gaat gewoon om het principe. Je koopt een kaartje, betaalt er al 17,50 voor. Dan nog eens 3 euro lidmaatschap (waarom zit die niet bij het kaartje inbegrepen eigenlijk ) en dan nog eens een euro voor je tas. Ben je al 21,50 kwijt en dan ben je alleen nog maar binnen.
Bij de Melkweg is het precies hetzelfde geregeld.

Dan is het in Utrecht beter geregeld. Bij Tivoli en de Helling staan nooit lange rijen. Gewoon kaartje af laten scheuren en doorlopen. Voor je tas moet je dan trouwens nog wel iets van een euro betalen. Dat dan weer wel.

Echt een dikke op het beleid van Melkweg en Paradiso
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40162833
was het wel een leuk optreden?
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_40162872
Flogging molly
pi_40162895
Overduidelijk dus je eerste concert in Paradiso / Melkweg.

Dit is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren zo.
pi_40163052
vind overigens de HMH relaxed
Overal hangt een prijskaartje aan, behalve aan het prijskaartje
[youtube]http://www.youtube.com/watch?v=qH1uo4UcPl4[/youtube]
pi_40163081
Die lidmaatschappen hebben iets te maken met het feit dat Paradiso en de Melkweg "besloten clubs" zijn met "leden". Daardoor vallen ze onder andere regels dan gewone kroegen enzo, mbt tot openingstijden en misschien ook de belasting ofzo ? Ze kunnen je waarschijnlijk meer vermaak bieden met die lidmaatschappen dan zonder, dus dan moet je ook niet mopperen.
pi_40163161
Vind het niet zo een probleem en tegenwoordig kun je ook die lidmaatschappen al bij je kaartje kopen via ticketmaster. Of je neem een jaarlidmaatschap heb je dat gezeik al helemaal niet
pi_40163338
Heb dat ook een keer gehad in het Paard in Den Haag, moest je ook nog een daglidmaatsschap kopen En dokken voor de garderobe, en dokken voor de plee...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:39:20 #9
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40163427
Wat pumpkin_Ruby zegt.
Ik heb al een boek.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:41:55 #10
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40163509
Neem je toch een jaarlidmaatschap meteen? Kost niet heel veel meer en kan je zo doorlopen .
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:47:09 #11
140904 MLF
Unazukin
pi_40163680
is het nu 3 euro?
heb pas nog 2,50 betaald dacht ik

Paard ben ik niet meer over te spreken, lang geleden, net voor de verbouwing (ze hadden zeker geld nodig) besloten ze zonder te melden dat iedereen nog ff lidmaatschap moest betalen, ik stond er in de rij buiten, paard al een uur open, liep niet door, concert begon al, dus ik ben naar voren gelopen, blijkt dat iedereen aan stennis schoppen was over die regeling
terecht natuurlijk

overigens sporen ze daar niet bij het paard, ik had een kortingskaart en die nam ik altijd mee en altijd korting tot er een achterlijk dom mokkel zit die het niet weet, dus ik haar met de neus op de feiten gedrukt, maar nee hoor
ik een boze brief gestuurd (ken ik die gozer ook nog toevallig), krijg ik een gratis kaartje voor een dans avond.........de gek
die heb ik met een vriendelijk bedankje terug gestuurd, want daar kom ik niet
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 12:51:09 #12
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40163801
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef Komakie het volgende:
Bij de Melkweg is het precies hetzelfde geregeld.
Bij de Melkweg krijg je een maandlidmaatschap. Dat is dus anders.

En daarbij wat HW zegt. Koop gewoon een jaarlidmaatschap en je hebt nergens last van.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_40163892
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:51 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Bij de Melkweg krijg je een maandlidmaatschap. Dat is dus anders.
Paradiso is ook een maandlidmatschap....
pi_40163986
Dat komt omdat de mensen van Paradiso niet willen dat je naar Flogging Molly gaat, omdat ze kutmuziek maken.

Maarja ff serieus, wat een onzin je koopt gewoon een kaart voor wat langer en dan heb je nooit meer problemen, 't is ook een beetje je eigen schuld, had je kunnen weten.
zakelijk
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:04:56 #15
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_40164235
Het staat (teminste vroegah) gewoon op je ticketservicekaartje dat je nog lidmaatschap moet kopen aan de deur als je die niet hebt. En je eventueel ook EERDER al die lidmaatschp kan kopen ivm drukte..
Of heb je niet goed gelezen?of staat het er niet meer op?
Je leeft maar één keer...
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 13:05:18 #16
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_40164247
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:54 schreef Jill-RMC het volgende:
Paradiso is ook een maandlidmatschap....
Ow, dacht altijd voor één avond.

Nou, dan is het helemaal een koopje.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_40164365
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Overduidelijk dus je eerste concert in Paradiso / Melkweg.

Dit is al jaaaaaaaaaaaaaaaaaaren zo.
Neemt niet weg dat het geldklopperij en onzin is. En als het nu mooie venues waren, maar daar is ook al geen sprake van.
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:41 schreef HeatWave het volgende:
Neem je toch een jaarlidmaatschap meteen? Kost niet heel veel meer en kan je zo doorlopen .
Voor die ene keer dat je er heen gaat zeker
De laatste tijd zit ons dochtertje in de nee-fase. Ze wil niet meer hebben dat ik haar naar bed breng. Twintig jaar terug was dat nooit een probleem.
pi_40164418
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:09 schreef BobbyB het volgende:

[..]

Neemt niet weg dat het geldklopperij en onzin is. En als het nu mooie venues waren, maar daar is ook al geen sprake van.
*shocked* Als er iets een mooie venue is dan is het Paradiso wel!
pi_40164427
quote:

En als het nu mooie venues waren, maar daar is ook al geen sprake van.
[..]
De Paradiso.. lelijk? Ik kan zien dat je er verstand van hebt!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:20:00 #20
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40164722
quote:

[..]

Het zijn 2 van de beste zalen in Nederland. Alles is altijd prima geregeld. En 'mooi'? Ik ga naar een concert voor een goede band, goed geluid, een gezellige avond, niet omdat ik graag in een mooi gebouw wil staan.
Vows are spoken to be broken
Feelings are intense, words are trivial
Pleasures remain, so does the pain
Words are meaningless and forgettable
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:21:00 #21
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40164763
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef Komakie het volgende:
Je koopt een kaartje, betaalt er al 17,50 voor. Dan nog eens 3 euro lidmaatschap (waarom zit die niet bij het kaartje inbegrepen eigenlijk )
Is het wel eens in je opgekomen dat er mensen zijn die meerdere keren in een maand naar een concert gaan in zo'n zaal? Die zouden dan dus elke keer weer extra betalen omdat het lidmaatschap bij de prijs van het kaartje zit.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:22:26 #22
44494 Rio
Republikeinen; tsss...
pi_40164820
Maar het is wel een barhel. Qua strekkende meters bar in de grote zaal. Verder is het natuurlijk helemaal top.

Voor iedereen die het niet aanstaat: je kunt natuurlijk altijd besluiten om niet heen te gaan. Probleem opgelost.
Ik heb al een boek.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:22:36 #23
47295 Angel_of_Dth
Enjoy the silence
pi_40164824
quote:
Als je zelden gaat, kun je toch beter voor een maand kopen. Je moet immers je jaarlidmaatschap ook nog kopen, dus de eerste keer heb je niet het voordeel dat je zo kunt doorlopen.

Ik ben eigenlijk nog nooit (te) laat binnen geweest door de rij voor de Melkweg of Paradiso. En ik moet meestal ook wel een lidmaatschap kopen. Het valt me juist altijd erg mee hoe lang het duurt.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:29:52 #24
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_40165144
jamaar bij zo'n overrated band als Flogging Molly staat weer een rij natuurlijk
Je leeft maar één keer...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:30:11 #25
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40165154
quote:
20 Euro dacht ik. Dat haal je er dus pas uit als je elke 2 maanden in Paradiso komt. Voor de mensen die gewoon een paar keer per jaar naar Paradiso gaan is dat geen optie.

Ik kan me wel vinden in de klacht van TS hoor. Het is gewoon zo'n irritante extra kostenpost waar je meestal te laat achterkomt. En het laatste kaartje dat je kocht is meestal net meer dan een maand geleden. Dat je er extra service door krijgt in vergelijking met 'open clubs' heb ik al helemaal nooit iets van gemerkt. Paradiso is gewoon een erg dure zaal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')