Maar de memories blijvenquote:
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:04 schreef SvenM het volgende:
-weg-
Ugh. En ja, het hangt hier vol met dreamcatchersquote:
Ok.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:22 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
![]()
ik laat die flauwe opmerking maar even acherwege.
Da's linedancing en dat breng ik niet direct in verband met moderne country.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:40 schreef Maikuuul het volgende:
Idd zo gaar
En dat dansen bij country muziek, gaan ze wat gaar met hun benen naar de zijkant zwaaien en draaiend klappen roflte priceless die onzin
Ik ook. Dat denk ik altijd met weemoed terug aan die zomer van '69.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:44 schreef SilverBullet het volgende:
Ryan Adams is wel vet.
Moet ik ook altijd weer denken aan de vakantie als ik dat hoor.
The ring of fire van Johny Cash.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:41 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Da's linedancing en dat breng ik niet direct in verband met moderne country.
Oudere country is ook geil trouwens. Johnny Cash! Da's echt mijn held. Al jaren lang.![]()
I fellll in to a burning ring of fiiiire!quote:Op maandag 24 juli 2006 23:43 schreef MrSASO het volgende:
[..]
The ring of fire van Johny Cash.![]()
Ik werd altijd helemaal gek van mijn oude buurman, die draaide vaak country muziek en nog best hard ook.
Dat was Brian en niet Ryanquote:Op maandag 24 juli 2006 18:05 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Ik ook. Dat denk ik altijd met weemoed terug aan die zomer van '69.
Rot op, kutbelg.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 04:37 schreef DeeCruise het volgende:
Ik dacht dat je klacht zou zijn dat countrymuziek tyfusherrie was, en dan was ik het met je eens geweest...Maar nu?
Ga the bold and the beautiful kijken, ruknerdquote:
Toby Keithquote:Op maandag 24 juli 2006 17:39 schreef Kindervriend het volgende:
Country muziek is vet! Toby Keith, Darryl Worley, Garth Brooks, Rascall Flatts, etc.
Brings back memories, inderdaad.
1 reden:quote:Op dinsdag 25 juli 2006 05:01 schreef Kindervriend het volgende:
[..]
Wat!?
Hij is máááster, gek!
Geef me drie redenen waarom hij niet tof is, a.u.b.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |