Ik heb op 300 meter afstand gewoond, maar was net een maand voor de ramp een kaar km naar het zuiden verhuisd. Ik was ook niet in Enschede toen het gebeurde maar 80 verderop. Daar kom je trouwens ook de rookpluim zien.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:26 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Ja, dat zal idd wel. Woonde jij daar niet toen?
De knal was volgens mij ook nog tot heel ver te horen.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb op 300 meter afstand gewoond, maar was net een maand voor de ramp een kaar km naar het zuiden verhuisd. Ik was ook niet in Enschede toen het gebeurde maar 80 verderop. Daar kom je trouwens ook de rookpluim zien.
Lijkt me stug, daarvoor is de afstand te groot.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:30 schreef haaahaha het volgende:
Stond die grolsch fabriek in de fik nog voor de ontploffing?
Dat dacht ik ook. Toch werd het net vermeld. De fabriek stond in brand, ze lieten er zelfs beelden van zien. Heel apart.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Lijkt me stug, daarvoor is de afstand te groot.
Minimaal 150 meter. Die kan gewoon echt niet voor de explosie in de fik hebben gestaan.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:32 schreef haaahaha het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Toch werd het net vermeld. De fabriek stond in brand, ze lieten er zelfs beelden van zien. Heel apart.
Het is af en toe wel erg amateuristisch.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:41 schreef veldmuis het volgende:
Handig dat ze de muziek harder zetten dan de stem van die kerel.
Vaag, want in de docu gaven ze aan dat voor de grote explosie(s) de fabriek in brand stond.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Minimaal 150 meter. Die kan gewoon echt niet voor de explosie in de fik hebben gestaan.
Gedeeltelijk niet nee, dat van dat broekje bijvboorbeeld...quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
Ik wist dat van die de Vries helemaal niet.
Ik wist niet dat het zo heftig was. Ik heb die 2e knal nog nooit gezien volgens mij.quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:47 schreef Zwansen het volgende:
Pff, het was wel een knal zeg...
Ik ook nietquote:Op dinsdag 5 september 2006 22:50 schreef veldmuis het volgende:
Ik wist dat van die de Vries helemaal niet.
quote:Op dinsdag 5 september 2006 22:32 schreef Q. het volgende:
Deze serie heb ik ook ooit nog gemaakt (moet ik ooit nog eens bijwerken):
http://www.xs4all.nl/~qyroz/vuurwerkramp/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |