*opgeslagen voor chantagedoeleinden*quote:Op maandag 24 juli 2006 18:03 schreef nozem het volgende:
Snel mensen. Snel snel. Er staat een heuse foto van nozem ergens op FOK!
potverdorie ik kijken zie ik een kikkertquote:Op maandag 24 juli 2006 18:03 schreef nozem het volgende:
Snel mensen. Snel snel. Er staat een heuse foto van nozem ergens op FOK!
Veel plezier.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:20 schreef liefie_ het volgende:
daaaaaaaaag
ik ga lekker roze maandag doen!
En je had werkelijk de intelligentie niet om op die kikkert te klikken?quote:Op maandag 24 juli 2006 18:15 schreef liefie_ het volgende:
[..]
potverdorie ik kijken zie ik een kikkert
Waarom lig je verdulle niet in mijn bed?quote:
Een goede vraag. Ik weet het niet.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef Chowi het volgende:
[..]
Waarom lig je verdulle niet in mijn bed?
Het kostte mij 5 jaar voor ik iets eetbaars neer kon zetten.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:36 schreef Memento-Mori het volgende:
woei eten koken was gelukten nog heerlijk ook
dit is de 2e keer in mn leven dat ik gekookt hebquote:Op maandag 24 juli 2006 18:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Het kostte mij 5 jaar voor ik iets eetbaars neer kon zetten.
Mja dat zin inderdaad zal het hier ook vaak aan schortenquote:Op maandag 24 juli 2006 18:44 schreef nozem het volgende:
Ik woon al jaren op mezelf maar ik kook zelden. Ik kan prima koken hoor, ik heb er alleen geen zin in.
Je mag wel een keer voor mij koken hoor.quote:Op maandag 24 juli 2006 18:42 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
dit is de 2e keer in mn leven dat ik gekookt heben tis perfect gegaan, ik zei altijd ik hoef het niet te leren en dat blijkt maar weer
tis ook erg makkelijk natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |