abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:05:25 #26
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162268
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:00 schreef Copycat het volgende:

[..]

Je bent blijkbaar hetzelfde als ik ... Want ook ik zou in een frequentie van 1x per maand geen duuzame relatie op kunnen bouwen. Wel een seksrelatie.
Dan heb ik daar toch een andere mening over. Ik heb het idee dat jullie allemaal teveel op de sex zijn gefocust. Het is niet zo dat ik maar 1x in de maand contact heb dan, er is ook nog zoiets als telefoon, sms, msn, mail......dat is dagelijks contact, verder 1x per maand een afspraak, gezellig uit eten of zoiets.
je kunt beter spijt hebben van iets dat je hebt gedaan,
dan spijt hebben van iets dat je niet hebt gedaan!!!
pi_40162348
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:05 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Dan heb ik daar toch een andere mening over. Ik heb het idee dat jullie allemaal teveel op de sex zijn gefocust. Het is niet zo dat ik maar 1x in de maand contact heb dan, er is ook nog zoiets als telefoon, sms, msn, mail......dat is dagelijks contact, verder 1x per maand een afspraak, gezellig uit eten of zoiets.
Je hebt de broek aan in jou relatie, en daar maak je aardig misbruik van. Hoe meer ik een beeld ervan vorm, hoe minder ik jou mag. Ik moet er niet aan denken dat mijn vriendin daarmee aankomt, dan is daar de deur.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:09:08 #28
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162404
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:03 schreef Copycat het volgende:

[..]

Hoe je het ook went of keert: jouw vrouw gaat mee in jouw fetish om jou niet te verliezen, niet omdat ze daar zelf achter staat. Lijkt mij niet bepaald een gelijkwaardige keuze.
Dat is het nou, ze staat er wel achter maar heeft er ook wel moeite mee, dat probeer ik hier ook uit te leggen. Als ze er niet achter had gestaan was de keuze voor haar simpel geweest, dan lagen we nu in scheiding. (en dat zijn haar woorden!!)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:10:49 #29
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40162454
Als je ergens achter staat, dan heb je er doorgaans geen moeite mee. Ze kiest voor het minste van twee kwaden. Alleen vraag ik me ten zeerste af of ze daadwerkelijk de minste van de twee gekozen heeft.

Die twee relaties, gaan die straks trouwens helemaal apart van elkaar bestaan of zal jouw vrouw ook kennis maken met je bijvrouw?
Curiosity cultured the cat
Hoge dames vangen veel wind
Whadda ya hear! Whadda ya say!
What is any ocean but a multitude of drops?
pi_40162487
quote:

[..]

Kan je niet gewoon vrienden zoeken dan?
Big dick.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:12:36 #31
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162516
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:07 schreef deepart het volgende:

[..]

Je hebt de broek aan in jou relatie, en daar maak je aardig misbruik van. Hoe meer ik een beeld ervan vorm, hoe minder ik jou mag. Ik moet er niet aan denken dat mijn vriendin daarmee aankomt, dan is daar de deur.
Nee, het is zeker beter om thuis niks te zeggen en lekker achter de rug van je partner vreemd te gaan....zoals 60% van de mannen en 50% van de vrouwen doen.

Waarom niet eerlijk daarover zijn, eerlijkheid is tensloten de fundering van een goede relatie.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:15:23 #32
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162602
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:10 schreef Copycat het volgende:
Als je ergens achter staat, dan heb je er doorgaans geen moeite mee. Ze kiest voor het minste van twee kwaden. Alleen vraag ik me ten zeerste af of ze daadwerkelijk de minste van de twee gekozen heeft.

Die twee relaties, gaan die straks trouwens helemaal apart van elkaar bestaan of zal jouw vrouw ook kennis maken met je bijvrouw?
Het is toch goed mogelijk om ergens achter te staan maar er toch moeite mee te hebben. simpel voorbeeld: Je zoontje van 6 wil gaan motorcrossen, wat doe je, je laat hem daar aan beginnen maar leuk vind je het niet.

De 2 relaties zullen appart zijn van elkaar
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:15:57 #33
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40162624
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:12 schreef save_the_day het volgende:

Nee, het is zeker beter om thuis niks te zeggen en lekker achter de rug van je partner vreemd te gaan....zoals 60% van de mannen en 50% van de vrouwen doen.

Waarom niet eerlijk daarover zijn, eerlijkheid is tensloten de fundering van een goede relatie.
Het beste zou natuurlijk zijn er eerlijk over zijn en je verlies nemen als blijkt dat je vrouw er niet volledig achterstaat ...
Of je conclusie trekken en op zoek gaan naar een vrouw die je wel wil delen met anderen.
pi_40162627
quote:

[..]

Ow dus het is óf eerlijk vertelle en neuken met een andere vrouw (jij hebt er een mooiere verwoording voor) óf je gaat vreemd? Is er niet nog iets als gewoon trouw blijven, en die energie in je vrouw steken? Ik weet heel zeker dat dit niet goed zal gaan.
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
pi_40162690
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:15 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Het is toch goed mogelijk om ergens achter te staan maar er toch moeite mee te hebben. simpel voorbeeld: Je zoontje van 6 wil gaan motorcrossen, wat doe je, je laat hem daar aan beginnen maar leuk vind je het niet.

De 2 relaties zullen appart zijn van elkaar
Ander voorbeeld. Jij wilt er een vrouw bij en je vrouw wil dat natuurlijk niet. Jij houdt het dus bij 1 vrouw, alhoewel je dat niet leuk vindt.
Big dick.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:18:53 #36
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162718
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Het beste zou natuurlijk zijn er eerlijk over zijn en je verlies nemen als blijkt dat je vrouw er niet volledig achterstaat ...
Of je conclusie trekken en op zoek gaan naar een vrouw die je wel wil delen met anderen.
Ja, dat bedoel ik. Dat verlies had ik ook genomen en gerespecteerd als ze had besloten bij me weg te gaan. En geloof me, daar heb ik al lang bij stil gestaan dat die concequentie er ook in zat voordat ik haar vertelde over mijn poly gevoelens.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:19:42 #37
136534 Erik_84
sja.. toch?
pi_40162749
quote:

[..]

dus als ze het er niet mee eens was geweest, had je gewoon alsnog een vrouw gezocht, alleen dan stiekem
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 12:20:11 #38
5428 crew  miss_sly
pi_40162758
quote:

[..]

Dat doe ik ook met goede vrienden en vriendinnen, daar heb ik ook een goede relatie mee, alleen duik ik daar niet het bed mee in. Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat seks met een ander onder het mom van het opbouwen van een goede relatie met een ander wordt gepromoot.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:22:15 #39
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162822
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:18 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Ander voorbeeld. Jij wilt er een vrouw bij en je vrouw wil dat natuurlijk niet. Jij houdt het dus bij 1 vrouw, alhoewel je dat niet leuk vindt.
Dat is niet de situatie waarin ik nu zit. Ik heb ook al eerder geschreven dat dan mijn vrouw altijd achterdochtig zou zijn en me niet meer zou vertrouwen, dat zou zeker het einde van ons huwelijk zijn geweest.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:23:02 #40
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162849
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef Erik_84 het volgende:

[..]

dus als ze het er niet mee eens was geweest, had je gewoon alsnog een vrouw gezocht, alleen dan stiekem
Jij hebt het verhaal dus niet goed gelezen
pi_40162904
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:22 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Dat is niet de situatie waarin ik nu zit. Ik heb ook al eerder geschreven dat dan mijn vrouw altijd achterdochtig zou zijn en me niet meer zou vertrouwen, dat zou zeker het einde van ons huwelijk zijn geweest.
Dus op het moment dat je haar vertelde over je verlangen naar andere vrouwen zette je haar dus gewoon voor het blok?

Dan hebben jullie inderdaad een bovengemiddeld goede relatie
Big dick.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:24:29 #42
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162905
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:20 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Dat doe ik ook met goede vrienden en vriendinnen, daar heb ik ook een goede relatie mee, alleen duik ik daar niet het bed mee in. Ik kan me toch niet aan de indruk onttrekken dat seks met een ander onder het mom van het opbouwen van een goede relatie met een ander wordt gepromoot.
Ook hier weer, ik heb van begin afaan nooit gezegd dat het om SEX gaat, het MAG een onderdeel van die relatie zijn.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:25:36 #43
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40162945
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef HassieBassie het volgende:

[..]

Dus op het moment dat je haar vertelde over je verlangen naar andere vrouwen zette je haar dus gewoon voor het blok?

Dan hebben jullie inderdaad een bovengemiddeld goede relatie
Ja en mezelf ook!!! De kans was dus ook dat ze me hierom zou verlaten, en dat is zeker ook niet wat ik wil!!!!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:25:50 #44
61646 Copycat
I am a trigger hippie
pi_40162959
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef save_the_day het volgende:

Ook hier weer, ik heb van begin afaan nooit gezegd dat het om SEX gaat, het MAG een onderdeel van die relatie zijn.
Dus, als die andere vrouw absoluut geen seks met je zou willen, zou je daar tevreden mee zijn?
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 12:26:12 #45
5428 crew  miss_sly
pi_40162970
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:24 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Dat is ook het grote verschil en waarschijnljik het probleem voor bijvoorbeeld je vrouw.
Ik heb er geen enkele moeite mee dat mijn vriend goede relaties heeft met andere vrouwen, want ik weet dat seks geen onderdeel van die relatie is en dat er toch o.a. dat stukje intimiteit tussen ons exclusief blijft.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:27:10 #46
64307 Untouchables
Kun je weven, weef dan mee
pi_40162996
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:15 schreef Copycat het volgende:

[..]

Ik snap iets niet.

Hij zegt toch duidelijk dat z'n vrouw het er wel mee eens is, maar er moeite mee heeft?
Waarom moet hij dan zijn conclusie trekken en iemand anders zoeken? Zijn vrouw staat er toch achter?
Ik snap niet dat iedereen denkt dat die vrouw zo'n zielig mensje is dat niet eens voor zichzelf op kan komen, als zij zelf aangeeft dat ze het wel ok vindt, dan is er weinig aan de hand, lijkt mij.
Geef die vrouw ook eens wat credit.
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 12:27:43 #47
5428 crew  miss_sly
pi_40163005
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:25 schreef save_the_day het volgende:

[..]

Ja en mezelf ook!!! De kans was dus ook dat ze me hierom zou verlaten, en dat is zeker ook niet wat ik wil!!!!
Ik geloof er werkelijk niets van dat jij ook maar enig moment risico gelopen hebt. Jij had immers allang besloten wat je wilde en eventueel opstappen van je vrouw zou jammer zijnmisschien, maar ook de deur wijd openzetten voor zoveel nieuwe en goede relaties als je maar kon wensen.
  Moderator dinsdag 25 juli 2006 @ 12:28:53 #48
5428 crew  miss_sly
pi_40163048
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Ik snap iets niet.

Hij zegt toch duidelijk dat z'n vrouw het er wel mee eens is, maar er moeite mee heeft?
Waarom moet hij dan zijn conclusie trekken en iemand anders zoeken? Zijn vrouw staat er toch achter?
Ik snap niet dat iedereen denkt dat die vrouw zo'n zielig mensje is dat niet eens voor zichzelf op kan komen, als zij zelf aangeeft dat ze het wel ok vindt, dan is er weinig aan de hand, lijkt mij.
Ik ben het met CC eens dat als je er echt achter staat, je er geen moeite mee hebt.
Ik vermoed een schoorvoetende instemming van vrouwlief omdat de enige andere keus is dat hij anders opstapt, en zover is ze nog niet...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:29:01 #49
64326 beestjuh
stupid little dreamer
pi_40163053
Het is niet stiekem? Maak dan voor je vrouw ook even een username aan, zou heel graag in haar eigen woorden horen wat ze erover te zeggen heeft, en ik weet dat ik niet de enige ben. .
power to the people
  dinsdag 25 juli 2006 @ 12:29:42 #50
141111 save_the_day
Life is what you make it
pi_40163082
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 12:27 schreef Untouchables het volgende:

[..]

Ik snap iets niet.

Dankje, ik geloof dat jij het begrijpt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')