ok ik heb 1 puntquote:Op maandag 24 juli 2006 15:24 schreef Stanley_Climbfall het volgende:
[..]
[..]
Ik bedoel dit: ik was er zelf niet bij, maar dit is wat de vragensteller beslist heeft. Helder?
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:24 schreef Make-Yourself het volgende:
...Bourdieu?
Structuralism is an approach in academic disciplines that explores the relationships between fundamental elements of some kind, upon which some higher mental, linguistic, social, cultural etc "structures" are built, through which then meaning is produced within a particular person, system, or culture.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:28 schreef macondo het volgende:
De structuralisten waren.. bouwvakkers? Muurtje metselen, beetje stuccen... ik pas ook. (tvp)
Ah!...is 't Jacques Hennes...of Pierre Mauritz?....quote:Op maandag 24 juli 2006 15:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Ik moet overigens zeggen dat meneer antropoloog is, want ik kom er net achter dat hij nog leeft, al die tijd sinds 1908.![]()
Zijn naam is vrijwel hetzelfde als die van een bekend kledingmerk, overigens.
dan heb je het vast over Claude Levi-Strauss. Ik had geen idee dat deze grondlegger van de cognitieve antropologie nog in leven wasquote:Op maandag 24 juli 2006 15:30 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
![]()
Ik moet overigens zeggen dat meneer antropoloog is, want ik kom er net achter dat hij nog leeft, al die tijd sinds 1908.![]()
Zijn naam is vrijwel hetzelfde als die van een bekend kledingmerk, overigens.
Zet anders ff 't hele rijtje hier neer...dan weet je zeker dat je goed zit..quote:Op maandag 24 juli 2006 15:39 schreef Soempie het volgende:
Eluard dan? Of zoek je een dadaist?
Correct!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:35 schreef slaveloos het volgende:
[..]
dan heb je het vast over Claude Levi-Strauss. Ik had geen idee dat deze grondlegger van de cognitieve antropologie nog in leven was
quote:Claude Lévi-Strauss (IPA pronunciation [klod levi stʁos]) born November 28, 1908, is a French anthropologist who became one of the twentieth century's greatest intellectuals by developing structuralism as a method of understanding human society and culture.
Hij is erg gedateerd: http://www.berkery.nl/fok/trivia-algemeen-op.txtquote:Op maandag 24 juli 2006 14:59 schreef Svyatagor het volgende:
Heeft iemand de OP als .txt? Dan kan ik ook de links naar de vorige delen erin zetten.
poeh.....quote:Op maandag 24 juli 2006 15:47 schreef slaveloos het volgende:
Wat is de engelse titel van het boek uit 1971, dat gaat over een psychiater die alles aan het toeval overlaat, tot aan het behandelen van zijn patienten en het plegen van een moord aan toe?
Daarnet was je er nog van overtuigd dat het Le Breton was.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:45 schreef Soempie het volgende:
als hij in 1908 geboren is is hij dus niet de grondlegger...want in 1917 begon apollinaire er al mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |