Wat? Iedereen weet toch dat mannen die vies zijn van zichzelf de beste sexpartners opleveren?quote:

Gefeliciteerd met beide verheuglijke nieuwtjes.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:01 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is een jongen geworden. Ze wonen trouwens nu al 2 maanden ergens verder weg (gelukkig).

Nee hoor. Alleen ik snap het nietquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:03 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Het is gewoon smerig vind ik. Niets mis mee toch?

help mequote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef Una_Piedra het volgende:
Ow, dacht dat het niveau weer opgekrikt werd...

quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef Aarti het volgende:
ranzig

quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef Aarti het volgende:
ranzig

Je begon er zelf over.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
help me
wij moeten t allemaal maar slikken maar zelf proeven homaar

Wat ik niet doe, hoeft van mij een ander ook niet te doen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
help me

quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:08 schreef Una_Piedra het volgende:
[..]
Wat ik niet doe, hoeft van mij een ander ook niet te doen.
Da's toch logisch

jamaar je vind t zelf ranzig waarom mot zij t dan toch maar slikken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:07 schreef Dickies het volgende:
[..]
Je begon er zelf over.
Oh, en ik heb per ongeluk zelf wel eens geproefd hoor![]()

Goedemorgenquote:

Ze moet helemaal niks. Denk je dat ik haar dwing ofzo? Als ik 1 ding nooit zal doen is het pushen of dwingen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:08 schreef Ynske het volgende:
[..]
jamaar je vind t zelf ranzig waarom mot zij t dan toch maar slikken?

das anders das niet ranzigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:11 schreef Dickies het volgende:
[..]
Ze moet helemaal niks. Denk je dat ik haar dwing ofzo? Als ik 1 ding nooit zal doen is het pushen of dwingen.
Besides, ik bef haar toch ook![]()

Ik kan er niet bij, ondanks de toch wel ruim meer dan gemiddeld dan wel niet grote afmetingquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:06 schreef Ynske het volgende:
[..]
help me

Volgens mij kan Viper nergens anders over praten. Beetje beperkt wereldbeeld.quote:

quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:12 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Ik kan er niet bij, ondanks de toch wel ruim meer dan gemiddeld dan wel niet grote afmeting

Over sommige dingen moet je niet praten. Die moet je gewoon doen en verder je kop erover houdenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:12 schreef Q. het volgende:
[..]
Volgens mij kan Viper nergens anders over praten. Beetje beperkt wereldbeeld.

Seks is toch een onderwerp?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:10 schreef Litpho het volgende:
[..]
Goedemorgen. Breng alsjeblieft een gespreksonderwerp mee
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |