abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_40132063
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef Nexxennium het volgende:
Het is niet dat Firefox nou zo geweldig is, maar dat IE zo ongelooflijk belabberd is.
Juist! En laat de rel nu beginnen =))
More oneness, less categories
Open hearts, no strategies
Decisions based upon faith and not fear
People who live right now and right here
  maandag 24 juli 2006 @ 13:45:32 #27
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_40132075
Nog nooit Opera gebruikt.
Van IE naar FF vond ik een openbaring. Als ik nu noodgedwongen met IE aan de slag moet, zit k me rot te ergeren. Ben zo gewend aan die tabbladen en die handige 'zoeken terwijl je typt' optie van FF. IE kan daar nog iets van leren.

Mijn vriend heeft soms ook wat problemen met FF. Sinds de laatste update is ie erg traag. Hier thuis heb ik daar geen last van. Hij is snel, simpel en gelukkig geen last van die irritante popups overal. Scheelt een hele hoop.
(Un)masking for the greater good.
  maandag 24 juli 2006 @ 13:48:04 #28
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_40132168
FF is bij mij snel, stabiel en hij crasht nooit. Verder zijn de tabbladen handig en een paar extensies die ik dagelijks gebruik.

Dat er ergens een nog betere is zal best, maar waarom overstappen als je geen problemen hebt met je huidige browser
pi_40132210
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef trancethrust het volgende:

[..]

Juist! En laat de rel nu beginnen =))
Rel? Welke rel? Aan iedereen met een pseudobrein of beter kun je uitleggen waarom IE gewoon niet meer van deze tijd is.

Waar je over kunt twisten is of Firefox of Opera fijner is op het Windows-platform. Ik kies voor de laatste, hands down, maar Firefox kan er ook wel mee door
Thus spake the master programmer:
"A well-written program is its own heaven; a poorly-written program is its own hell.''
  maandag 24 juli 2006 @ 13:51:26 #30
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_40132298
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:34 schreef RayMania het volgende:
Weet je wat handig is aan FireFox?
Als je nou in IE een link typt, maar je wilt die helemaal weghalen, dan moet je de hele link selecteren en verwijderen, of helemaal met Backspace deleten.

Mááááár met FireFox kun je gewoon Ctrl-A doen .
, ja dat werkt in IE niet zeker? .

En ik heb ook niets met FF, ik werk nu met IE7 beta. 10 keer prettiger dan FF.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  maandag 24 juli 2006 @ 13:52:12 #31
61944 Freeflyer
Vallen doet geen pijn...
pi_40132328
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef Lucille het volgende:

[..]

Hier heb ik eigenlijk ook geen last van. Op mijn werk laat ik FF gewoon permanent draaien (ik log vrijwel nooit uit) en dan draai ik vaak weken achter elkaar zonder dat ik problemen met resources heb. Het zou dus kunnen dan een extensie een memory leak heeft.

Ook met flash sites heb ik geen problemen.
dat van een memory leak kan bijna niet omdat ik geen extensies geinstalleerd heb met uitzondering van flash afspelen in de browser.

flash geeft hier in pak em beet 6 van de 10 een probleem.

toch maar eens opera proberen dan...
Neerkomen wel!
pi_40132332
Eigenlijk zouden al die firefox liefhebbers eens Opera moeten proberen, dan piepen jullie wel anders.

Firefox
Traag
Onveilig
Onhandig
Memory leaks
Plugins

pi_40132348
Je roept nou wel de hele tijd dat we dan maar Opara moeten gebruiken maar wat is daar dan het voordeel van? Ik vind Opera alleen maar godsgruwelijk irritant met zijn tabs die meteen op de voorgrond laden
pi_40132393
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Tha_T het volgende:
Je roept nou wel de hele tijd dat we dan maar Opara moeten gebruiken maar wat is daar dan het voordeel van? Ik vind Opera alleen maar godsgruwelijk irritant met zijn tabs die meteen op de voorgrond laden
* Alles valt aan te passen naar eigen wens
* Je hebt geen 1000 plugins nodig zoals bij firefox het geval
* Het is godsgruwelijk SNEL!!

pi_40132402
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Lunar het volgende:
Eigenlijk zouden al die firefox liefhebbers eens Opera moeten proberen, dan piepen jullie wel anders.

Firefox
Traag
Onveilig
Onhandig
Memory leaks
Plugins

....bron?
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
pi_40132416
Opera , samen met safari m'n favoriete browser
pi_40132439
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Tha_T het volgende:
De volgorde van de bars in je menubalk niet kunnen aanpassen is ook al zo'n irritante feature van Opera
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_40132451
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

....bron?
Ervaring m'n jong, ervaring.
pi_40132459
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:

[..]

, ja dat werkt in IE niet zeker? .

En ik heb ook niets met FF, ik werk nu met IE7 beta. 10 keer prettiger dan FF.
Hier niet hoor .

* RayMania heeft HeatWave niet meer hoog zitten .
Achter-elkaar-bezochte-Ajax-thuiswedstrijden-meter: [b]29[/b].
[b]Laatste wedstrijd:[/b] FC Timişoara. [b]Volgende:[/b] ADO Den Haag.
Ray's Statshoekje - 2009/2010.
pi_40132478
Van alle browser vond ik FF gewoon het snelst, soepelst en het stabielste werken...

Nog meer motivatie nodig?
pi_40132490
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:41 schreef Bleekwater het volgende:

[..]

Kan in IE niet, ik gebruik eigenlijk gewoon altijd alt + d. Selecteerd ie ook het hele adres
Je kunt ook gewoon SHIFT + HOME doen, of een twee keer op F6 rammen.

Voor wat betreft de popups bij FF. Ik zie steeds meer popups niet meer geblocked worden bij FF. Bijvoorbeeld die klote popups bij ImageShack. Verder ben ik er ook niet zo over te spreken. FF bevriest regelmatig als hij een pagina niet of moeilijk kan vinden/laden. Alle schermen van FF zijn dan bevroren. Waarschijnlijk heeft dat met de proxyservert hier te maken, maar IE heeft er helemaal geen last van. Heel irritant.

Verder vind ik het onvergeeflijk van zo'n schijnbaar perfect product dat indien je de eerste officiele release van FF hebt geinstalleerd die dus NIET automatisch wordt geupdate. Vanaf 1.x zit dat er pas in. En dan nog behoorlijk knullig ook imho. Ik ben regelmatig een hele zooi instellingen kwijt na een update.
pi_40132500
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Lunar het volgende:

Firefox
Traag
Onveilig
Onhandig
Memory leaks
Plugins

Been there done that.... Opera.... just not my thing
pi_40132577
Of je combineert de 2 en gebruikt Maxthon
pi_40132707
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:55 schreef Lunar het volgende:

[..]

Ervaring m'n jong, ervaring.
K ben je jong niet, en je rijtje is volkomen onzin.

Traag? Je pc of je connectie niet je browser....
Onveilig?.. wat onveilig, ben jij zo'n figuur die in alles hacker ziet of kan je "onveilig" ook nog uitleggen..
Onhandig? .. Sorry hoor maar als jij FF onhandig vind, stop dan ajb met het werken met pc's...pak je telraampje ofzo..
Memory leaks? weet jij wel wat dat betekend, lijkt me sterk als je FF onhandig noemt...
Plugins? heeft geen bal met FF zelf te maken..

So Stop Whining!
Als jij al je vrienden mee neemt kom ik ook alleen
  maandag 24 juli 2006 @ 14:07:04 #45
138914 Slappy
ambtenaar
pi_40132802
Gebruik Opera noob!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Op woensdag 27 mei 2009 23:08 schreef Lambiekje het volgende:Afgezien van de datums,en natuurlijk niet van de inividuele personen van jouw en mij, maar van de werldgeschiedenis is 99,999999% verdraaid.
pi_40132813
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:03 schreef Ame_thyst het volgende:

[..]

K ben je jong niet, en je rijtje is volkomen onzin.

Traag? Je pc of je connectie niet je browser....
Onveilig?.. wat onveilig, ben jij zo'n figuur die in alles hacker ziet of kan je "onveilig" ook nog uitleggen..
Onhandig? .. Sorry hoor maar als jij FF onhandig vind, stop dan ajb met het werken met pc's...pak je telraampje ofzo..
Memory leaks? weet jij wel wat dat betekend, lijkt me sterk als je FF onhandig noemt...
Plugins? heeft geen bal met FF zelf te maken..

So Stop Whining!
Een browser heeft wel degelijk invloed op de snelheid. Opera is veiliger als FireFox (lees als minder exploits gevonden), handigheid is iets persoonlijks en verschilt tot persoon tot persoon.

Memory leaks heeft FireFox vroeger erg veel last van gehad (of nu nog steeds), hij zuigt zich vol met ram en geeft het niet meer vrij totdat je hem helemaal afsluit. Ik heb in Opera geen plugins nodig voor hetzelfde waarvoor ik er in FireFox zo'n 90 nodig heb.
pi_40132820
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:07 schreef Slappy het volgende:
Gebruik Opera noob!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Waarom?
pi_40132880
quote:
Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef Lunar het volgende:

[..]

* Alles valt aan te passen naar eigen wens
FF *check
quote:
* Je hebt geen 1000 plugins nodig zoals bij firefox het geval
FF *check
quote:
* Het is godsgruwelijk SNEL!!
FF *check

Eik zijn het twee dezelfde dan
  maandag 24 juli 2006 @ 14:10:10 #49
36898 Kizim
Life is Music
pi_40132922
Geen Opera, maar FF vs IE

http://www.killbillsbrowser.com/

Reden 1 is voldoende
Don't damn me when I speak a piece of my mind...
pi_40132974
quote:
Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef Tha_T het volgende:

[..]

FF *check
[..]

FF *check
[..]

FF *check

Eik zijn het twee dezelfde dan
Wat zeg je nu?

Ik beweer dat je in firefox 1000 plugins nodig hebt voor dezelfde functionaliteit als in Opera
Zeg jij: IN FIREFOX OOK!!!111

Ik zie een fout
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')