het kan zo op teeveequote:Op maandag 24 juli 2006 21:16 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
De FBI houdt wel van dit soort dramatiek volgens mij, het blijven malle cowboys natuurlijk![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 22:54 schreef JohnDope het volgende:
Logisch dat Steven Rambam is gearresteerd, hij wist 500 pagina's documentatie over die klappie op te leveren, daar kan je alleen aan komen als je databanken hebt lopen hekken.
Alleen die powerpointpresentatie lijkt me sterk, dat gebruikt een hekker natuurlijk niet![]()
Als tijd over heb dan ga ik dat boek 1984 zeker lezen, want het is inderdaad al eeuwen de sinistere natte droom van de Elite, om de burger totaal te kunnen controleren.
Het is nog even wachten op de verplichte biochip en het is klaar hier, dan kunnen wij simpele burgers niet meer terug.
1 grote troost wanneer het allemaal gaat gebeuren zoals het waarschijnlijk gaat gebeuren, dan bestaan God en Jezus 100%. En die komen mij in ieder geval halen. Ik maak me geen zorgen.
Je kan wel lachen, maar de kern van het verhaal is gewoon, dat de Duvel himself achter dit grote complot zit. Het kan gewoon niet dat dit geniale complot door een mens is uitgedacht, het moet gewoon een hogere macht zijn.quote:
666 staat in iedere UPC-code(streepjescode) gecodeerd en de biochip is daar een opvolger van.quote:6 En het maakt, dat aan allen, de kleinen en de groten, de rijken en de armen, de vrijen en de slaven, een merkteken gegeven wordt op hun rechterhand of op hun voorhoofd, 17 [en] dat niemand kan kopen of verkopen, dan wie het merkteken, de naam van het beest, of het getal van zijn naam heeft.
18 Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, berekene het getal van het beest, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderd zesenzestig.
Ik lach je niet uit, ik moest gewoon lachen om je reaktie. Momenteel zit ik NG te kijken, er is een snel ge-editte docu over de eindtijd en de interpretatie van de openbaringenquote:Op maandag 24 juli 2006 23:15 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Je kan wel lachen, maar de kern van het verhaal is gewoon, dat de Duvel himself achter dit grote complot zit. Het kan gewoon niet dat dit geniale complot door een mens is uitgedacht, het moet gewoon een hogere macht zijn.
Met die verplichte 666-gemarkeerde biochippies die straks gaan komen, is het zeker mogelijk dat men daarmee gedachten kan lezen en dan kunnen mensen wel zeggen dat ze niks te verbergen hebben, maar iedereen heeft wat te verbergen, schaamte, trots, etc.
En sowieso streven de grote betaalmaatschappijen naar een cashloze maatschappij, en die bepalen dus de trend.
(Er even vanuitgaande dat er een wereldwijd complot achter zit)
nog een duistere quote uit de bijbel
[..]
666 staat in iedere UPC-code(streepjescode) gecodeerd en de biochip is daar een opvolger van.
En zo zijn nog veel meer dingen 666 georienteerd. Ik zelf werk met veel getallen, maar ik neem nooit het getal 6, 9, 13, etc wanneer ik iets moet testen. Ik snap niet dat andere dat wel graag doen
wat is NG?quote:Op maandag 24 juli 2006 23:30 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
Ik lach je niet uit, ik moest gewoon lachen om je reaktie. Momenteel zit ik NG te kijken, er is een snel ge-editte docu over de eindtijd en de interpretatie van de openbaringen
we worden toch wel ge-abu-graibdquote:Op maandag 24 juli 2006 23:48 schreef JohnDope het volgende:
[..]
wat is NG?
Ps als de theorie klopt, dan weten ze nu ook dat wij over ze zitten te lullen
over Amerika maak ik me niet zo heel druk, want daar heb je heel veel radicale gelovigen. Daar wordt het doordrukken van de biochip een ongekend moeilijk verhaal. En het is een ver van me bed show ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 23:49 schreef Harry_Sack het volgende:
[..]
we worden toch wel ge-abu-graibd
National geographic, het motief van Bush om te doen waar hij mee bezig is
Dat vroeg ik dus aan jou, want de verbanden die jij ziet met Orwell's boek zijn, of een hele vreemde en vooral vergezochte interpretatie, of een goed teken dat je het boek niet gelezen hebt.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |