heeft ie eindelijk van de brug afgegooidquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:24 schreef Kreator het volgende:
Hoe is het met de steen?
Ah jij bent dus die lul die me aangereden heeft en is doorgereden. Die fiets was op dat moment nog niet kapot. Itt nu, ik lig hier zonder benen. "niet meer te redden" zeiden de doktorenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 02:23 schreef Sjakie01 het volgende:
Ook heb ik mijn hele arm open liggen omdat een stel kloten paupers het wel grappig en leuk leek om een kapotte fiets onder een brug weg te stallen.
hier knippen we ze eerst even netjes doormiddenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:20 schreef MarkNMGN het volgende:
Jongejonge, wie gooit er nou nog stenen van een viaduct af, dat is zó April 2006...
Wij doen het al met bejaarde vrouwen, en gooien daarna leuk een volle klikobak erachteraan
de bejaarden of de klikos?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
hier knippen we ze eerst even netjes doormidden
de bejaarden natuurlijk, weet je wat voor bende het geeft om een volle kliko door te knippenquote:
-edit- nee flauwquote:Op dinsdag 25 juli 2006 20:38 schreef SeaOfLove het volgende:
Joh Sjakie was jij dat met die fiets....echt lullig voor je!
fietsen![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |