En nu is hij minder stoer in jouw ogen?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef 2609 het volgende:
je kan dus gewoon niet tegen drank?
als het een man is is het wel een nietstoere man iddquote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En nu is hij minder stoer in jouw ogen?
Jij met je Paris Hilton avatar?
Ja want stoere mensen kunnen tegen drank.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef Rekkie het volgende:
[..]
En nu is hij minder stoer in jouw ogen?
Jij met je Paris Hilton avatar?
Stoere mensen le-zen de OP ookquote:Op maandag 24 juli 2006 23:25 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ja want stoere mensen kunnen tegen drank.
Stoere mensen weten dat in drank alcohol zit net als in odeklonje en dat dat dan dus te vergelijken valt.quote:
Damn... ik ben stoer danquote:Op maandag 24 juli 2006 23:41 schreef Thieske het volgende:
[..]
Stoere mensen weten dat in drank alcohol zit net als in odeklonje en dat dat dan dus te vergelijken valt.
Een herkenbaar deel van de mensen die veel drinkt en vaak dronken is, kan ook niet tegen drankquote:Op maandag 24 juli 2006 23:23 schreef 2609 het volgende:
je kan dus gewoon niet tegen drank?
Die kunnen niet met en niet zonder.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:44 schreef Heer_van_Bartolhove... het volgende:
[..]
Een herkenbaar deel van de mensen die veel drinkt en vaak dronke is, kan ook niet tegen drank![]()
Ik heb net een fles bier om laten vallen in de bank, ruikt ook apart.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:45 schreef Capa het volgende:
mijn hele kamer stinkt nu naar dat spulecht goor
Jij bent niet stoer dan.... bier verspil je niet....quote:Op maandag 24 juli 2006 23:47 schreef Thieske het volgende:
[..]
Ik heb net een fles bier om laten vallen in de bank, ruikt ook apart.
Als Jan je vergeeft is het ok....quote:Op maandag 24 juli 2006 23:52 schreef Thieske het volgende:
Klopt ik ben loser.![]()
Maar ik heb al vergiffenis gevraagd aan de welbekende Hertog Jan, en hij heeft het me vergeven.
Best kansloos.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:22 schreef Capa het volgende:
ik wist niet eens dat het kon![]()
maar ik heb thuis in me kamer dus zo'n flesje staan dat ik heb gekocht in een of andere toko
CAUTION:FLAMMABLE
staat eropen het is dus odeklonje eaudecologne om je handen mee schoon te maken voor als je wat zweterig ben
ik giet een plens in me handen maar dat was zoveel dat ik een enorme alcoholdamp in me snoet krijgniet normaal ik zit te spinnen in me stoel
![]()
echt niet fijn ik wou nog wel nuchter blijven vanavond![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |