en waar zie je dat staan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:33 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Als je na 1x bent klaargekomen?
Dan is de sex echt saai
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:34 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Dank je![]()
Zeg dan gelijk dat ik er niks van bak
nvm
Gevoelig onderwerpquote:
Ik zeg mensenkennisquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:38 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Okee, ik trek te voorbarig conclusies
en nu angstvallig naar de koffie grijpenquote:
komkommers waren niet mijn woordenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:40 schreef Litpho het volgende:
Ynske? Weet je zeker dat beginnen over komkommers, gecombineerd met "bijna" en "vol" een goed idee was?
of je meteen na t komen in slaap valtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:41 schreef Aarti het volgende:
ik ben alweer de draad kwijt
Ach, ze hebben het tegenwoordig dagelijks over sex hier.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:40 schreef Litpho het volgende:
Ynske? Weet je zeker dat beginnen over komkommers, gecombineerd met "bijna" en "vol" een goed idee was?
* Viper_74 komt behulpzaam aanrennen met een komkommerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:40 schreef Ynske het volgende:
[..]
komkommers waren niet mijn woorden
ik had t over wortels
de vraag is alleen waar ons bevertje blijft
Tegenwoordig? Ik heb zelden anders meegemaakt...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, ze hebben het tegenwoordig dagelijks over sex hier.
niet na de eerste keer nee. Wel als ik echt klaar benquote:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
* Viper_74 komt behulpzaam aanrennen met een komkommer
U riep
ach das om jou een plezier te doenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ach, ze hebben het tegenwoordig dagelijks over sex hier.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:44 schreef Aarti het volgende:
[..]
niet na de eerste keer nee. Wel als ik echt klaar ben![]()
We hebben wel eens betere gesprekken gehad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Ik heb zelden anders meegemaakt...![]()
Meestal beperkt het zich tot tieten, en iedereen weet dat die niets met sex te maken hebben.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:43 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Tegenwoordig? Ik heb zelden anders meegemaakt...![]()
ach ik wil m best in je reet stouwen als jij dat blieft wanneer je m mij geeftquote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:45 schreef Viper_74 het volgende:
[..]
Hoe zat het nou, nee = ja in vrouwentaal![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |