Voor de grote spelshows hebben/hadden we de AVRO al. En uiteraard RTL4.quote:Op vrijdag 5 januari 2007 11:40 schreef robster16 het volgende:
Tien moet het hebben van groots opgezet amusement, of het nu spelshows zijn, series of reality.
Wat TIEN nú vooral laat zien is het "oude" reality (BB6/DGK). Sensatie forceren door een overijverig redactieteam.quote:Groots amusement met infotainment waarde, en reality (maar dan wel het nieuwe reality, niet onwijs willen zoeken naar sensatie of sensatie maken, maar laten gebeuren, vooral niet scripten).
Iddquote:Op vrijdag 5 januari 2007 16:17 schreef PDOA het volgende:
[..]
Dat zeg ik! Met je dronken kop 's nachts Bassie en Adriaan kijken! Geweldig toch?
quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:51 schreef RaymanNL het volgende:
omfgDe andré van Duin show had gisteren 752.000 kijkers
![]()
Ik heb die show in het echt gezien.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:55 schreef Urquhart het volgende:
[..]![]()
Ze kunnen bij Talpa beter non-stop oude banden van Van Duin uitzenden
Tot nu toe vind ik de show erg leukquote:Op zaterdag 6 januari 2007 11:59 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik heb die show in het echt gezien.
Wat wil je met die Jan Smit op NED 1 gelijk met André![]()
Owja, dat is waar. Dan is het alweer over met de pret voor Talpa.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik de show erg leukMaarja, vanaf volgende week gaan de kijkers allemaal naar SBS6 en RTL4 voor die ijsdans shows
![]()
Wel sneu voor Dréquote:Op zaterdag 6 januari 2007 12:02 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tot nu toe vind ik de show erg leukMaarja, vanaf volgende week gaan de kijkers allemaal naar SBS6 en RTL4 voor die ijsdans shows
![]()
Anatomie voor Beginners.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef robster16 het volgende:
Vanavond dat programma met een echte autopsie op een menselijk lichaam. De preview was wel heftig, hoe ze zo'n lijk opensnijden van hals tot maag etc. Ik moet er niet aan denken als ze die borstkas door gaan zagen. Niet my cup of tea, maar wel een goed alternatief voor de rest van de zenders. En een slimme zet.
Dat klinkt interessant, misschien ga ik het maar eens bekijken. Jammer dat het plezier altijd binnen 5 minuten verziekt wordt door reclame.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 17:28 schreef robster16 het volgende:
Vanavond dat programma met een echte autopsie op een menselijk lichaam. De preview was wel heftig, hoe ze zo'n lijk opensnijden van hals tot maag etc. Ik moet er niet aan denken als ze die borstkas door gaan zagen. Niet my cup of tea, maar wel een goed alternatief voor de rest van de zenders. En een slimme zet.
Ik denk sowieso dat Tien zich moet richten op infotainment. Een blok maken dat "Tien medisch" heet met dit soort dingen. "Tien Natuur" met documentaires op dat gebied. "Tien Design", een woon/design programma, met meer het moderne wonen (zoals vroeger veronica's tv woonmagazine, want een strak woonprogramma mis ik toch echt wel, tis me allemaal teveel klus en doe t zelf nu). "Tien Cinema", een snel, filmprogramma. "Tien Reizen", een travel programma, zoals op de BBC.
Sommige dingen worden natuurlijk al wel op andere zenders gedaan, maar Tien kan het lekker strak doen, net ff die andere markt aanboren en vooral op praktische informatie richten, beste koop, beste reismiddel, prijs vergelijkingen, dat soort dingen...
Komend voorjaar.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:04 schreef SunChaser het volgende:
Talpa kan zoveel, maar ze doen geen reet. Niet eens een fatsoenlijke zet m op 10 actie de afgelopen 2 jaar.
Helemaal niet de exacte show, bij de Tros had ie weer de TV show, bij Talpa had hij een theatershow. Bovendien is de TV Show een ijzersterkte merknaam.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Komend voorjaar.
Overigens: Ivo Niehe gisteravond op Nederland 1. Met nog altijd exact dezelfde show. 1,5 miljoen kijkers. 5x zoveel als bij Tien/Talpa.
Dus dat het alleen aan de slechte programma's ligt wil ik dus nooit meer horen.
Het was het zelfdequote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:40 schreef SunChaser het volgende:
[..]
Helemaal niet de exacte show, bij de Tros had ie weer de TV show, bij Talpa had hij een theatershow. Bovendien is de TV Show een ijzersterkte merknaam.
Je vergeet dat je bij Talpa tig keer reclame hebt, en op Nederland 1 niet. Dat vinden bijna alle kijkers gewoon superirritant, zeker als je anders gewend was.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:38 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Komend voorjaar.
Overigens: Ivo Niehe gisteravond op Nederland 1. Met nog altijd exact dezelfde show. 1,5 miljoen kijkers. 5x zoveel als bij Tien/Talpa.
Dus dat het alleen aan de slechte programma's ligt wil ik dus nooit meer horen.
Tien heeft evenveel reclame als elke andere commerciele zenderquote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Je vergeet dat je bij Talpa tig keer reclame hebt, en op Nederland 1 niet. Dat vinden bijna alle kijkers gewoon superirritant, zeker als je anders gewend was.
Ik had het over vergelijking met de publieke omroep, waar Ivo Niene eerst het programma had.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:25 schreef RaymanNL het volgende:
[..]
Tien heeft evenveel reclame als elke andere commerciele zenderDat is allang geen probleem meer
![]()
Ohw, sorryquote:Op zaterdag 6 januari 2007 19:55 schreef pberends het volgende:
[..]
Ik had het over vergelijking met de publieke omroep, waar Ivo Niene eerst het programma had.
Daarom was RTL4 jarenlang de bestbekeken zender van Nederland natuurlijk. Met testbeeld halen ze ook nog wel meer kijkers dan het bestscorende doordeweekse programma van Tien. Jouw vrouw mijn vrouw? Ik noem maar wat willekeurigs wat ze een X aantal keer in de week uitzenden. Nouuu echt zo'n geweldig programma, dat de kijkers daar zelfs die afschuwelijke reclame maar voor lief nemen.quote:Op zaterdag 6 januari 2007 18:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Je vergeet dat je bij Talpa tig keer reclame hebt, en op Nederland 1 niet. Dat vinden bijna alle kijkers gewoon superirritant, zeker als je anders gewend was.
Stel dat je Boer zoekt vrouw naar RTL4 verplaatst, en je krijgt er net zoveel en net zo vaak reclame als op Tien. Wedden dat er dan een stuk minder kijkers kijken?quote:Op zaterdag 6 januari 2007 20:05 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Daarom was RTL4 jarenlang de bestbekeken zender van Nederland natuurlijk. Met testbeeld halen ze ook nog wel meer kijkers dan het bestscorende doordeweekse programma van Tien. Jouw vrouw mijn vrouw? Ik noem maar wat willekeurigs wat ze een X aantal keer in de week uitzenden. Nouuu echt zo'n geweldig programma, dat de kijkers daar zelfs die afschuwelijke reclame maar voor lief nemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |