Zou goed kunnen, geen idee meer... ik heb em in ieder geval niet meer, en dat wil veel zeggen.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:57 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Yeahinho, had jij niet een keer spontaan een supermooi Eagles icoontje gemaakt voor mij?
Wie is Mr FOK dan?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 21:59 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het heeft meer status dan Mister FOK.. (een enkele award winnen bedoel ik..)
Nooit van gehoordquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:09 schreef -Vaduz- het volgende:
Dizer popo.
Maar niet knapquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:16 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Het is een mod in V&A. Goeie gast.
Ik heb dat gemist, ik doe alleen aan de VBL-awards mee manquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:19 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Smaken verschillen, hè.. dat houd je toch.. jij had dus niet op hem gestemd?
popolon heeft een lul van 2 meter, daar blijf je echt wel voor thuisquote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:20 schreef -Vaduz- het volgende:
Ook nu hij veel achter de barbecue zit en hotdogs naar binnen werkt?
Krijg ik nou mijn shirtje niet?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Zo.. je neemt geen blad voor de mond..
Ik ben wat gekrompen omdat ik zoveel in m'n zwembad lig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:23 schreef SCH het volgende:
Oh shit nee, ik heb het verkeerd begrepen. Hij is een lul van 2 meter
Nog nieuws?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:25 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Hahahaha.. dat staat daar los van..
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 22:40 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
Nee.. ik vrees het ergste.. maar ze checkt haar mail niet vaak..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |