abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40166607
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:12 schreef MiRRoRMaN het volgende:

[..]

FireFox wordt gewoon gebruikt door mensen die met alle geweld mee willen doen met die hype. Zie het internet anno 1997 iedereen zat over NetScape te blaten, zelfs websites die IE blokkeerden met een javascriptje puur om lekker mee te doen. "Ja, Microsoft dwars zitten", NetScape stierf een trage dood en alleen mac users gebruiken het nog maar zelfs die stappen al massaal over op "Safari".

Ik verwacht niet anders dan dat FireFox een net zo trieste dood sterft als NetScape als er straks weer een andere browser is waar mensen interessant mee kunnen doen.

Die mensen die FireFox gebruiken bekijken hooguit 2 sites per dag of zo en checken hun hotmail ermee, beetje forummen en hebben er verder geen last van. Het idee dat ze geen IE gebruiken vinden ze helemaal fantastisch en ze plaatsen een firefox button op hun myspace om lekker interessant mee te doen.

Ondertussen blijven de echte hardcore lui lekker met Opera browsen... Opera users schreeuwen alleen niet zo hard en gaan niet zo snel mee in hypejes en zo.
Heb je nou echt zo'n bret voor die dikke harses van je?

Ik gebruik FF omdat het voor mij soepeler en sneller werkt dan IE en Opera vind minder plezierig werken.

Heeft niks te maken met de hype die er 'zou' zijn volgens jou
pi_40166621
quote:

[..]

FireFox wordt gewoon gebruikt door mensen die met alle geweld mee willen doen met die hype. Zie het internet anno 1997 iedereen zat over NetScape te blaten, zelfs websites die IE blokkeerden met een javascriptje puur om lekker mee te doen. "Ja, Microsoft dwars zitten", NetScape stierf een trage dood en alleen mac users gebruiken het nog maar zelfs die stappen al massaal over op "Safari".

Ik verwacht niet anders dan dat FireFox een net zo trieste dood sterft als NetScape als er straks weer een andere browser is waar mensen interessant mee kunnen doen.

Die mensen die FireFox gebruiken bekijken hooguit 2 sites per dag of zo en checken hun hotmail ermee, beetje forummen en hebben er verder geen last van. Het idee dat ze geen IE gebruiken vinden ze helemaal fantastisch en ze plaatsen een firefox button op hun myspace om lekker interessant mee te doen.

Ondertussen blijven de echte hardcore lui lekker met Opera browsen... Opera users schreeuwen alleen niet zo hard en gaan niet zo snel mee in hypejes en zo.
het zit je wel hoog he?
Bobby Robson forever!
Stadio Oreste Granillo ---- Stadio Angelo Massimino ---- Stadio Euganeo ---- Stadio Olimpico
pi_40166722
De enige Opera user die wel schreeuwt dat hij Opera gebruikt en anti de rest is, is de TS zelf

Maar dat heeft hij zelf niet eens door
pi_40166924
quote:

[..]

Dude, wat maakt het uit in godsnaam
Echt, hoe kan je je hier druk over maken, ik kan het gewoon echt niet voorstellen
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_40166947
quote:

Nee en die 30 regels boven je vergeten we maar even?
Buy it, use it, break it, fix it,
Trash it, change it, mail - upgrade it,
Charge it, point it, zoom it, press it,
Snap it, work it, quick - erase it,
pi_40167170
quote:

ja, klopt, je kunt bewijzen een échte vent te zijn door de browser die je gebruikt te vertellen

als er hier iemand een treurig geval zou zijn, vrees ik dat jij de meeste aanspraak maakt met je simpele posts..
* Cristian Dior heeft msie6, opera en firefox nu openstaan en gebruikt ze alledrie ook regelmatig (alswel safari)
  dinsdag 25 juli 2006 @ 14:41:02 #132
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40167423
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:24 schreef Agiath het volgende:

[..]

Dude, wat maakt het uit in godsnaam
Echt, hoe kan je je hier druk over maken, ik kan het gewoon echt niet voorstellen
hier nog een...
pi_40167441
quote:

En ik verwacht dat jij het IQ hebt van een stoeptegel
quote:
Ik gebruik ook Opera als mijn default browser. Al sinds v2.12, de alleerste publieke versie. En toevallig vind ik Firefox een uitstekende browser. Ik heb em bij mn pa geinstalleerd, en die is erg tevreden met de tabjes e.d. Voor werk gebruik ik FF vaak vanwege de fijne ontwikkeltools die ervoor beschikbaar zijn. Maarja, dat jij dat allemaal niet kunt inzien.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:37:53 #134
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40169259
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 14:17 schreef Rekkie het volgende:
De enige Opera user die wel schreeuwt dat hij Opera gebruikt en anti de rest is, is de TS zelf

Maar dat heeft hij zelf niet eens door
ik wil ook wel ff schreeuwen enzo..

Tja waar een mens zich al niet druk over kan maken.. ik gebruik opera en ik ben er tevreden mee, en waarschijnlijk was ik dat ook als ik firefox gebruikte, maar ik ben nu opera gewend en dat vind ik prima zo.

Pak de browser die je 't fijnste vindt

Opgelost, slotje
Huilen dan.
pi_40169323
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:37 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

ik wil ook wel ff schreeuwen enzo..

Tja waar een mens zich al niet druk over kan maken.. ik gebruik opera en ik ben er tevreden mee, en waarschijnlijk was ik dat ook als ik firefox gebruikte, maar ik ben nu opera gewend en dat vind ik prima zo.

Pak de browser die je 't fijnste vindt

Opgelost, slotje
Eensch... ik gebruik ze alle drie.

En inderdaad dit is niet topic-waardig
pi_40169506
haha wat een homo's reageren er in dit topic!
  dinsdag 25 juli 2006 @ 15:49:50 #137
136780 Nosh
hurpdurp
pi_40169697
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 15:44 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Juist.
Want een ongezonde obsessie met iets zinloos als internetbrowsers getuigt wél van een actief en normaal sociaal leven. Poeh.
º¤ø„¸Hardcore ¸„ø¤º°
„ø¤º°¨UNITED!!``°º¤
from albania.
pi_40169964
quote:

Dit maakt het hele topic alleen maar meer overbodig....

Bedankt dat je iedereen laat zien dat je geen goede bedoeling had met dit topic
  dinsdag 25 juli 2006 @ 16:00:12 #139
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40170035
quote:
Nee jouw bijdrage is nuttig.. ja, jouw post getuigd van veel inzicht Hulde.. en ga nu je kamer opruimen boefje
Huilen dan.
pi_40189117
quote:
Pfoe, wat een onzin voor zo laat in de nacht zeg

Het is juist moeilijk om "normale" mensen aan de vuurvos te krijgen omdat ze dat blauwe ecoontje gewend zijn (en denken dat dat "het internet" is). Wat jij daar stelt, dat vooral minder technisch getalendeerde mensen Firefox gebruiken, is dus complete bs.

Was het maar zo'n feest dat die mensen ook allemaal Firefox gebruikten...
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_40219902
Toen ik de eerste zin las wist ik al dat je Opera gebruikte.
  Forum Admin woensdag 26 juli 2006 @ 23:09:52 #142
58651 crew  murp
murp
pi_40219961
och, mijn usericon gaat wel lekker snel..
pi_40221532
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:09 schreef murp het volgende:
och, mijn usericon gaat wel lekker snel..
Dat soort klere-icoontjes druk ik meteen weg met ESC

Of ik laat de Graasaap er op los.
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:52:46 #144
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_40221538
firefox er is geen betere
  woensdag 26 juli 2006 @ 23:53:29 #145
138448 PeZu
Suspended animation
pi_40221559
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef Lunar het volgende:
In firefox is Fok! irritant. Al die regeltjes zo dicht op elkaar kan het amper lezen.
doe eens ctrl ingedrukt houden en dan omlaag of omhoog scrollen
There's a virus in my system
There's a virus in my brain
There's a virus in my system
And it's driving me insane
pi_40224584
Opera is echt ideaal voor foto's bekijken ed. Open een jpg'tje, maak een mouse gesture voor volgende pagina en hij laad automatisch de volgende foto (zonder dat je hem ooit eerder geopend hebt). Op sommige forums kun je op die manier ook naar de volgende pagina van een topic gaan. Op fok kan je dan weer op die manier door de foto's in een topic heen bladeren. Echt geniaal
pi_40224855
we zijn het eens dat internet explorer suckt?

verder, zit je nou echt te huilen omdat minder mensen opera gebruiken?
waarom maak je je in hemelsnaam druk als mensen firefox gebruiken? internet explorer snap ik..

ik gebruik ook soms opera, maar dan om mn websites te testen en dergelijke.. dit komt omdat opera vroeger betaald was enzo.. elke keer naar een serial..

het heeft gewoon met de persoon zelf te maken...
weinig internettende mensen maakt het niet uit..
voor meer internettende en webdevvers is opera en firefox beter..

welke je dan gebruikt...
pi_40229057
quote:
Op woensdag 26 juli 2006 23:53 schreef PeZu het volgende:

[..]

doe eens ctrl ingedrukt houden en dan omlaag of omhoog scrollen
Het gaat me om de regel afstand

Zijn jullie hier nu nog bezig Zie nou eens in dat Opera superieur is
pi_40235402
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 09:36 schreef Lunar het volgende:

[..]

Het gaat me om de regel afstand

Zijn jullie hier nu nog bezig Zie nou eens in dat Opera superieur is
Nee dat is het imo niet.... ik surf prettiger bij FF dan Opera.... en prettiger bij Opera dan IE
pi_40235683
quote:
Op donderdag 27 juli 2006 09:36 schreef Lunar het volgende:

[..]

Zijn jullie hier nu nog bezig
Nou nee, het was de TS overduidelijk om het rellen te doen en als je de hele tijd blijft kicken zakt dit topic ook niet af natuurlijk. En ik ben niet te beroerd om dat een handje te helpen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')