Ik weet. Maar laat me voor die euro's tenminste wel iemand een minuutje spreken ofzoquote:Op maandag 24 juli 2006 14:49 schreef JanisJoplin het volgende:
Je moet ook niet met een prepaidkaartje in het buitenland bellen, lieverd..
Dat is sowieso al duur.
Dan kun je de volgende keer nog beter dáár een telefoonkaart kopen en ermee in een telefooncell bellen.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:52 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Ik weet. Maar laat me voor die euro's tenminste wel iemand een minuutje spreken ofzo![]()
jow gast ik heb een prepay wat is daar mis mee? misschien bellen wij veel minder en zien wij gewoon onze vriende vakerquote:Op maandag 24 juli 2006 14:54 schreef HostiMeister het volgende:
koop abbo, pau-per
Dit ís een bekende valkuil!!quote:Op maandag 24 juli 2006 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zat een paar maanden geleden in een huisje vlak bij de Belgische grens en heb daar een paar uur gebeld in totaal. Nu kreeg ik laatst de rekening, en blijkt ie via een Belgische provider gebeld te hebben, zodat die paar uur als bellen in het buitenland beschouwd worden.
Terwijl ik GVD vanuit Nederland naar Nederland belde!
zolang er nog genoeg animo dom volk is wat er gebruik van maakt zullen ze ook eeuwig blijven bestaanquote:Op maandag 24 juli 2006 15:31 schreef CreativeMind het volgende:
Telecombedrijven zijn de grootste legale afzetters die er bestaan.
Bekend probleem. In een grensgebied zet je je telefoon beter handmatig op het goede netwerk vast om dat te voorkomen. Ik heb 'm alleen op automatisch als ik in het buitenland ben.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:29 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik zat een paar maanden geleden in een huisje vlak bij de Belgische grens en heb daar een paar uur gebeld in totaal. Nu kreeg ik laatst de rekening, en blijkt ie via een Belgische provider gebeld te hebben, zodat die paar uur als bellen in het buitenland beschouwd worden.
Terwijl ik GVD vanuit Nederland naar Nederland belde!
quote:Op maandag 24 juli 2006 17:13 schreef MeneerMuis het volgende:
1 minuut voicemail afluisteren (dat gesprek was achteraf niet eens dringend) kostte mij 6.82euro
Vodafone, gotta love it
Ik denk niet dat het zozeer aan dom volk ligt. Je wilt bijvoorbeeld graag je lief spreken als je vertrekt van een verre bestemming. Geen telefooncellen aanwezig. Dus wat doe je. Mobiel bellen.quote:Op maandag 24 juli 2006 16:13 schreef EsDe het volgende:
[..]
zolang er nog genoeg animo dom volk is wat er gebruik van maakt zullen ze ook eeuwig blijven bestaan![]()
Is goed hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 19:55 schreef Keiichi het volgende:
[..]
Jazekers![]()
excuses dat ik je vorige post over het hoofd gezien had![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |