Zo kun je het ook zeggen jaquote:Op maandag 24 juli 2006 16:56 schreef descendent1 het volgende:
Dus je had bijna een ongeval veroorzaakt met die zotte inhaalactie van je?
Ik zou het halen. Ik keek: geen tegenliggers. Maar als zij opeens 80 gaat rijden. Omdat ze nadacht over het feit dat ze misschien weleens langzaam reed, mocht ik m gaan doortrekken tot 110.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:58 schreef Batsnek het volgende:
Ow, dus omdat je voorliggers inhaalden dacht je dat jij dat ook wel zou halen?
Het is bij wet verboden om harder te gaan rijden terwijl je ingehaald wordt. De andere persoon was dus fout geweest met haar domme actie.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef gohan16 het volgende:
Ik reed net dus op een 70 weg. Opeens moeten er 2 auto's voor me remmen, omdat er een auto 40 rijdSo far so good. 2 auto's voor me halen in, ik volg. Op dat moment gaat dat uitgemergelde postmenopauzale hoer vol gas geven. Ik had net genoeg tijd om in te halen en de inmiddels naderende tegenliggers te ontwijken.
Ja, dat is leuke info als ze je van de vrachtwagen afkrabben.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:19 schreef dahei het volgende:
[..]
Het is bij wet verboden om harder te gaan rijden terwijl je ingehaald wordt. De andere persoon was dus fout geweest met haar domme actie.
dat is idd het meest effectiefquote:Op maandag 24 juli 2006 19:54 schreef BabeWatcher het volgende:
Bull-bar , gewoon een zetje geven, die slakken.
Heb ik geprobeerd even verder. Mijn bedoeling was om te remmen voor haar en weer verder, maar ik reed 30 en zij 20quote:Op maandag 24 juli 2006 20:16 schreef GioStyle het volgende:
Gewoon dezelfde smerige actie bij haar doen. Ongeveer 40 gaan rijden en als ze gaat inhalen, keihard optrekken. Dat zal ze leren!![]()
En dat heeft een rijbewijsquote:Op maandag 24 juli 2006 20:43 schreef gohan16 het volgende:
[..]
Heb ik geprobeerd even verder. Mijn bedoeling was om te remmen voor haar en weer verder, maar ik reed 30 en zij 20(inmiddels op een 50-weg)
Geregistreerd in 2001, bijdehandje.quote:Op maandag 24 juli 2006 20:53 schreef paarse_paashaas het volgende:
Je bent 16, wat doe je dan ook een auto te besturen!
stoerquote:Op maandag 24 juli 2006 21:50 schreef Hr-Flip het volgende:
met zulke lage snelheden nog in problemen komen.
amateur
Ik reed vandaag dus op autobahn 30 richting Rheine (D) en ik had er een lekkere 220km/h te pakken.
Haalt er een plots een Hollander in met 110 km/h
Kijk dan kom je pas aan het zweten.
De maximumsnelheid is daar toch 130?quote:Op maandag 24 juli 2006 21:50 schreef Hr-Flip het volgende:
met zulke lage snelheden nog in problemen komen.
amateur
Ik reed vandaag dus op autobahn 30 richting Rheine (D) en ik had er een lekkere 220km/h te pakken.
Haalt er een plots een Hollander in met 110 km/h
Kijk dan kom je pas aan het zweten.
Nee 130 is de advies snelheid, al zijn er wel steeds meer snelwegen waar het ook de maximum snelheid is.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:28 schreef longinus het volgende:
[..]
De maximumsnelheid is daar toch 130?
boven de 130 ben je meestal niet verzekerd, maar het mag welquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:28 schreef longinus het volgende:
[..]
De maximumsnelheid is daar toch 130?
Hmmm ik weet niet precies wat het betekent maar het klinkt vetquote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef gohan16 het volgende:
Ik reed net dus op een 70 weg. Opeens moeten er 2 auto's voor me remmen, omdat er een auto 40 rijdSo far so good. 2 auto's voor me halen in, ik volg. Op dat moment gaat dat uitgemergelde postmenopauzale hoer vol gas geven. Ik had net genoeg tijd om in te halen en de inmiddels naderende tegenliggers te ontwijken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |