zij had zich ook verlezen...dacht dat 't over surrealisme ging...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:49 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Daarnet was je er nog van overtuigd dat het Le Breton was.Apollinaire en Le Breton hebben beide geen biet met het structuralisme te maken.
Bovendien heb ik niet gevraagd wie de grondlegger van het structuralisme was, maar wie aan de basis stond van de structuralistische beweging in Frankrijk. Lévi-Strauss, dus.![]()
Is dit over iemand die alles met een dobbelsteen beslist?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef slaveloos het volgende:
Wat is de engelse titel van het boek uit 1971, dat gaat over een psychiater die alles aan het toeval overlaat, tot aan het behandelen van zijn patienten en het plegen van een moord aan toe? ben nieuw in dit subforum, is dit een beetje het soort vraag dat hier thuishoort?
Ja, ik zag het. En Soempie is een zij, volgens mij.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:51 schreef Make-Yourself het volgende:
[..]
hij had zich ook verlezen...dacht dat 't over surrealisme ging...
Goed hoor, lezen/posten kruist elkaar somsquote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef Soempie het volgende:
ik zei al sorrie: ik had gelezen surrealisme.
Waar apollinaire dus de term voor zijn stuk gebruikte en Breton het manifest schreef. Door Breton kwam het meer op. Maargoed, sorrie.![]()
inderdaad geweldig boekquote:Op maandag 24 juli 2006 15:52 schreef Gatalin het volgende:
[..]
Is dit over iemand die alles met een dobbelsteen beslist?
Ja klopt. Sorrie Svyatagor, nogmaals. Ik ook met m'n grote mond.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. En Soempie is een zij, volgens mij.
aangepast...quote:Op maandag 24 juli 2006 15:53 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Ja, ik zag het. En Soempie is een zij, volgens mij.
kloptquote:
moet je echt een keer lezen, t leest als een trein, is grappig en uitdagend tegelijk. Vooral de parallel met de psychiatrie vond ik erg grappigquote:Op maandag 24 juli 2006 16:02 schreef Gatalin het volgende:
Ik heb het nog nooit gelezen, maar ik heb er een paar jaar geleden een artikel over gelezen, leek mij wel een tof boek, alleen nooit meer aan gedacht tot nu
Stanley_Climbfall +1quote:Op maandag 24 juli 2006 16:07 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
Supertramp!
soempie +1quote:Op maandag 24 juli 2006 16:12 schreef Soempie het volgende:
curious george
Inderdaadquote:Op maandag 24 juli 2006 16:13 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
soempie +1
Gronings een-tweetje..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |