Check haar fotoboek eensquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:20 schreef Vegnagun het volgende:
[..]
Computers moeten niet dood, maar de dozen die er niet mee overweg kunnen![]()
het was een trial versie van een half jaar, tegen die tijd dacht ik wel dat er een volle versie beschikbaar zou zijn om aan te schaffen maar blijkbaar mag dat niet van Bill aleen icm een nieuwe PC. En als N00b, hoe formateer ik mijn schijf als ik nergens bij kan? (nee safe mode werkt niet)?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 05:19 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Ik snap überhaupt niet wat je nog met een X64 trial versie moet draaien op je PC en hoe je daar mee aankomt. Of je moet een hele aparte aangeschafte consumenten PC hebben. Verder het helpt niet om gewoon XP Pro erover heen te flikkeren. Volledig formateren en dan een normale XP pro eroverheen zetten. En dat laatste gedeelte over keyboard driver die een druk op de knop voorkomt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:21 schreef Laton het volgende:
haha mensen die gratis windows willen maar niet snappen hoe ze dat goed moeten aanpakken
vertel dan ff hoe het wel moet, mijn verstand is inderdaad redelijk beperkt maar jij vanachter jouw perfecte computertje weet natuurlijk precies wat er aan de hand isquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:39 schreef Kiteless het volgende:
verkapt "kijk ons eens geen verstand van computers hebben" topic
Ach legale versie heb je niks aanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:39 schreef Re het volgende:
[..], jij mag ook in het rijtje PCs hoor
Ik heb hier tig legale versies liggen maar wilde ff kijken of x64 editie beter was voor de hard/software die ik gebruik...
Kloptquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
vertel dan ff hoe het wel moet, mijn verstand is inderdaad redelijk beperkt maar jij vanachter jouw perfecte computertje weet natuurlijk precies wat er aan de hand is
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:41 schreef Re het volgende:
[..]
vertel dan ff hoe het wel moet, mijn verstand is inderdaad redelijk beperkt maar jij vanachter jouw perfecte computertje weet natuurlijk precies wat er aan de hand is
Oh, het moet 'klopt'?quote:
Met jou praat ik niet, jij hebt 8 maanden en 11 dagen geleden iets stoms tegen me gezegdquote:
Oh. Wat dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef Kiteless het volgende:
[..]
Met jou praat ik niet, jij hebt 8 maanden en 11 dagen geleden iets stoms tegen me gezegd
quote:
Nee, maar er komt zo iemand die er wat meer verstand van heeftquote:
En die raadt je een Low-Level format aan en een illegale versie van Windows met een legale key...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:20 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Nee, maar er komt zo iemand die er wat meer verstand van heeft
die heb ikquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:23 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
En die raadt je een Low-Level format aan en een illegale versie van Windows met een legale key...
Daar heb je je antwoord toch??quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:36 schreef Re het volgende:
[..]
die heb ik
maar gewoon voor het willen weten, waarom kan ik nu niet formatteren, ik heb alles al geprobeerd maar zal wel iets over het hoofd zien, als computer vraagt om te booten via CD en een toets in te drukken dan gebeurd er niets ens start x64 gewoon op die vervolgens omdat de trial is afgelopen dus weer herstart... klooien in de bios helpt ook niet en ik kom ook niet in de safe mode...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |