abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 24 juli 2006 @ 16:47:01 #101
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_40137474
MyIE2 werkt bij mij perfect
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_40137781
quote:
Op maandag 24 juli 2006 16:11 schreef Agiath het volgende:

[..]

[afbeelding]

Zo ziet er er normaal uit
Banners blocken is not-done hè
pi_40137876
Firefox
Opera
:o
pi_40138007
In firefox is Fok! irritant. Al die regeltjes zo dicht op elkaar kan het amper lezen.
pi_40138266
Mensen die last hebben van geheugenproblemen: installeer de laatste beta van Firefox2.

Dan kan je Firefox via de taakmanager afschieten, vervolgens opnieuw opstarten en met de ingebouwde session restore weer verder gaan waar je gebleven was.
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_40138509
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef MiRRoRMaN het volgende:

Ik vind FireFox traag, sloom, kut en irritant. Er zullen gerust wel een heleboel FireFox pijpers in dit topic opduiken ik verwacht niet anders, maar echt, ik vat em niet. Ik vind Opera al jaren heel fijn en ik blijf erbij.
hmm, dan kan je internet het gewoon niet aan ... bij mij werkt ie primaa! niet zo veel meer van die gare pop-ups enzo
pi_40138516
Als ze nou gewoon die memory leaks oplossen
pi_40138634
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:16 schreef nog.een.keer het volgende:
Mensen die last hebben van geheugenproblemen: installeer de laatste beta van Firefox2.

Dan kan je Firefox via de taakmanager afschieten, vervolgens opnieuw opstarten en met de ingebouwde session restore weer verder gaan waar je gebleven was.
Juist, ik gebruik FF2 ook.

Session Restore
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_40138645
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:33 schreef Robin2130 het volgende:

[..]

Juist, ik gebruik FF2 ook.

Session Restore
Net of session restore nieuw is
Zit al jaaaaren in Opera.
  maandag 24 juli 2006 @ 17:35:42 #110
31245 nonzz
parttime lilliputter
pi_40138694
Firefox heeft dikke tieten. Daarom issie fijn!
lege ton
pi_40138923
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:35 schreef nonzz het volgende:
Firefox heeft dikke tieten. Daarom issie fijn!
Eeehm dit is irrelevant...
Love is a difficult thing, but you can not without it!
pi_40139041
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:06 schreef Lunar het volgende:
In firefox is Fok! irritant. Al die regeltjes zo dicht op elkaar kan het amper lezen.
fuck zeg ben je nog bezig
kijk niet iedereen heeft zo'n scherm

en in FF kan je letter typen grooter maken...snap jij natuurlijk niet
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_40139168
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:45 schreef Robin2130 het volgende:

[..]

Eeehm dit is irrelevant...
Zeker niet
  maandag 24 juli 2006 @ 17:55:23 #114
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40139172
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:49 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

fuck zeg ben je nog bezig
kijk niet iedereen heeft zo'n scherm
[afbeelding]

en in FF kan je letter typen grooter maken...snap jij natuurlijk niet
[[url=http://xs204.xs.to/xs204/06301/klein.JPG]afbeelding][/url]
kan ook allemaal met opera
Huilen dan.
  maandag 24 juli 2006 @ 18:13:55 #115
65471 SkaterSam
Lurking Galore
pi_40139586
quote:
"Firefox kan dit, nou Opera kan het lekker veel beter, lekker pulla..."
quote:
"O, en Opera/Firefox/IE heeft deze geile functies "
Uiteindelijk gaat het er natuurlijk bij de meesten niet om of ze bepaalde functies eerder of beter hebben, het gaat om het gebruikersgemak dat zij met een bepaalde browser hebben. Dat de ene gewend is aan Firefox en voorkeur heeft bij de werking van bepaalde plugins, dat mogen zij zelf weten. Zelfde geldt voor users van Opera die vast ook hun eigen voorkeuren hebben.

Ik zelf gebruik nu Firefox, omdat ik de interface al een tijd gewend ben. Ik heb ook Opera geinstalleerd, maar ik ervaar toch niet hetzelfde gebruikersgemak als met Firefox. Dat doet niet af aan de kwaliteiten van de browser, maar het is een voorkeur die ik heb.
Let's make life easy
Typo's are the demon spawn from hell !
pi_40139811
De geniale Graasaap voor Vuurvos is ook een hele goede reden om laatstgenoemde te gebruiken.
Het gras bij de buurvrouw is altijd groener.
pi_40156078
quote:
Op maandag 24 juli 2006 17:27 schreef Lunar het volgende:
Als ze nou gewoon die memory leaks oplossen
Als je het mij vraagt is het een compleet overhyped iets dat FF. Jaren terug was dat ook zo met het Vivo formaat video, nu met FLV en zo heb je wel meer van die shit gehad. Of Netscape, was ook altijd zo dat mensen interessant wilden doen met Netscape.

Veel mensen roepen ohhhhhhhh ja open source open source! Terwijl ze verder geen reet verstand ervan hebben en geeneens weten wat ze met een source aan moeten. Ik vind open source kut, de dag dat ik een source op de digitale snelweg leg is de dag dat varkens eieren gaan leggen.

Open source wordt dus ook nooit wat want bedrijven kunnen dan geen kut meer verdienen.
pi_40156631
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 03:26 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Veel mensen roepen ohhhhhhhh ja open source open source! Terwijl ze verder geen reet verstand ervan hebben

[...]

Open source wordt dus ook nooit wat want bedrijven kunnen dan geen kut meer verdienen.
Gelukkig weet jij wel hoe het zit. Je hebt helemaal gelijk en bedrijven zoals IBM, RedHat, MySQL e.v.a. draaien ook zoooo slecht

OSS is fijn. Je hoeft niks met de source te doen, en het feit dat de source open is boeit mij in vrijwel alle gevallen ook niks. Maar ik pluk er wel mooi de vruchten van. Er is echt zeer goede software te vinden, je wordt nooit lastig gevallen met lcentiegeneuzel (Nee JIJ MAG DAT NIET, want daarvoor moet je BETALEN!) en veelal oprecht enthousiaste mensen die eraan werken om er iets fraais van te maken.

Ja het heeft nadelen. Handleidingen zijn vaak een heikel punt, om maar eens wat te noemen.
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
pi_40157890
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:27 schreef MiRRoRMaN het volgende: Ik vind FireFox traag, sloom, kut en irritant.
Traag, ja
Sloom, ja
Gebruikt een bom geheugen, ja
Kut,ja

Dat is irritant? Ja!

Grote voordeel is dan idd ook wel dat het opensource is. Ik zal ook overschakelen, als hij een beetje sneller kan en minder geheugen gebruikt, maar sommige pagina's gebruiken echt lekker 90mb geheugen terwijl Internet Explorer er maar 15mb voor nodig heeft, wel dan doe je toch iets bijzonder fout lijkt me.
pi_40158221
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:19 schreef Emu het volgende:

[..]

Traag, ja
Sloom, ja
Kut,ja

Dat is irritant? Ja!

Grote voordeel is dan idd ook wel dat het opensource is. Ik zal ook overschakelen, als hij een beetje sneller kan en minder geheugen gebruikt, maar sommige pagina's gebruiken echt lekker 90mb geheugen terwijl Internet Explorer er maar 15mb voor nodig heeft, wel dan doe je toch iets bijzonder fout lijkt me.
Traag, nee
Sloom, nee
Gebruikt een bom geheugen, nee
Kut,ja .... FF kut, nee

Irritant, nee

IMO
  dinsdag 25 juli 2006 @ 10:42:51 #121
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_40159626
Nu werkt Firefox bij mij als een raket, doordat ik alle opstartacties via msconfig heb stopgezet.

Firefox vraagt ook veel geheugen, maar ik stop nu het hele proces, zodat ik snel weer aan de slag kan.
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:11:45 #122
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_40164454
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:39 schreef Rekkie het volgende:

[..]

Traag, nee
Sloom, nee
Gebruikt een bom geheugen, nee
Kut,ja .... FF kut, nee

Irritant, nee

IMO
je hebt 't over opera hè?
Huilen dan.
pi_40165038
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 13:11 schreef Isdatzo het volgende:

[..]

je hebt 't over opera hè?
Nope.... Firefox loopt hier gewoon als een tierelier....

Opera ook trouwens, maar FF bevalt me uitstekend
  dinsdag 25 juli 2006 @ 13:31:09 #124
18360 cYbErTiM
Moet Niet Zeuren!
pi_40165191
Opera is voor homo's en FF voor hetero's en IE voor de bi's
Je leeft maar één keer...
pi_40166512
quote:
Op dinsdag 25 juli 2006 09:19 schreef Emu het volgende:
Traag, ja
Sloom, ja
Kut,ja

Dat is irritant? Ja!
FireFox wordt gewoon gebruikt door mensen die met alle geweld mee willen doen met die hype. Zie het internet anno 1997 iedereen zat over NetScape te blaten, zelfs websites die IE blokkeerden met een javascriptje puur om lekker mee te doen. "Ja, Microsoft dwars zitten", NetScape stierf een trage dood en alleen mac users gebruiken het nog maar zelfs die stappen al massaal over op "Safari".

Ik verwacht niet anders dan dat FireFox een net zo trieste dood sterft als NetScape als er straks weer een andere browser is waar mensen interessant mee kunnen doen.

Die mensen die FireFox gebruiken bekijken hooguit 2 sites per dag of zo en checken hun hotmail ermee, beetje forummen en hebben er verder geen last van. Het idee dat ze geen IE gebruiken vinden ze helemaal fantastisch en ze plaatsen een firefox button op hun myspace om lekker interessant mee te doen.

Ondertussen blijven de echte hardcore lui lekker met Opera browsen... Opera users schreeuwen alleen niet zo hard en gaan niet zo snel mee in hypejes en zo.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')