hmm, dan kan je internet het gewoon niet aanquote:Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik vind FireFox traag, sloom, kut en irritant. Er zullen gerust wel een heleboel FireFox pijpers in dit topic opduiken ik verwacht niet anders, maar echt, ik vat em niet. Ik vind Opera al jaren heel fijn en ik blijf erbij.![]()
Juist, ik gebruik FF2 ook.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:16 schreef nog.een.keer het volgende:
Mensen die last hebben van geheugenproblemen: installeer de laatste beta van Firefox2.
Dan kan je Firefox via de taakmanager afschieten, vervolgens opnieuw opstarten en met de ingebouwde session restore weer verder gaan waar je gebleven was.
Net of session restore nieuw isquote:Op maandag 24 juli 2006 17:33 schreef Robin2130 het volgende:
[..]
Juist, ik gebruik FF2 ook.
Session Restore![]()
![]()
![]()
Eeehm dit is irrelevant...quote:Op maandag 24 juli 2006 17:35 schreef nonzz het volgende:
Firefox heeft dikke tieten. Daarom issie fijn!
fuck zeg ben je nog bezigquote:Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef Lunar het volgende:
In firefox is Fok! irritant. Al die regeltjes zo dicht op elkaarkan het amper lezen.
kan ook allemaal met operaquote:Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
fuck zeg ben je nog bezig![]()
kijk niet iedereen heeft zo'n scherm
[afbeelding]
en in FF kan je letter typen grooter maken...snap jij natuurlijk niet
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06301/klein.JPG]afbeelding][/url]
quote:"Firefox kan dit, nou Opera kan het lekker veel beter, lekker pulla..."
Uiteindelijk gaat het er natuurlijk bij de meesten niet om of ze bepaalde functies eerder of beter hebben, het gaat om het gebruikersgemak dat zij met een bepaalde browser hebben. Dat de ene gewend is aan Firefox en voorkeur heeft bij de werking van bepaalde plugins, dat mogen zij zelf weten. Zelfde geldt voor users van Opera die vast ook hun eigen voorkeuren hebben.quote:"O, en Opera/Firefox/IE heeft deze geile functies"
Als je het mij vraagt is het een compleet overhyped iets dat FF. Jaren terug was dat ook zo met het Vivo formaat video, nu met FLV en zo heb je wel meer van die shit gehad. Of Netscape, was ook altijd zo dat mensen interessant wilden doen met Netscape.quote:Op maandag 24 juli 2006 17:27 schreef Lunar het volgende:
Als ze nou gewoon die memory leaks oplossen
Gelukkig weet jij wel hoe het zit. Je hebt helemaal gelijk en bedrijven zoals IBM, RedHat, MySQL e.v.a. draaien ook zoooo slechtquote:Op dinsdag 25 juli 2006 03:26 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Veel mensen roepen ohhhhhhhh ja open source open source! Terwijl ze verder geen reet verstand ervan hebben
[...]
Open source wordt dus ook nooit wat want bedrijven kunnen dan geen kut meer verdienen.
Traag, jaquote:Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef MiRRoRMaN het volgende: Ik vind FireFox traag, sloom, kut en irritant.
Traag, neequote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:19 schreef Emu het volgende:
[..]
Traag, ja
Sloom, ja
Gebruikt een bom geheugen, ja
Kut,ja
Dat is irritant? Ja!
Grote voordeel is dan idd ook wel dat het opensource is. Ik zal ook overschakelen, als hij een beetje sneller kan en minder geheugen gebruikt, maar sommige pagina's gebruiken echt lekker 90mb geheugen terwijl Internet Explorer er maar 15mb voor nodig heeft, wel dan doe je toch iets bijzonder fout lijkt me.
je hebt 't over opera hè?quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:39 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Traag, nee
Sloom, nee
Gebruikt een bom geheugen, nee
Kut,ja.... FF kut, nee
Irritant, nee
IMO
Nope.... Firefox loopt hier gewoon als een tierelier....quote:
FireFox wordt gewoon gebruikt door mensen die met alle geweld mee willen doen met die hype. Zie het internet anno 1997 iedereen zat over NetScape te blaten, zelfs websites die IE blokkeerden met een javascriptje puur om lekker mee te doen. "Ja, Microsoft dwars zitten", NetScape stierf een trage dood en alleen mac users gebruiken het nog maar zelfs die stappen al massaal over op "Safari".quote:Op dinsdag 25 juli 2006 09:19 schreef Emu het volgende:
Traag, ja
Sloom, ja
Gebruikt een bom geheugen, ja
Kut,ja
Dat is irritant? Ja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |