Als jij dat ook doet met je nieuwste foto's!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:20 schreef Yashaaaaa het volgende:
DuS GeNoEg ALiZeE OpEn Er MaAr EeN ToPiC OvEr iN B&H
Ja.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:21 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja snel je kromme zin wijzigen he!![]()
Ik vlug gaan kijken in haar fotoboek.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:21 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Als jij dat ook doet met je nieuwste foto's!
Daar zijn geen nieuwe. En ik raak er zo langzamerhand een beetje op uitgekeken.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:22 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Ja.
[..]
Ik vlug gaan kijken in haar fotoboek.![]()
Niet om het één of het ander, hè. Maar God! Wat een doordringend, aandachttrekkend, hoerig fotoboek heeft zij.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Daar zijn geen nieuwe. En ik raak er zo langzamerhand een beetje op uitgekeken.
pberends-en-daarna-Bupatih-na-aper!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:25 schreef Ovidius het volgende:
[..]
Niet om het één of het ander, hè. Maar God! Wat een doordringend, aandachttrekkend, hoerig fotoboek heeft zij.![]()
Talent! Je hebt talentquote:Op maandag 24 juli 2006 23:24 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je Erik je hoeft ze maar heel kort af te leiden en het gaat niet meer over Franse hoertjes
Wat een simpele zielen zijn het ook
Kijk dan naar de PI, meisje!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:25 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Pff dan zoek je maar een nieuw meisje
Grapje?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en nu ben ik het zatalle foto's gaan eruit
Ik heb snel nog even gekeken. Maar je bent ook op je foto's geen jongen. Eeuwig zonde, dat zeg ik je.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Ja en nu ben ik het zatalle foto's gaan eruit
Homo.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Ik heb snel nog even gekeken. Maar je bent ook op je foto's geen jongen. Eeuwig zonde, dat zeg ik je.
Wat je zegt ben je zelf.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |