Heb je nou echt zo'n bret voor die dikke harses van je?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
FireFox wordt gewoon gebruikt door mensen die met alle geweld mee willen doen met die hype. Zie het internet anno 1997 iedereen zat over NetScape te blaten, zelfs websites die IE blokkeerden met een javascriptje puur om lekker mee te doen. "Ja, Microsoft dwars zitten", NetScape stierf een trage dood en alleen mac users gebruiken het nog maar zelfs die stappen al massaal over op "Safari".
Ik verwacht niet anders dan dat FireFox een net zo trieste dood sterft als NetScape als er straks weer een andere browser is waar mensen interessant mee kunnen doen.
Die mensen die FireFox gebruiken bekijken hooguit 2 sites per dag of zo en checken hun hotmail ermee, beetje forummen en hebben er verder geen last van. Het idee dat ze geen IE gebruiken vinden ze helemaal fantastisch en ze plaatsen een firefox button op hun myspace om lekker interessant mee te doen.
Ondertussen blijven de echte hardcore lui lekker met Opera browsen... Opera users schreeuwen alleen niet zo hard en gaan niet zo snel mee in hypejes en zo.
het zit je wel hoog he?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
FireFox wordt gewoon gebruikt door mensen die met alle geweld mee willen doen met die hype. Zie het internet anno 1997 iedereen zat over NetScape te blaten, zelfs websites die IE blokkeerden met een javascriptje puur om lekker mee te doen. "Ja, Microsoft dwars zitten", NetScape stierf een trage dood en alleen mac users gebruiken het nog maar zelfs die stappen al massaal over op "Safari".
Ik verwacht niet anders dan dat FireFox een net zo trieste dood sterft als NetScape als er straks weer een andere browser is waar mensen interessant mee kunnen doen.
Die mensen die FireFox gebruiken bekijken hooguit 2 sites per dag of zo en checken hun hotmail ermee, beetje forummen en hebben er verder geen last van. Het idee dat ze geen IE gebruiken vinden ze helemaal fantastisch en ze plaatsen een firefox button op hun myspace om lekker interessant mee te doen.
Ondertussen blijven de echte hardcore lui lekker met Opera browsen... Opera users schreeuwen alleen niet zo hard en gaan niet zo snel mee in hypejes en zo.
Dude, wat maakt het uit in godsnaamquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
[..]
Nee en die 30 regels boven je vergeten we maar even?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:24 schreef Agiath het volgende:
[..]
Dude, wat maakt het uit in godsnaam
Echt, hoe kan je je hier druk over maken, ik kan het gewoon echt niet voorstellen![]()
En ik verwacht dat jij het IQ hebt van een stoeptegelquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik gebruik ook Opera als mijn default browser. Al sinds v2.12, de alleerste publieke versie. En toevallig vind ik Firefox een uitstekende browser. Ik heb em bij mn pa geinstalleerd, en die is erg tevreden met de tabjes e.d. Voor werk gebruik ik FF vaak vanwege de fijne ontwikkeltools die ervoor beschikbaar zijn. Maarja, dat jij dat allemaal niet kunt inzien.quote:Ondertussen blijven de echte hardcore lui lekker met Opera browsen... Opera users schreeuwen alleen niet zo hard en gaan niet zo snel mee in hypejes en zo.
ik wil ook wel ff schreeuwen enzo..quote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef Rekkie het volgende:
De enige Opera user die wel schreeuwt dat hij Opera gebruikt en anti de rest is, is de TS zelf
Maar dat heeft hij zelf niet eens door
Eensch... ik gebruik ze alle drie.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
ik wil ook wel ff schreeuwen enzo..![]()
Tja waar een mens zich al niet druk over kan maken.. ik gebruik opera en ik ben er tevreden mee, en waarschijnlijk was ik dat ook als ik firefox gebruikte, maar ik ben nu opera gewend en dat vind ik prima zo.
Pak de browser die je 't fijnste vindt
Opgelost, slotje![]()
Juist.quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef MiRRoRMaN het volgende:
haha wat een homo's reageren er in dit topic!
quote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Nee jouw bijdrage is nuttig.. ja, jouw post getuigd van veel inzichtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Pfoe, wat een onzin voor zo laat in de nacht zegquote:Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:
doe eens ctrl ingedrukt houden en dan omlaag of omhoog scrollenquote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef Lunar het volgende:
In firefox is Fok! irritant. Al die regeltjes zo dicht op elkaarkan het amper lezen.
Het gaat me om de regel afstandquote:Op woensdag 26 juli 2006 23:53 schreef PeZu het volgende:
[..]
doe eens ctrl ingedrukt houden en dan omlaag of omhoog scrollen
Nee dat is het imo niet.... ik surf prettiger bij FF dan Opera.... en prettiger bij Opera dan IEquote:Op donderdag 27 juli 2006 09:36 schreef Lunar het volgende:
[..]
Het gaat me om de regel afstand
Zijn jullie hier nu nog bezigZie nou eens in dat Opera superieur is
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |