Goeie timing weer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:07 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Wat dus inhoudt dat we precies wanneer ik klaar ben met werken aan het bier kunnen.![]()
Hij heeft weer met z'n poten in de electrische vliegenmepper gezeten?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:08 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Fuck, je broertje.
* JanisJoplin rent vliegt naar de keuken.
Die was is dood?
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:09 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Goeie timing weer..
Alleen heb je dan nog niet gegeten.
* JanisJoplin neemt ook maar een zak borrelnootjes en een ovenpizza mee.
Weer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:09 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij heeft weer met z'n poten in de electrische vliegenmepper gezeten?
Vrouwen zijn toch wel leuk hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:10 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Er wordt weer goed voor me gezorgd
!
Het is een gevoelig ventje.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Weer?.
Zoveel stroom zit daar niet op, moet kunnen.
Ik heb er trouwens geen. De winkel waar ze hem hadden heeft ze niet meer (logisch Janis, logisch). Dus heb ik maar een 19 eurocent vliegenmepper meegenomen.
Geen wonder dat ie de schotel niet uit de oven durfde te halen. Gelukkig kwam daar SuperJanis weer tevoorschijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:12 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Het is een gevoelig ventje.![]()
En ik gebruik altijd een schoen ofzo, of m'n hand.
Af en toe?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:13 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Zo af en toe zijn ze best leuk ja.![]()
Hij zal je dankbaar zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Geen wonder dat ie de schotel niet uit de oven durfde te halen. Gelukkig kwam daar SuperJanis weer tevoorschijn..
Ik zie het juist als sport, hoe meer vlekken op de muur hoe beterquote:Ik weiger om zulke beestjes met mijn handen aan te raken.
Oké, ik geef toe. Ik durf het niet..
Ik mep sowieso niet graag vliegen of enig ander soort insect kapot, krijg je altijd van die nare vlekken van op de muur enzo.. Gelukkig heb ik er ook niet zoveel last van.
Als je straks langskomt met het krat bier e.d. zal ik misschien mijn mening bijstellen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:15 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Af en toe?. Daar neem ik natuurlijk geen genoegen mee.
Je vindt dat wel wat hebben? Zo'n volgestipte vlekjesmuur?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:19 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hij zal je dankbaar zijn.
[..]
Ik zie het juist als sport, hoe meer vlekken op de muur hoe beterDit doe ik uiteraard niet bij vreemden thuis
Misschien?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:20 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als je straks langskomt met het krat bier e.d. zal ik misschien mijn mening bijstellen.![]()
Toch wel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Je vindt dat wel wat hebben? Zo'n volgestipte vlekjesmuur?
Ik vind een mooie egale strakke muur leuker eigenlijk..
Je zult er geen spijt van krijgen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Misschien?.
Is het überhaupt de moeite wel waard om langs te komen dan?
Zoveel moeite voor een vlieg? Doei.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch wel?Gelijk met een doekje schoonmaken will do the job
Maar ik ga eind deze week toch uit m'n huidige kamer dus nu maakt het niet meer uit
Hoe groter de bloedspetters hoe beter.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:23 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Zoveel moeite voor een vlieg? Doei..
.
Oh!
* JanisJoplin neemt haar vliegenmepper mee.
* JanisJoplin duwt haar lippen op elkaar.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:22 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Je zult er geen spijt van krijgen.![]()
* hermandeperman geeft er snel een kus op.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
* JanisJoplin duwt haar lippen op elkaar.
Pech, ik vraag het toch. Dan maar nieuwsgierig en zeurderig en vrouwelijk: Waarom niet?
Zolang ze maar niet in mijn gezicht en haren vliegen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:24 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Hoe groter de bloedspetters hoe beter.![]()
Nee net zoals al die andere vrouwen breng jij niet de helft van de tijd in de badkamer door.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Zolang ze maar niet in mijn gezicht en haren vliegen..
.
Anders neem ik je badkamer in beslag. (Ik heb het er wel vaak over hè. Dadelijk denk je nog dat ik de helft van mijn tijd in de badkamer doorbreng. Wat uiteraard niet zo is..)
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
* hermandeperman geeft er snel een kus op.
Whehehehe had ik je mooi te pakken voor je wat kon zeggen D:D;d;d;D![]()
;d;d:DD!11!11!rofleinszwei!11!1!!!DdD:D:D:Dd;D:~!!!
Nee, ik zit nu ook niet stiekem met mijn laptop op de badkamer mijn nagels te lakken en mijn voeten te boenen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Nee net zoals al die andere vrouwen breng jij niet de helft van de tijd in de badkamer door.
Dat lijkt wel verdacht veel op mijn uitspattingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
. D:D;d;d;D
![]()
;d;d:DD!11!11!rofleinszwei!11!1!!!DdD:D:D:Dd;D:~!!! Ofzoiets.
.
.
Zie je wel, één pot nat.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Nee, ik zit nu ook niet stiekem met mijn laptop op de badkamer mijn nagels te lakken en mijn voeten te boenen.
Nee, echt niet!
Betrapt.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Dat lijkt wel verdacht veel op mijn uitspatting.
Je hebt het fout!quote:
Graag.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Je hebt het fout!
Ik kan heel goed in 10 minuten gedoucht en mijn tanden gepoetst hebben.
Moet ik het soms bewijzen?.
Ik deed niet alsof ik het had verzonnen. Ook veranderd heb ik het niet. Ook heb ik het niet in een verkeerde context gebruikt. Vind ik.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
[afbeelding]Auteursrechten![afbeelding]
10 minuten voor ik op de fiets stap sta ik op inderdaadquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef vosss het volgende:
10minuten?
Gek, dat kan in 5, mét aankleden erbij.
Makkelijk zelfs.
Heb je wel eens een BH dicht gemaakt? Ondingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:31 schreef vosss het volgende:
10minuten?
Gek, dat kan in 5, mét aankleden erbij.
Makkelijk zelfs.
Nah, vooruit dan, voor deze ene keer.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Ik deed niet alsof ik het had verzonnen. Ook veranderd heb ik het niet. Ook heb ik het niet in een verkeerde context gebruikt. Vind ik..
15:30. Houd de badkamer even vrij, oké?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Graag.
Hoe wil je dat gaan doen dan?Met de
webcam
?
Openen gaat een stuk sneller.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Heb je wel eens een BH dicht gemaakt? Ondingen..
Oké. Ik zal m'n huisgenoot verzoeken op te bokkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
15:30. Houd de badkamer even vrij, oké?
Heb je ook van die lange haren zoals ik dat heb?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:32 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
10 minuten voor ik op de fiets stap sta ik op inderdaad.
Als iemand anders het doet wel ja.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Openen gaat een stuk sneller.
Ik denk het nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Heb je ook van die lange haren zoals ik dat heb?
D'oh.quote:En haal je ook altijd een boel haar weg?
10 minuten gaat primaquote:10 minuten is snel..
Mag ik dan ook in zijn kamer snuffelen?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:34 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Oké. Ik zal m'n huisgenoot verzoeken op te bokken.
Ik doe er idd zelf niet dagelijks een aan nee.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Als iemand anders het doet wel ja.
Pardon?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik denk het niet
[..]
D'oh.
[..]
10 minuten gaat prima.
Maar wel wekelijks?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Ik doe er idd zelf niet dagelijks een aan nee.
Als ik uit het huis ga gaat hij daar samenwonen met z'n vriendin. Ze zijn al begonnen met verbouwen en ze slapen nu in de huiskamer. Je mag van mij (en van hem vast ook wel) gewoon in de huiskamer snuffelen hoor.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:35 schreef JanisJoplin het volgende:
[..]
Mag ik dan ook in zijn kamer snuffelen?.
Dus je hebt eigenlijk geen huiskamer meer?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:36 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Als ik uit het huis ga gaat hij daar samenwonen met z'n vriendin. Ze zijn al begonnen met verbouwen en ze slapen nu in de huiskamer. Je mag van mij (en van hem vast ook wel) gewoon in de huiskamer snuffelen hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |