De pc heeft geen diskette-station.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:46 schreef Mr.Noodle het volgende:
Ik zou zeggen probeer het dan met een oude windows 98 Windows XP opstartdiskette oid, als je niet vanaf de XP cd mag booten.
Windows XP bootdisk op diskette is hier te halen..
Windows 98 zal waarschijnlijk weer problemen geven met die SATA schijven en de groottes ervan..
Dan had het misschien de eerste keer wel gelukt he?quote:
Oh. Nou voor de volgende keerquote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:17 schreef trancethrust het volgende:
Had je een bijna willekeurige linux distro moeten proberen, zit The gimp standaard bij en je krijgt meestal 0,0 gezeik.
Die er hopelijk niet komt natuurlijk!quote:
Aanvulling geeft..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:14 schreef trancethrust het volgende:
Oplossing 1 meldt*
Lees jij wel eens?????quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:23 schreef MadMarco het volgende:
Of je download koopt gewoon een goede Windows XP
De pc is niet eens van mij johquote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:18 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Aanvulling geeft..
En toch vind ik je een apple wijfie. Oftewel geen gezeur en geneuzel met computers die dinger moeten trendy, sexy en gewoon werken..![]()
Omdat we een dvd moeten hebben met een windows-set up met allerlei Sata-drivers [dacht ik] en die wordt per post verstuurd. Bij gebrek aan flop is dat de enige oplossing.quote:
En dat allemaal om een stom plaatje te kunnen bewerkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:45 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat we een dvd moeten hebben met een windows-set up met allerlei Sata-drivers [dacht ik] en die wordt per post verstuurd. Bij gebrek aan flop is dat de enige oplossing.
Waarom zit daar een slot op?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 19:09 schreef MissBliss het volgende:
Maxtor SATA wordt niet herkend door XP Install...
Nou kenners, kom maar op met die oplossingen dan!
Nou op zich is het ook wel fijn om gewoon je eigen pc weer te kunnen gebruiken, waar o.a. een stuk of 1000 foto's opstaann die nog bewerkt moeten worden... En ja, je eigen programma's, je eigen instellingen enz... Toch wel fijn om te hebbenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 23:24 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En dat allemaal om een stom plaatje te kunnen bewerken
Omdat de oplossing op weg is per post.quote:
En omdat bier (dit keer letterlijk)quote:Op woensdag 26 juli 2006 01:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Omdat de oplossing op weg is per post.
Ja wijn.quote:Op woensdag 26 juli 2006 02:10 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En omdat bier (dit keer letterlijk)
bier is ook goed! 14.gif, maar daar gaat de computer het niet meer of minder van doen geloof ikquote:Op woensdag 26 juli 2006 02:10 schreef trancethrust het volgende:
[..]
En omdat bier (dit keer letterlijk)
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |