Veel geluk, de laatste paar procenten zul je zwaar gefrustreerd door worden.quote:Op vrijdag 4 augustus 2006 19:23 schreef Ruzbeh het volgende:
Ik probeer nu een Tyrian Grandmaster Cartographer titel te scoren.
Zit nu ongeveer op 78%.
Jaman, dat weet ik, maar daar moet je een creditcard voor hebben en die heb ik niet...quote:Op donderdag 3 augustus 2006 12:32 schreef EricG het volgende:
Btw Jo0lz, character slots zijn 9 dollar (of euro, weet niet zeker) in de store.
Met dit probleem zat ik ook, maarh be besloten toch prophecies te kopen vanwege dit, en natuurlijk dat je over naar toe kan, ik zal even iets zoeken voor je, en welke profession ben je ?quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 11:21 schreef Amadeo het volgende:
Weet iemand een goede farming-build (liever solo) voor als je alleen Factions hebt ? :s
Ik heb een W/Mo, een Mo* Amadeo en een N/Rt, maar van andere professions mag ookquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 12:44 schreef Borreke het volgende:
[..]
Met dit probleem zat ik ook, maarh be besloten toch prophecies te kopen vanwege dit, en natuurlijk dat je over naar toe kan, ik zal even iets zoeken voor je, en welke profession ben je ?
Probeer die +20% enchant mod te salvagen. Die is meer waard dan die axe.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet een goude item drop:
Icy War Axe of Enchanting
Cold Dmg: 6-28 (Requires 13 Axe Mastery)
Damage +20% (while hexed)
Enchantments last 20% longer
Iemand een idee hoeveel dit waard is en voor hoeveel ik het kan verkopen?
Niks waard, kut damage mod en req 13. Idd salvagen voor enchanting mod, die is zo'n 10-15K.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:00 schreef Ruzbeh het volgende:
Daarnet een goude item drop:
Icy War Axe of Enchanting
Cold Dmg: 6-28 (Requires 13 Axe Mastery)
Damage +20% (while hexed)
Enchantments last 20% longer
Iemand een idee hoeveel dit waard is en voor hoeveel ik het kan verkopen?
LSHFOHEITOHJ#)*%U@)*$(&QNSOJFHNB#U%RQ)(*DHF(USGBU(SHFJASquote:You salvaged 8 Wood Planks from the Icy War Axe of Enchanting.
Voor 25 gold aan de merchantquote:Op zaterdag 5 augustus 2006 15:31 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
LSHFOHEITOHJ#)*%U@)*$(&QNSOJFHNB#U%RQ)(*DHF(USGBU(SHFJAS
Ik had gedacht dat expert salvage kit wel genoeg was.
Ik heb trouwens een sunder axe haft, armor penetration 20%, 11% chance. Voor hoeveel kan ik die verkopen?
Je zou even op guild wiki kunnen kijken bij skill index, en dan bij je proff wat zoeken, nogmaals, ik vind het erg moeilijk om een build te maken dat uitsluitend Factions skills omvat.quote:Op zaterdag 5 augustus 2006 14:43 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ik heb een W/Mo, een Mo* Amadeo en een N/Rt, maar van andere professions mag ook
Nouja, ik zou Prophecies ook graag willen kopen, maar ik heb nu niet zo veel geld, en Prophecies kost hier toch nog wel zo'n 40-50 euro
Ik heb al op vele skill indexes gekeken, maar daar staan niet echt veel goeie skills bij die ik nodig kan hebben.quote:Op zondag 6 augustus 2006 13:58 schreef Borreke het volgende:
[..]
Je zou even op guild wiki kunnen kijken bij skill index, en dan bij je proff wat zoeken, nogmaals, ik vind het erg moeilijk om een build te maken dat uitsluitend Factions skills omvat.
Ik ben erg onder de indruk van SS nuker, denk dati k binnenkort er ook een maak :>>>>>>>>
Met prophecies campaign
Doe maar, het zal je echt bevallen, net als mijquote:Op zondag 6 augustus 2006 18:46 schreef Amadeo het volgende:
[..]
Ik heb al op vele skill indexes gekeken, maar daar staan niet echt veel goeie skills bij die ik nodig kan hebben.
Ik kan nog natuurlijk ook met een W/Mo gaan farman met Cyclone Axe als aanvals-skill, maar dat gaat traag en ik zal maar weinig mobs tegelijk kunnen pakken omdat ik vele goeie Defensive Skills mis
Naja, ik denk dat ik binnenkort dan wel even Prophecies koop..
Neem als enige heal skill healing breeze mee, voor de rest alleen nuteloze zooi, of helemaal leeg ofzo.quote:Op dinsdag 8 augustus 2006 09:12 schreef mips het volgende:
Ha... gisteren na zo'n 5 keer de laatste missie rond Augurken rots gedaan.... (6 teams/bosses verslaan) - volgens mij (en de wiki) wordt doppelganger de volgende missie....
die moet je alleen doen toch ?
iemadn nog een gouden tip voor een monk/ranger tegen zijn doppelganger ?
ah... what the heck...
Nee hoor, als je profession veranderd kan je ook de skills gebruiken die je hebt unlockedquote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:35 schreef DarkY.NL het volgende:
ik zal je gelijk maar uit een droom halen, skill die je unlocked kun je alleen maar gebruiken in PVP
Maar Barrage is een elite en kun je dus niet kopen bij de Skill Trader.quote:Op woensdag 9 augustus 2006 09:47 schreef Elegy het volgende:
[..]
Nee hoor, als je profession veranderd kan je ook de skills gebruiken die je hebt unlocked
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:36 schreef EricG het volgende:
[..]
Maar Barrage is een elite en kun je dus niet kopen bij de Skill Trader.
1. Waae is Saint Anjeka's Shrine? Nog nooit gezien..quote:Op woensdag 9 augustus 2006 11:30 schreef EricG het volgende:
Barrage kun je wel capturen in Factions. Bij Chkkr nogwat buiten Saint Anjeka's Shrine.
Welkom bij de club. Ook leuk is 8 stone slabs uit een gouden hamer ipv die +28 health modquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef EricG het volgende:
GODVERDOMME SALVAGE IK 2 STEEL INGOTS UIT EEN 10/10 FURIOUS AXE![]()
![]()
quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef EricG het volgende:
![]()
Hmm..geweldigquote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:30 schreef Ungeheuer het volgende:
Nee hoor, Barrage kun je prima cappen al eerder in Cantha. Boreas Seabed Missie. Check: http://www.xennon.co.uk/eliteskills/#ranger
Beste site voor eliteskill locaties.
Zeik niet, ik had gewoon Iron gekregen...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 14:31 schreef EricG het volgende:
![]()
Helemaal niets, geen max damage en die Shelter mod wil ook niemand. Jammer want het is een mooie skin en 15^50...quote:Op woensdag 9 augustus 2006 18:41 schreef Elegy het volgende:
Bijna vol dit topic
Vraagje, iemand een idee wat een gouden Halo Axe waard is?
6-18 req. 9 axe
15^50
+7 armor (physical)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |