Als je nog lowlvl bent moet je gewoon bij Sardelac, Piken en Dragon's Gullet farmen voor Charr. Waarom Charr? Tanned hides en idols. Idols kan je wood uithalen en met wat wood en gold kan je weer rolls of parchment maken even buiten sardelac. Parchment kan je dan weer goed verkopen bij de material trader.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:29 schreef mips het volgende:
[..]
[..]
ik ben natuurlijk ook heel, heel, heel erg anti-beggar... maar 4k missen jullie niet?![]()
in dat geval...![]()
![]()
(mips snapt nog steeds niet hoe iedereen aan van die enorme bedragen komt....)
Teveel moeite voor een beetje winst.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Als je nog lowlvl bent moet je gewoon bij Sardelac, Piken en Dragon's Gullet farmen voor Charr. Waarom Charr? Tanned hides en idols. Idols kan je wood uithalen en met wat wood en gold kan je weer rolls of parchment maken even buiten sardelac. Parchment kan je dan weer goed verkopen bij de material trader.
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 11:52 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Teveel moeite voor een beetje winst.![]()
quote:Als je nog lowlvl bent
Als je klikt moet het gewoon werken?quote:
Dat tijdstip van jouw post was best koelquote:Op vrijdag 28 juli 2006 13:37 schreef torn_Machina het volgende:
ZIjn de nieuwe classes op het eerste gezicht nog een toevoeging voor GW.
Want om nou te zeggen dat de Ritualist en Assassin een vaste plek binnen een party hebben gekregen.
Ik hoop dat de Paragon en Dervish hieraan wel kunnen voldoen.
volgens mij best ziek dat je dat opvalt....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 14:39 schreef Elegy het volgende:
[..]
Dat tijdstip van jouw post was best koel
moet je m eerst naar lions arch lozen en daar met skills mannetje praten en de cantha quest aannemenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:45 schreef murp het volgende:
vraagje:
ik heb net factions gekocht en wil graag mijn oude warior lvl 11 van guildwars erin krijgen....
hoe doe ik dat?
quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:47 schreef daeri het volgende:
[..]
moet je m eerst naar lions arch lozen en daar met skills mannetje praten en de cantha quest aannemen
hoe doe je dat?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:55 schreef Elegy het volgende:
Moet je wel eerst mergen,
nou?quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:01 schreef murp het volgende:
wat ik heb gedaan: factions bij de andere account en email gezet... dat is dus mergen?
Denk het, als je van plaatsjes uit Prophecies naar Factions kan, weet je genoeg.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:01 schreef murp het volgende:
wat ik heb gedaan: factions bij de andere account en email gezet... dat is dus mergen?
Leuk spel he!quote:Op vrijdag 28 juli 2006 19:13 schreef Teunebeun het volgende:
Ik speel ook guild wars echt vet spel !
Absoluut niet waar, tenminste als je niet uit bent op PvP want dat speel ik nietquote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef Robocock het volgende:
Vraagje, is het nog leuk om Guild Wars te kopen? Of is iedereen dermate ver en goed dat de lol er vanaf is als je er nog geen bal van snapt
Met bijv. WoW beginnen is nu ook kansloos.
Vraag maar aan Borreke, hij speelt net 2 weken en heeft er al 220+ uur opzitten.quote:Op zaterdag 29 juli 2006 00:28 schreef Robocock het volgende:
Vraagje, is het nog leuk om Guild Wars te kopen? Of is iedereen dermate ver en goed dat de lol er vanaf is als je er nog geen bal van snapt
Met bijv. WoW beginnen is nu ook kansloos.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |