Ik ben een watje..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:16 schreef Copycat het volgende:
Wat een heiligenschennis! 43 drink je gewoon puur. Ben je een watje, dan doe je er een ijsblokje in. Maar met fruitontbijt mixen is zo lame.
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef tonks het volgende:
Mijn vader is ook 43 en die drinkt dat gewoon hoor.
Dan doe je er een ijsblokje in. Of twee. Of je stapt over op ranja ... met een rietjequote:
Dat was allemaal niet in huis.. Nu ben ik lekker op de cola, dus het topic mag wel op slot in principequote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:52 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dan doe je er een ijsblokje in. Of twee. Of je stapt over op ranja ... met een rietje.
Ik heb het wel eens mensen voor hun verjaardag gegeven op aanraden van de slijter, maar het is dus ook nog goed te drinken?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:16 schreef Copycat het volgende:
Wat een heiligenschennis! 43 drink je gewoon puur. Ben je een watje, dan doe je er een ijsblokje in. Maar met fruitontbijt mixen is zo lame.
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind 43 zeer goed te drinken. Puur. Zonder ijs. Zonder fruitontbijtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:59 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Ik heb het wel eens mensen voor hun verjaardag gegeven op aanraden van de slijter, maar het is dus ook nog goed te drinken?
Dat is waar. Mijn zus heeft 'm volgens mij nog ongeopend in de kast staan. Misschien moet ik het zelf maar gewoon drinken dan. Zonder fruitontbijt inderdaad.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Smaken verschillen natuurlijk, maar ik vind 43 zeer goed te drinken. Puur. Zonder ijs. Zonder fruitontbijt.
Het schijnt ook goed te zijn om mee te mixen (nee, niet met fruitontbijt). Daarom kocht ik het ooit, omdat iemand graag cocktails dronk, dus die kreeg een boek met allerhande cocktails, een mooie beker om in te mixen en een fles drank om mee te beginnen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:05 schreef Re het volgende:
t'is id best te drinken dat spul, lekker dik en zoet, nostalgie uit Spanje
Dat fruitontbijt was bij gebrek aan jus d'orangequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:08 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het schijnt ook goed te zijn om mee te mixen (nee, niet met fruitontbijt). Daarom kocht ik het ooit, omdat iemand graag cocktails dronk, dus die kreeg een boek met allerhande cocktails, een mooie beker om in te mixen en een fles drank om mee te beginnen.
Ben jij 43?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:28 schreef Re het volgende:
gvd
Breezer orangequote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat fruitontbijt was bij gebrek aan jus d'orange
quote:
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowquote:
Dat zeg ik toch!?!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooow
kwarantaietres, zeg dat dan!
Sjagrijn, neem een borrel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:18 schreef Copycat het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch!?!
Alleen is mijn Spaans zo belabberd dat het er als drieënveertig uitkomt.
Straks. Thuis.quote:
*biertje wegstoptquote:
Neeheequote:
Breezer orange zitten vitamientjes in, prima ochtenddrankjequote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:12 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Neeheejus d'orange, orangejuice, sinaasappelsap!
Breezer orange is nog best lekker ook.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:13 schreef yvonne het volgende:
[..]
Breezer orange zitten vitamientjes in, prima ochtenddrankje
Bedoel ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Breezer orange is nog best lekker ook.
Doe er maar een breezer ananas bijquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:14 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Breezer orange is nog best lekker ook.
Voor alternatieve vitamientjes?quote:
Ok, opgelost, slotje.quote:
Ik drink alleen water om mijn lichaam en geest te zuiveren.quote:
dus je vader was 20 toen hij je kreeg?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:50 schreef tonks het volgende:
Mijn vader is ook 43 en die drinkt dat gewoon hoor.
Dat heb jij toch niet nodigquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:24 schreef MUUS het volgende:
[..]
Ik drink alleen water om mijn lichaam en geest te zuiveren.
Je bent een toppertje...quote:
Gappiequote:
hey man, wanneer gaan we eens een biertje pakkenquote:
Sinds wanneer ben ik 23, oh! je wilde doen alsof ik 13 ben, maar je kan niet rekenen omdat je een idioot bent.. in dat geval "Goede grap knul!" *aai over de bol*quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:26 schreef donald_dick het volgende:
[..]
dus je vader was 20 toen hij je kreeg?
Komend weekend?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:25 schreef Re het volgende:
[..]
hey man, wanneer gaan we eens een biertje pakken
43 is toch een beetje buiten categorie
Als er bier is, is alles bestquote:
Mwa ..die komt wel...bij hetwoord bierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |