Wat mij betreft verdient die kerel een lintje, alleen al omdat hij niet onterecht placht beter te zijn dan anderen (en er een topic over opent).quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:05 schreef SamStar het volgende:
Ja hoor uiteraard!
Het is 1 uur 's nachts! en wat gebeurdt er
de kamer die al een paar weken leeg staat in ons studentenhuisje wordt bewoond (ja je leest het goed om 1 uur 's nachts!)
Ik zat lekker achter mn compuber te fokken en hoor wat gerommel op de gang, en zie een medelander aan het slot rammelen! dus ik denk HEE! DIT IS NIET GOED
ik dacht bijna dat we beroofd werden
maar goed het blijkt dus een haast niet nederlands sprekende medelander te zijn, met de naam Ali (hoe kan het ook anders....)
zolang hij zich koest houd en geen bommen gaat maken vind ik alles best!
dat van gebeurdt was een typo... schrijf dat nooit met dtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:08 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Wat mij betreft verdient die kerel een lintje, alleen al omdat hij niet onterecht placht beter te zijn dan anderen (en er een topic over opent).
ja, ik merk het..quote:
sure.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:10 schreef SamStar het volgende:
[..]
dat van gebeurdt was een typo... schrijf dat nooit met dt
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:05 schreef SamStar het volgende:
Ja hoor uiteraard!
de kamer die al een paar weken leeg staat in ons studentenhuisje wordt bewoond (ja je leest het goed om 1 uur 's nachts!)
Ik zat lekker achter mn compuber te fokken en hoor wat gerommel op de gang, en zie een medelander aan het slot rammelen! dus ik denk HEE! DIT IS NIET GOED
maar goed het blijkt dus een haast niet nederlands sprekende medelander te zijn, met de naam Ali (hoe kan het ook anders....)
Raar is dat he? Dat iemand om 1 uur 's nachts in een kamer loopt. Terwijl je zelf ook nog op bent.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:05 schreef SamStar het volgende:
ik had het enkel en alleen over gebeurdt.....quote:
hij komt nu voor het eerst in de kamer... komt ie aan met 3 vuilniszakken en een weekend tas (geen gein)quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:17 schreef Lucille het volgende:
[..]
Raar is dat he? Dat iemand om 1 uur 's nachts in een kamer loopt. Terwijl je zelf ook nog op bent.
Klopt en daarom volsta ik ook naar een verwijzing naar mijn eerdere post, specifiek die zin onderaan.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:17 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik had het enkel en alleen over gebeurdt.....
ik heb nooit ontkent dat mijn spelling, grammatica én interpunctie slecht zijn.
maar het feit is zo, dat mijn text wel begrijpelijk is....
Ga jij eerst nou maar inburgeren, dan fokken we verder.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:05 schreef SamStar het volgende:
Ja hoor uiteraard!
Jajaja we weten hetquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:18 schreef SamStar het volgende:
[..]
hij komt nu voor het eerst in de kamer... komt ie aan met 3 vuilniszakken en een weekend tas (geen gein)
Zit je elke dag achter de geraniums te rukken op wat je buren doen, of heb je zelf ook nog een leven?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:18 schreef SamStar het volgende:
[..]
hij komt nu voor het eerst in de kamer... komt ie aan met 3 vuilniszakken en een weekend tas (geen gein)
ik weet niet wat je wilt, maar ik heb het over spreken, ik heb hem nog niet zien schrijven...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:20 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
Klopt en daarom volsta ik ook naar een verwijzing naar mijn eerdere post, specifiek die zin onderaan.
[..]
Ga jij eerst nou maar inburgeren, dan fokken we verder.
Dikke kneusquote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:24 schreef SamStar het volgende:
[..]
ik weet niet wat je wilt, maar ik heb het over spreken, ik heb hem nog niet zien schrijven...
Ga lekker docent nederlands worden als je zograag mensen wilt afkraken op hun schrijfvaardigheid... ik heb er alles aan gedaan om het zo goed mogenlijk te krijgen... (lees 5 jaar remedial teaching)
Mensen met dyslectie bestaan nu eenmaal....
maar begin niet over mijn praten, want mijn nederlands is zeer ABN en spreek goed, duidelijk nederlands...
spelling, grammatica en interpunctie heb je niet met spreken, dus ga ff ergens anders janken...
dank voor deze bijdragequote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:26 schreef I_are_Rudeboy het volgende:
[..]
Dikke kneus
Zo, dat was ook weer mijn waardevolle bijdrage aan een kansloos topique
En daar ga je nu mee lopen "pronken" op Fok!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:26 schreef SamStar het volgende:
oh en wat betreft mijn leven?
ik werk in een sociale omgeving (winkel)
Heb een vriendin
heb genoeg vrienden
ga regelmatig stappen
oftewel ik heb een sociaal leven...
Kerel, ga fietsen ofzo. Jij bent degene die 'medelanders' probeert af te kraken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 01:24 schreef SamStar het volgende:
[..]
Ga lekker docent nederlands worden als je zograag mensen wilt afkraken op hun schrijfvaardigheid... ik heb er alles aan gedaan om het zo goed mogenlijk te krijgen... (lees 5 jaar remedial teaching)
Mensen met dyslectie bestaan nu eenmaal....
maar begin niet over mijn praten, want mijn nederlands is zeer ABN en spreek goed, duidelijk nederlands...
spelling, grammatica en interpunctie heb je niet met spreken, dus ga ff ergens anders janken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |