...van de Euro!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:59 schreef Komakie het volgende:
SBS6 is al jaren kut.... Eigenlijk al vanaf de invoering
Hoi, Hareld!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef Herald het volgende:
haha kostelijke grap veldmuis!
Zelfs daarvoor alquote:
Toch niet bij dat "Ik ben geestelijk gehandicapt en zet mezelf ongekend voor lul voor 1000 gulden" showtje hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:05 schreef veldmuis het volgende:
Ik ben wel eens op SBS6 geweest en ik heb Wendy van Dijk in het echt gezien echt woar!!!einz
Ja, maar ik was publiekquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef hermandeperman het volgende:
[..]
Toch niet bij dat "Ik ben geestelijk gehandicapt en zet mezelf ongekend voor lul voor 1000 gulden" showtje hè?
Dat zullen we dan maar geloven, aangezien uit sommige posts blijkt dat je IQ wel boven de 30 uitkomt, en dat toch een duidelijke voorwaarde leek om mee te mogen spelenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:07 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Ja, maar ik was publiek.
Hoelang geleden is dat trouwens, dat dat uitgezonden werd? Minimaal 10 jaar ofzo, toch?
Sta jij doorgaans op een camping?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:44 schreef anisubs het volgende:
SBS is helemaal niet slecht, sbs is juist GOED.
Vooral Probleemwijken, en Undercover in Nederland.
Ik wacht nog even op de TSquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:41 schreef NJ het volgende:
En wat is je klacht? Dat SBS niet gaat scoren?
Dat is geen klacht, maar dit wordt straks een understatement.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:41 schreef NJ het volgende:
En wat is je klacht? Dat SBS niet gaat scoren?
En ze zullen het voorlopig ook totaal niet veranderen.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:21 schreef Ofyles2 het volgende:
Aanvulling op vorige post: Het enige waar SBS6 goed in is, is het jatten van andere concepten of een buitenlands concept nicken dat in Engeland al is gekopieerd. Ook als SBS6 afgeleides maakt van succesformules elders, weet ik met twee vingers in mijn neus de overeenkomsten uit te pluizen. Hier een lijst (originele programma's staan tussen haakjes):De Tuinruimers (Rotzooi & Co) De Opvoedpolitie (The Supernanny) De Superhuisvrouw (Hoe schoon is jouw huis?) Hart van Nederland (5 in het land) Shownieuws (RTL Boulevard) Wegmisbruikers (Blik op de Weg) Sterren dansen op het IJs (Dancing with the Stars)
Het enige programma dat werkelijk uit echte koker komt en ook goed scoort is De Smaakpolitie met 700.000 kijkers. Het zal me niets verbazen als ze de elementen voor dit programma ook gejat hebben uit andere keukens.![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |