quote:Op maandag 24 juli 2006 21:41 schreef Ovidius het volgende:
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jij een ban krijgt.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:41 schreef Ovidius het volgende:
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jullie allemaal een ban krijgen.
en jij als eerstquote:Op maandag 24 juli 2006 21:41 schreef Ovidius het volgende:
Ik ga er persoonlijk voor zorgen dat jullie allemaal een ban krijgen.
quote:Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef Sebasser het volgende:
De laatbloeiende planten zijn van belang voor veel insecten en met name vlinders. In goede vlinderjaren zitten de planten vol met vlinders die de buik voor het invallen van de winter nog vol zuigen. Ze zijn vaak goed te zien omdat ze vaker in het zonnetje gaan zitten om op te warmen. Trekvlinders zoals de atalanta worden op najaarsbloeiers ook veel gezien.
Ik kan niet quoten.quote:Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef Ovidius het volgende:
[quote]Op maandag 24 juli 2006 21:42 schreef arnold-d het volgende:
[..]
en jij als eerst![]()
![]()
[/quot
De laatbloeiende planten zijn van belang voor veel insecten en met name vlinders. In goede vlinderjaren zitten de planten vol met vlinders die de buik voor het invallen van de winter nog vol zuigen. Ze zijn vaak goed te zien omdat ze vaker in het zonnetje gaan zitten om op te warmen. Trekvlinders zoals de atalanta worden op najaarsbloeiers ook veel gezien.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |