Iemand met het Imelda Marcos syndroom!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:17 schreef Litpho het volgende:
[..]
En wat is iemand die per jaar tientallen schoenen verslijt?
Dat zeg ik ook al jaren van Fok!.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga zo maar aanstalten maken om te vertrekken.
maar dat ben ik niet hé? dus ik mag dat....quote:Op maandag 24 juli 2006 14:16 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als je dat als vent zegt wordt je uitgemaakt voor stalker...![]()
tieten voor president?quote:
Imelda beschouwt ze als versleten na éénmaal dragen...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef _Cara_ het volgende:
btw Imelda Marcus verslijt geen schoenen... ze koopt gewoon steeds nieuwe... Leuk toch?![]()
Je komt toch nog wel terug?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:20 schreef Duiveltja het volgende:
Ik ga zo maar aanstalten maken om te vertrekken.
Ik ga stoppen bij mijn 10.000e posts!quote:
kijk.... dat doe ík dus niet...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Imelda beschouwt ze als versleten na éénmaal dragen...![]()
Hilary Duff? Cc, hier is een scoop!quote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Misschien wel als Hilary for President gaat.
Kwestie van tijd... Imelda is ook niet zo begonnen natuurlijk...quote:
Ah, dan een kloon? Je lijkt vosss welquote:
Je hebt een volgend slachtoffer?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:21 schreef Sjowhan het volgende:
Heerlijk rustig hier, tickets weg werken en daarnaast een beetjemailen
en fokken
Neuh, heb ik al die moeite voor niks gedaan... Er zijn er al genoeg die op 10.000 zijn gestopt als ik de dag- en totaalstanden zo zie.... Niet origineel meer dus...quote:
Ik heb mijn laatste mooie ronde getal gemistquote:
Spreekt hier een voormalig slachtoffer?quote:
Die heb ik gezien geloof ik. Was nog redelijk recent. Je was, al dan niet toevallig, net op een rond getal gestopt met posten...quote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste mooie ronde getal gemist.
ik mijn laatste palindroom, zie ik netquote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef Litpho het volgende:
[..]
Ik heb mijn laatste mooie ronde getal gemist.
Nee.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:24 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Spreekt hier een voormalig slachtoffer?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |