Als dat zo blijft hoef ik niet meer te emigreren.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:51 schreef nozem het volgende:
Nee. Dat gebeurt niet. De laatste weermodellen zijn al een stuk terughoudender wat betreft mogelijke afkoeling. Onder de 20 graden als maximum wordt het pas in september denk ik. (vrees ik) Bloedheet zal het wellicht niet zijn, maar er moet heel wat gebeuren wil het landelijk onder de 25 graden komen de komende tijd.
Ik wel.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als dat zo blijft hoef ik niet meer te emigreren.
Ik vertrek niet voor het weer, maar voor het humeur van de Hollander.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:53 schreef Biancavia het volgende:
[..]
Als dat zo blijft hoef ik niet meer te emigreren.
Temperaturen die bij de 20 blijven steken zijn ook prima!quote:Op maandag 24 juli 2006 18:46 schreef mjb44 het volgende:
als ik vakantie heb word het natuurlijk kutweer met regen, bewolking en temperaturen die bij 20 graden blijven steken.
Het zal es niet zo zijn he, zeer vertyft. Maar das vaker met die dingenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:46 schreef mjb44 het volgende:
Vakantie en dan natuurlijk kutweer
Deze week moet ik nog werken en dan heb ik 3 weken vakantie. Ik zag net het weerbericht, aanstaande woensdag word het nog 33 graden, donderdag 30, vrijdag 25 en daarna waarschijnlijk nog lagere temperaturen. Heb ik gvd straks weken in die tropische hitte gewerkt en als ik vakantie heb word het natuurlijk kutweer met regen, bewolking en temperaturen die bij 20 graden blijven steken.
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:39 schreef nsfw het volgende:
[..]
Temperaturen die bij de 20 blijven steken zijn ook prima perfect!
Maar dan zonder regen. Mijn ideale zomertemperatuur is: 20-25 graden op werkdagen en 25 tot 30 graden als ik vrij ben. En s'nachts regen.quote:Op maandag 24 juli 2006 19:39 schreef nsfw het volgende:
[..]
Temperaturen die bij de 20 blijven steken zijn ook prima!
quote:Op maandag 24 juli 2006 19:52 schreef Keramiekplaatser het volgende:
Dat is idd kutweer.
5 graden, onweer, regen, hagelbuien, etc.. dat is het weer!![]()
Ga jij maar eens zagen en boren bij 30°C , dat doe ik liever als het iets kouder is. Wel jammer dat je dan geen mooie meidjes in bikini kan zien.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:46 schreef mjb44 het volgende:
Deze week moet ik nog werken en dan heb ik 3 weken vakantie. Ik zag net het weerbericht, aanstaande woensdag word het nog 33 graden, donderdag 30, vrijdag 25 en daarna waarschijnlijk nog lagere temperaturen. Heb ik gvd straks weken in die tropische hitte gewerkt en als ik vakantie heb word het natuurlijk kutweer met regen, bewolking en temperaturen die bij 20 graden blijven steken.
Dan ga je naar het zwembadquote:Op maandag 24 juli 2006 21:08 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Ga jij maar eens zagen en boren bij 30°C , dat doe ik liever als het iets kouder is. Wel jammer dat je dan geen mooie meidjes in bikini kan zien.
Terechtquote:Op maandag 24 juli 2006 18:46 schreef mjb44 het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |