Hou je mondquote:Op maandag 24 juli 2006 23:34 schreef Guilin het volgende:
De grond waar je op staat, de ondergrond, etc. Daar onder leven wormen. Get it?
Ok, discussie gesloten. Slotje.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:38 schreef synthesix het volgende:
[..]
Hou je mondHet klopt gewoon niet, discussie gesloten. Punt. Basta. Ik wil er niets meer over horen.
![]()
Verneuk mijn topic nou niet![]()
ik had weer es veel te snel gepost!!!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Biancavia het volgende:
Maar het is wel onder de oppervlakte.
Dus ik heb wel gelijk, dusquote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Biancavia het volgende:
Maar het is wel onder de oppervlakte.
Goed gevonden, maar doelde eigenlijk meer op uitdrukkingen in de nederlandse taal, maar dit mag ook wel, denk ikquote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Heden avond gezien bij 4 In Het Land, een uitdrukking die niet klopte:
Kerel begon zijn zin met het volgende: 'als de put gedempt is.............dan is het afgelopen'![]()
in plaats van 'als het kalf verdronken is, dempt men de put'
Ooit een uienboom gezien? nou dan.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:31 schreef Sheriam het volgende:
'Zo gek als een bos uien'. Wat is er nu gek aan een bos uien?
4 in het land??quote:Op maandag 24 juli 2006 23:42 schreef Gluckskafer het volgende:
Heden avond gezien bij 4 In Het Land, een uitdrukking die niet klopte:
Kerel begon zijn zin met het volgende: 'als de put gedempt is.............dan is het afgelopen'![]()
in plaats van 'als het kalf verdronken is, dempt men de put'
hee dat is het zelfde als in het engelsquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:27 schreef Roflpantoffel het volgende:
Onderzee'er
Hij ligt toch niet ONDER de zee..
aah zijn winkels dan ook los bij hem?quote:Op woensdag 26 juli 2006 23:30 schreef Dibbl het volgende:
mijn vriend heeft een raar dialect
volgens hem zijn deuren, ramen en winkels los
toen hij dus tegen mij zei "doe de keukendeur eens los" heb ik die maar uit zijn scharnieren getild nzm
jawel de c1000 is niet open maar losquote:
goh, nou zeg, dat is raar...dat heb ik nou nog nooooooooooooit iemand horen zeggenquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:30 schreef Dibbl het volgende:
mijn vriend heeft een raar dialect
volgens hem zijn deuren, ramen en winkels los
toen hij dus tegen mij zei "doe de keukendeur eens los" heb ik die maar uit zijn scharnieren getild nzm
daar gaat het toch niet om :S damn als je perse de boel moet verzieken doe dat dan lekker bij je moeder ofsowquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:32 schreef Djep het volgende:
[..]
goh, nou zeg, dat is raar...dat heb ik nou nog nooooooooooooit iemand horen zeggen![]()
prettig weekend!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |