Gelukkig maar...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 10:48 schreef DarkY.NL het volgende:
de errors waren van korte duur gelukkig
Je bent wel van het dubbele he DarkY? Of lees je gewoon minder goed thuisquote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:05 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]ik had de Guild Announcement aangepast, die laat nu dit topic zien
Je had het kunnen weten![]()
Trouwens, de update van gisteren:
[..]Jo0Lz heeft het gevoel dat er ieder moment extra character slots beschikbaar gesteld gaan worden
![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:05 schreef DarkY.NL het volgende:
[afbeelding]
Dat is 1, 11/13 in cantha voor nog een protector title.
Ik zag ook al 1/5 voor Kind of Big Deal in me title lijst staan![]()
-
Guild Wars Game Update Notes
Update - Monday July 24
* Pets now receive a Morale Boost when the team they are on earns a Morale Boost.
* New character sorting options are available on the character selection screen.
Waarom?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 08:50 schreef Elegy het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vakantie![]()
![]()
![]()
Trouwens, weet iemand een women only-GW Guild? Mijn vriendin wil nl. alleen met vrouwen in een Guild.![]()
Tja, dat vindt ze leuker (denkt ze). Heb haar al verteld dat de meeste vrouwelijke chars gewoon kereltjes zijn en dat een gemengde guild net zo leuk is maar ze wil er nog niet aanquote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:19 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Waarom?
Ik heb wel eens mensen zien spammen over/ recruiten voor een Girl-only-Guild. Geloof ik geen hol van trouwens.
Inderdaad, verder geen aandacht aan besteden man, want die vent zal het nooit leren.quote:
Ik had ook een tijdje geleden een "gesprek" met een of andere leip...quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:01 schreef Jo0Lz het volgende:
Zegt ie, nou ik ben geen noob bla bla bla.
*zucht*
Volgens mij hebben we nu tussen de 15-20 members. De guild is meer bezig elkaar te helpen met quests en missies dan dat wie iets met PvP doen. Dit komt misschien later nog, maar ik vind het wel goed zo.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:19 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Hebben we eigenlijk al een fok-guild van enige betekenis?
Hehe, zelfs in het streetwars topic begint hij over Melee en sniperen met een kärcherquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:41 schreef Elegy het volgende:
Wat is de limiet van het waterkanon? En mag je ook melee wapens gebruiken zoals emmers water en ijsblokjes?
quote:
Okee, een waterijsje danquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:29 schreef torn_Machina het volgende:
Ik neem aan dat je met ijsblokjes gooit dus het is eerder een ranged weapon dan melee.![]()
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:42 schreef Elegy het volgende:
[..]
Okee, een waterijsje dan
Icy Celestial Snowcones of Fortitude
Cold Damage 7-17, Requires 25+ Degrees Celcius
Damage 20%^50%
+5 Armor
+30 Health
Hehe, zou inderdaad wel een leuke variatie zijn.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:54 schreef torn_Machina het volgende:
Leuk idee voor het volgende Winterevent.![]()
Ik heb zowieso geen tijd voor Console games. Druk genoeg met de kids en het werk op het moment.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:31 schreef torn_Machina het volgende:
Wordt een drukke periode dit jaar voor mij. Nightfall komt aan het einde van dit jaar uit, ongeveer op hetzelfde moment als de Nintendo Wii.
Ook staan er nog een aantal Ps2 en DS titels die ik graag wil hebben. Wordt dus keuzes maken.![]()
Ik heb er alleen 's avonds tijd voor, maar ook lang niet elke dag. GW speel ik op dit moment meer voor het sociale aspect. Ik zit meer ingame met mensen aan het praten dan dat ik eigenlijk wat onderneem.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:58 schreef Jo0Lz het volgende:
[..]
Ik heb zowieso geen tijd voor Console games. Druk genoeg met de kids en het werk op het moment.
PvP vind ik dan ook totaal niet boeiend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:30 schreef torn_Machina het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we nu tussen de 15-20 members. De guild is meer bezig elkaar te helpen met quests en missies dan dat wie iets met PvP doen. Dit komt misschien later nog, maar ik vind het wel goed zo.
Ik heb hier geen ervaring mee dus ik kan hier geen oordeel over geven.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 16:16 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
PvP vind ik dan ook totaal niet boeiend.
Allemaal voorbereidingen op Nightfall weekend.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 17:18 schreef Ruzbeh het volgende:
Wat is de nieuwe update? Ik downloade gister wat maar vandaag ook weer iets.
Ik heb hetzelfde probleem, alleen ik wordt rond die tijd 16 dus gaat er ook veel geld op aan m'n brommer die ik dan ga kopen en legaal bier drinkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:31 schreef torn_Machina het volgende:
Wordt een drukke periode dit jaar voor mij. Nightfall komt aan het einde van dit jaar uit, ongeveer op hetzelfde moment als de Nintendo Wii.
Ook staan er nog een aantal Ps2 en DS titels die ik graag wil hebben. Wordt dus keuzes maken.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |