abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 25 juli 2006 @ 05:06:01 #51
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_40156637
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:01 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Dan doe je toch echt iets verkeerd als je niet eens een exe-file erop kan zien...

Ik zou zeggen kopieer die foutmelding en plak die in google, waarschijnlijk zijn er nog meer digibeten die hier last van hebben..
Ok, je installeert eerst die GTK+ Runtime Environment, en dan het programma zelf... Saven op bureaublad... Op bueaublad staat niks... In menu start staat niks... In program files staat wel een Gimp-map, maar zonder exe... En zonder foutmedling valt er weinig te googlen he? En ja, ik ben digibeet.
Ziggy played guitar
Op donderdag 23 maart 2006 18:21 schreef Zhenar het volgende:
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_40156645
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:05 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Elke standaard digibeet installeerd of laat iemand windows installeren met standaard één user en die user heeft admin rechten. Mocht het echt een digibeet zijn, dan kijkt ie er niet eens na... en verder wil je niet voor iemands privé pc een beperking in rechten geven, vanwege oa het probleem dat je zelf geen progsels mag installeren. Ondertussen heb ik meer dan honderd van zulke gebruikers geholpen en het zijn allemaal stuk voor stuk pc's met admin rechten. Ik hoef het ze niet te vragen.
Ik heb ooit in een ver verleden stage gelopen in de ICT, en ik heb dit soort dingen regelmatig meegemaakt, vandaar dat ik het tegenwordig altijd even vraag .
Al heb je waarschijnlijk gewoon gelijk, want toen was winxp nog niet uit of hip weet ik 't.
ijs_beer fan!
pi_40156652
Kun je niet een ander freeware progje zoeken wat geen admin rechten nodig heeft?
ijs_beer fan!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 05:11:24 #54
262 Re
Kiss & Swallow
pi_40156663
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:05 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Elke standaard digibeet installeerd of laat iemand windows installeren met standaard één user en die user heeft admin rechten. Mocht het echt een digibeet zijn, dan kijkt ie er niet eens na... en verder wil je niet voor iemands privé pc een beperking in rechten geven, vanwege oa het probleem dat je zelf geen progsels mag installeren. Ondertussen heb ik meer dan honderd van zulke gebruikers geholpen en het zijn allemaal stuk voor stuk pc's met admin rechten. Ik hoef het ze niet te vragen.
ja er staan dus 8 admins op deze laptop, dat heb je met een IT afdeling die gerund word vanuit India
Mijn eigen| prive PC heeft maar een user maar dus een x64 trial versie die nu vraagt om een retail versie te kopen die dus niet verkrijgbaar is zonder een extra computer te kopen, aangezien ik het ook legaal wil doen dacht ik gewoon XP pro erover heen te flikkeren, F8 werkt niet en booten van CD werkt niet omdat de keyboard driver dus voorkomt dat ik any key kan klikken voordat die verder opstart...
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  dinsdag 25 juli 2006 @ 05:12:56 #55
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_40156668
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:09 schreef NanKing het volgende:
Kun je niet een ander freeware progje zoeken wat geen admin rechten nodig heeft?
DAT is dus Gimp

Maar goed, ik ga slapen, alle pc's mogen dood
Ziggy played guitar
De gedachte alleen al om in de sig van MissBliss te staan maakt mij bronstig als een everzwijn bij volle maan :9~
pi_40156671
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:12 schreef MissBliss het volgende:

[..]

DAT is dus Gimp

Maar goed, ik ga slapen, alle pc's mogen dood
Een ander niet anders .
ijs_beer fan!
  Redactie Games dinsdag 25 juli 2006 @ 05:14:00 #57
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40156674
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:06 schreef MissBliss het volgende:

[..]

Ok, je installeert eerst die GTK+ Runtime Environment, en dan het programma zelf... Saven op bureaublad... Op bueaublad staat niks... In menu start staat niks... In program files staat wel een Gimp-map, maar zonder exe... En zonder foutmedling valt er weinig te googlen he? En ja, ik ben digibeet.
Hmm, raar bij mij werkt het gewoon prima. Net na installatie.. maar misschien ligt het toch aan die beperkte rechten.. of probeer een andere download van The Gimp, misschien een gare setup oid. Verder alles eerst netjes deïnstalleren, voordat je opnieuw begint.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  dinsdag 25 juli 2006 @ 05:14:57 #58
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_40156680
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:13 schreef NanKing het volgende:

[..]

Een ander niet anders .
Ik weet geen ander gratis fotobewerkingprogramma meer... Ja Paint, maar ik zoek toch iets meer professioneels.
Ziggy played guitar
  dinsdag 25 juli 2006 @ 05:16:03 #59
111829 MissBliss
Godin van SHO
pi_40156691
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:14 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Hmm, raar bij mij werkt het gewoon prima. Net na installatie.. maar misschien ligt het toch aan die beperkte rechten.. of probeer een andere download van The Gimp, misschien een gare setup oid. Verder alles eerst netjes deïnstalleren, voordat je opnieuw begint.
Al geprobeerd... Zo een erge noob ben ik nog net niet hoor. Maar goed, slapen maar, 5 uur en een kwartier is lang genoeg geprobeerd.
Ziggy played guitar
pi_40156692
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:11 schreef Re het volgende:

[..]

ja er staan dus 8 admins op deze laptop, dat heb je met een IT afdeling die gerund word vanuit India
Mijn eigen| prive PC heeft maar een user maar dus een x64 trial versie die nu vraagt om een retail versie te kopen die dus niet verkrijgbaar is zonder een extra computer te kopen, aangezien ik het ook legaal wil doen dacht ik gewoon XP pro erover heen te flikkeren, F8 werkt niet en booten van CD werkt niet omdat de keyboard driver dus voorkomt dat ik any key kan klikken voordat die verder opstart...
www.4launch.com kijk daar even winxp64bit .
Geen warez site, gewoon een webshop.
ijs_beer fan!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 05:19:03 #61
262 Re
Kiss & Swallow
pi_40156701
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:16 schreef NanKing het volgende:

[..]

www.4launch.com kijk daar even winxp64bit .
Geen warez site, gewoon een webshop.
ken er niets vinden, search werkt niet, maar goed, eerst maffen daarna ritueel dit ding verbranden
04-08-11, 02-02-12, 20-06-14, 13-08-15
  Redactie Games dinsdag 25 juli 2006 @ 05:19:59 #62
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40156705
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:11 schreef Re het volgende:

[..]

Ik snap überhaupt niet wat je nog met een X64 trial versie moet draaien op je PC en hoe je daar mee aankomt. Of je moet een hele aparte aangeschafte consumenten PC hebben. Verder het helpt niet om gewoon XP Pro erover heen te flikkeren. Volledig formateren en dan een normale XP pro eroverheen zetten. En dat laatste gedeelte over keyboard driver die een druk op de knop voorkomt
pi_40156717
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:19 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ik snap überhaupt niet wat je nog met een X64 trial versie moet draaien op je PC en hoe je daar mee aankomt. Of je moet een hele aparte aangeschafte consumenten PC hebben. Verder het helpt niet om gewoon XP Pro erover heen te flikkeren. Volledig formateren en dan een normale XP pro eroverheen zetten. En dat laatste gedeelte over keyboard driver die een druk op de knop voorkomt
Microsoft heeft al tijden een beta van xp64 .
ijs_beer fan!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 05:25:47 #64
153423 DutchTennis.
Federer & Nadal
pi_40156723
Gewoon de hele zooi opnieuw erop zette met een Windows XP Professional CD/DVD. Paar dagen geleden kapte mn pc er ook mee en na de niet-handmatige reboot herkende die mn beide dvd branders niet meer (na reboot weer opgelost)
Succes met je Windows installaties
  Redactie Games dinsdag 25 juli 2006 @ 05:27:03 #65
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40156729
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:23 schreef NanKing het volgende:

[..]

Microsoft heeft al tijden een beta van xp64 .
Ja tuurlijk, maar wat moet de gewone consument ermee en ik verbaas me dat een digibeet dit op z'n pc heeft...

En verder heb ik niks anders dan de instructies gevolgd en het werkt als een tiet. Jammer dat ik er niks mee doe, aangezien photoshop dat werk voor me doet..

En verder zal ie morgen achter komen dat "Pa55w0rd" dat de "0" gewoon een nul is i.p.v een o...
pi_40156736
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:27 schreef Mr.Noodle het volgende:

[..]

Ja tuurlijk, maar wat moet de gewone consument ermee en ik verbaas me dat een digibeet dit op z'n pc heeft...

En verder zal ie morgen achter komen dat "Pa55w0rd" dat de "0" gewoon een nul is i.p.v een o...
Mjah, de gewone consument wil ook hip doen met een 64 bit processor .
Dat de meeste programma's nog 32 bit, of sommige zelfs nog 16 bit zijn doet er niet toe .
ijs_beer fan!
  Redactie Games dinsdag 25 juli 2006 @ 05:33:03 #67
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_40156746
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 05:28 schreef NanKing het volgende:

[..]

Mjah, de gewone consument wil ook hip doen met een 64 bit processor .
Dat de meeste programma's nog 32 bit, of sommige zelfs nog 16 bit zijn doet er niet toe .
Ja, maar dan nog krijgen ze gewoon een standaard OEM XP PRO 32-bit variant erbij geleverd.. vanwege die programma-compatibiliteit..

Die XP 64-bit dinger zijn voor professionele workstations/ servers bedoeld...

Maar genoeg, nerdtalk en kutgeneuzel over Windows. Dit is nou oa. de reden waarom ik afgeknapt ben op windows. Het werkt gewoon niet out-of-the-box.
pi_40156797
DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!!
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!
Free people own guns! Slaves do not!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 06:18:21 #69
72545 Megumi
Go Rin No Sho
pi_40156798
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 06:16 schreef Vampier het volgende:
DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!! DOOD!!!
DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOD!!!!!
hahaha
Wordt als iemand die voortdurend dood is. De ware volgeling van bushidõ sterft elke ochtend en avond opnieuw. En wordt niet gehinderd door angst voor de dood. Yamamoto Tsunetomo's hagakure.
pi_40156921
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 04:04 schreef MissBliss het volgende:
De situatie:

1 pc, die een verlopen testversie heeft van Windows XP Proffesional 64 editie, en waar geen andere editie van Win XP op te installeren is omdat de schijven ineens verdwenen zijn
N00b installeer eerst SATA drivers
Band of Fok!kers Battlefield 2 Clan
84.244.162.88:16567 - Band of Fok!kkers Battlefield 2 Ranked Public Server
pi_40156927
EN GELUK!!!!!!
pi_40157389
je stinkt gewoon naar noob...
"There is only you and your camera. The limitations in your photography are in yourself, for what we see is what we are" - Ernst Haas
[Simon de la Court Photography]
pi_40160718
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 04:04 schreef MissBliss het volgende:
De situatie:

1 pc, die een verlopen testversie heeft van Windows XP Proffesional 64 editie, en waar geen andere editie van Win XP op te installeren is omdat de schijven ineens verdwenen zijn

1 SLOME laptop... waar we al 3!!! uur proberen The Gimp op te installeren... Waarom The Gimp?? Omdat je voor Photoshop administrator-rechten nodig hebt... Waarom lukt het niet?? Geen idee Hij mist een file, of het installeren gaat goed en hij staat niet in menu start... of hij sterft af tijdens het bewerken van een foto.... Hij doet het in ieder geval niet

DUS?? Alle computers mogen dood Of juist weer leven zodat het eens een keer gaat werken

Ik MOET die foto bewerken

En mijn wijn is bijna op
Computers moeten niet dood, maar de dozen die er niet mee overweg kunnen
Op dit moment geen signature
  dinsdag 25 juli 2006 @ 11:23:30 #75
153515 JvdK
This Side Up
pi_40160805
HE!! post die foto gewoon, met of zonder de edit! boeient!
Gewoon proberen..
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')