ja nu zijn zij 6 weken te laat en komen er nog minimaal 6 weken bij, nog geen reden ?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef gebruikersnaam het volgende:
Je betaling was te laat, dus krijg je een verhoging.
dat is normaal, en geeft je geen recht om te klagen.
moeilijk he ? ik ben twee dagen te laat en betaal daarvoor 13 euro kosten.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef gebruikersnaam het volgende:
1.jij gaat weg omdat je te laat bent met betalen , en dat vind je doodnormaal, nu zijn zij te laat, en ga je klagen
Huilie, ik heb al chello vanaf het rauwe begin en nooit problemen gehad, ja poe poe af en toe downtime, had je kans gegrepen en aan je sociale leven gaan werkenquote:Op maandag 24 juli 2006 15:27 schreef joopmaf het volgende:
Heb op 8 mei mijn zooi bij UPC opgezegd, zowel internet als de kabel.
Reden daarvoor was omdat een betaling twee dagen te laat was en daarom 13 euro herinneringskosten in rekening werden gebracht.
5 jaar klant geweest maar dat heeft daar geen waarde geloof ik.
Al die dagen dat ik geen internet had ivm storingen zeur ik ook niet over.
Ik kreeg 4 dozen om mijn modem op te sturen en eindafrekening klopte niet die was te hoog.
nu komt het ,op 8 juni had ik 67 euro tegoed van UPC.
Op 12 juli eens geinformeerd waar mijn geld bleef, nou dat was onderweg.
vandaag op 24 juli gebeld en kreeg als antwoord dat ik op de final bill moest wachten. DIe zou ik over drie weken kunnen verwachten en dan zou binnen 8 weken het geld overgemaakt worden.
Heel slecht voor je bloeddruk als je met dat bedrijf te maken hebt.
Ik heb nu adsl en digitale tv van KPN,is wat goedkoper en werkt perfect.
ook de administratie loopt wat beter daar.
Dus een gouden tip, GEEN UPC OF CHELLO.
Nee natuurlijk heeft het voor die tijd niet goed gewerkt, vele dagen zonder internet en een torenhoge rekening om de servicedesk te bereiken.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 11:27 schreef Dracar het volgende:
Na 2 dagen te laat betalen zou ik het niet zomaar opzeggen, heeft het ervoor netjes gewerkt?
Vind ik het een emotioneel beladen keuze om meteen op te zeggen.
ja als je niet verder komt dan een keer in de week een mailtje dan gaat het wel.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:06 schreef demonseeker14 het volgende:
[..]
Huilie, ik heb al chello vanaf het rauwe begin en nooit problemen gehad, ja poe poe af en toe downtime, had je kans gegrepen en aan je sociale leven gaan werken![]()
Tja, dan moet je je afvragen waarom dat zo is.quote:Op woensdag 26 juli 2006 21:09 schreef U.F.O het volgende:
kut upc topic #999999999999999999999
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |