Die gast klinkt zo heerlijk sloom en af en toe heeft ie van die heerlijke scherpe opmerkingenquote:
Welnee lachenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:43 schreef YPPY het volgende:
Nou, na 3,5 uur aan een stuk is het wel genoeg hoor![]()
quote:
Is dat net zoiets als een mooie opel?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
Neuh ik heb een mooie breedbeeld van jvc 88cm.
HODFR, ik wil ook heen!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:51 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
Oja, bijna LL.
Kaartjes zijn al binnen.
Oh ik heb er pas 1 of 2 gezien op de tvquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:09 schreef Jarno het volgende:
[..]
En het mooie is: er zijn in totaal al 8 seizoenen!.
Opels zijn niet mooi, jvc =quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:12 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een mooie opel?
Whehehe. Soms verbaas je erover wat er allemaal op DVD uitkomt he. Ik bedoel, leuke serie hoor dat Raymond gebeuren, maar als ik zo'n seizoen gekeken heb gaat het toch echt van m'n HD af. Daar ga ik toch geen box van 50 euro voor halen?! 't Is een sitcom, voor krijing out loud.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:21 schreef Joene het volgende:
[..]
Oh ik heb er pas 1 of 2 gezien op de tv
Ohja ik heb laatst de hele samsam serie gedownload
Nee idd maar dat heb ik met friends ook bijvoorbeeld , leuk om een avondje te kijken , maar om nou mn hele kast vol te hebben met friends deel 1 tot 100quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:25 schreef Jarno het volgende:
[..]
Whehehe. Soms verbaas je erover wat er allemaal op DVD uitkomt he. Ik bedoel, leuke serie hoor dat Raymond gebeuren, maar als ik zo'n seizoen gekeken heb gaat het toch echt van m'n HD af. Daar ga ik toch geen box van 50 euro voor halen?! 't Is een sitcom, voor krijing out loud.
Idd. Misschien dat je zo'n aflevering 2 x kunt zien, maar bij de derde keer wordt het wel zwaar voorspelbaar hoor. Maar goed, downloaden roeleert dus.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:26 schreef Joene het volgende:
[..]
Nee idd maar dat heb ik met friends ook bijvoorbeeld , leuk om een avondje te kijken , maar om nou mn hele kast vol te hebben met friends deel 1 tot 100
Downloaden is okay ja. ik heb nog pirates of the carribean 2 op mn systeem staan , een telesync versie vanavond ff kwaliteit checkenquote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:27 schreef Jarno het volgende:
[..]
Idd. Misschien dat je zo'n aflevering 2 x kunt zien, maar bij de derde keer wordt het wel zwaar voorspelbaar hoor. Maar goed, downloaden roeleert dus.
Films huur ik eigenlijk liever, maar dat komt omdat YPPY ze liever met subs kijkt. Maar tv series downen is echt ideaal, lekker kijken wanneer het jou uitkomt en desnoods 3 of 4 achter elkaar, geweldig.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:28 schreef Joene het volgende:
[..]
Downloaden is okay ja. ik heb nog pirates of the carribean 2 op mn systeem staan , een telesync versie vanavond ff kwaliteit checken
Subs ken je ook downloaden J.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Films huur ik eigenlijk liever, maar dat komt omdat YPPY ze liever met subs kijkt. Maar tv series downen is echt ideaal, lekker kijken wanneer het jou uitkomt en desnoods 3 of 4 achter elkaar, geweldig.
Oh die pirates is gewoon met subs heur , usenet he.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Jarno het volgende:
[..]
Films huur ik eigenlijk liever, maar dat komt omdat YPPY ze liever met subs kijkt. Maar tv series downen is echt ideaal, lekker kijken wanneer het jou uitkomt en desnoods 3 of 4 achter elkaar, geweldig.
Hoi arma ouwe rukkert .quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:30 schreef Armageddon het volgende:
Ik heb een Philips HD TV. Die heerst J & J. Ow hoi!
Zal op mn werk niet gaan ouwe.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:33 schreef Armageddon het volgende:
Joene, wil jij even een PPTP tunnel maken naar mij toe? Even testen.
om 19 uur ouwe !quote:
Jatterts!quote:Op dinsdag 25 juli 2006 13:38 schreef Armageddon het volgende:
Jarno men. Ze doen ons na op GS!
*trots*
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |