quote:
Sly and Robbie is het enige juiste antwoord.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:55 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Geef het juiste antwoord maar.. en wijs dan iemand aan die de nieuwe vraag mag stellen.
Okeequote:Op maandag 24 juli 2006 17:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Oh dat wist ik niet joh...
Er zit wel een klein addertje onder het gras hier. Je antwoord reken ik niet goed.
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:15 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
M'n moeder is ook aan een oor doof, dus ik weet wel hoe lastig het is. (moet altijd alles 10 keer zeggen)
met alle respect hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 17:21 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, daar hebben mensen in mijn omgeving ook last van bij mij.
En als ik op m'n goede oor in slaap val, dan hoor ik de wekker gewoon echt niet![]()
Maar op de een of andere manier kom ik gelukkig nooit te laat.
En soms zeggen mensen: wat zeg jij nou?! En dan blijkt dat ik een woord m'n halve leven al verkeerd uitspreek![]()
vb: kidnapper. Ik zei altijd Kipnepper.![]()
Ohh.. schande, dat kun je echt niet maken..quote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef vosje505 het volgende:
[..]
met alle respect hoormaar lijkt me af en toe dan ook enorm hilarisch met jou
![]()
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Ja m'n moeder noem ik ook vaak B2.. dan heeft ze iets gehoord en wil ze meepraten weet je wel.. haha.. maar we zijn wel lief voor d'r hoor..
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:23 schreef vosje505 het volgende:
[..]
met alle respect hoormaar lijkt me af en toe dan ook enorm hilarisch met jou
![]()
dat is het allermooiste, het kan jou absoluut niet kwalijk genomen wordenquote:
Ja, ik ben ook gewend aan m'n moeder haar goede kant te fietsen, wandelen en zitten.. houd je gewoon rekening mee, zit er ingebakken.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:27 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig maar.
Ik ben in gezelschap altijd een beetje traag, omdat ik gesprekken meestal niet zo snel kan volgen![]()
Helemaal als we ergens gaan eten of uit gaan ofzo. Lijkt het net of ik achterlijk ben![]()
En mensen gaan tegenwoodig standaard aan m'n goede kant zitten/ lopen. Als dat een keer niet zo is word ik opeens vastgepakt en aan de andere kant gezet 'je verstaat me weer niet Keet, ga even aan deze kant lopen'Lief
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |