Dat klinkt heerlijk knus en gezellig.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:15 schreef valek het volgende:
Waarom noemen vrouwen altijd als ze een huis of appartement hebben gekocht.
Ik heb een huisje/appartementje/paradijsje gekocht.
Al is het een supergroot huis, altijd moet dat -JE erachter.
Kan ik me mateloos aan ergeren.
Nee, het klinkt gewoon allemaal liever, gezelliger en hanteerbaarder.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:58 schreef TimMer1981 het volgende:
Er zijn inderdaad wel een hoop vrouwen die dat doen. Hebben het ook altijd over een auto'tje of een leuk bakkie, ongeacht of de auto 2,5 of 6 meter lang is.
Ik weet niet precies wat dat is, misschien een toneelstukje proberen neer te zetten alsof ze geld in overvloed hebben ofzo?
Ook dat natuurlijkquote:Op maandag 24 juli 2006 15:03 schreef Herkauwer het volgende:
Waarschijnlijk omdat er weing grote huizen in NL zijn en het dus al snel een huisje is
Ah, doe jij mijn 'afwasje' dan even vanavond?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:02 schreef Alicey het volgende:
[..]
Nee, het klinkt gewoon allemaal liever, gezelliger en hanteerbaarder.
quote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ah, doe jij mijn 'afwasje' dan even vanavond?![]()
En zeker ook meteen je vloertje, huiskamertje en wasje?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:14 schreef MaxPower het volgende:
[..]
Ah, doe jij mijn 'afwasje' dan even vanavond?![]()
nehh, op dit moment is het grootste probleem toch mijn 'afwasje'.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:25 schreef Alicey het volgende:
[..]
En zeker ook meteen je vloertje, huiskamertje en wasje?
Je bent een studentje?quote:Op maandag 24 juli 2006 15:27 schreef MaxPower het volgende:
[..]
nehh, op dit moment is het grootste probleem toch mijn 'afwasje'.![]()
Ja, een muisje is een huisdier, en een muis is een wild beest.quote:Op maandag 24 juli 2006 15:27 schreef JanisJoplin het volgende:
Het klinkt schattiger. En schattig doet het bij de vrouwtjes nou eenmaal goed.
Een muis klinkt eng en griezelig. Een muisje klinkt lief en schattig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |