Juist! En laat de rel nu beginnen =))quote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef Nexxennium het volgende:
Het is niet dat Firefox nou zo geweldig is, maar dat IE zo ongelooflijk belabberd is.
Rel? Welke rel? Aan iedereen met een pseudobrein of beter kun je uitleggen waarom IE gewoon niet meer van deze tijd is.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef trancethrust het volgende:
[..]
Juist! En laat de rel nu beginnen =))
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:34 schreef RayMania het volgende:
Weet je wat handig is aan FireFox?
Als je nou in IE een link typt, maar je wilt die helemaal weghalen, dan moet je de hele link selecteren en verwijderen, of helemaal met Backspace deleten.
Mááááár met FireFox kun je gewoon Ctrl-A doen![]()
.
dat van een memory leak kan bijna niet omdat ik geen extensies geinstalleerd heb met uitzondering van flash afspelen in de browser.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:42 schreef Lucille het volgende:
[..]
Hier heb ik eigenlijk ook geen last van. Op mijn werk laat ik FF gewoon permanent draaien (ik log vrijwel nooit uit) en dan draai ik vaak weken achter elkaar zonder dat ik problemen met resources heb. Het zou dus kunnen dan een extensie een memory leak heeft.
Ook met flash sites heb ik geen problemen.
* Alles valt aan te passen naar eigen wensquote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Tha_T het volgende:
Je roept nou wel de hele tijd dat we dan maar Opara moeten gebruiken maar wat is daar dan het voordeel van? Ik vind Opera alleen maar godsgruwelijk irritant met zijn tabs die meteen op de voorgrond laden
....bron?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Lunar het volgende:
Eigenlijk zouden al die firefox liefhebbers eens Opera moeten proberen, dan piepen jullie wel anders.
Firefox
Traag
Onveilig
Onhandig
Memory leaks
Plugins
De volgorde van de bars in je menubalk niet kunnen aanpassen is ook al zo'n irritante feature van Operaquote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Tha_T het volgende:
Je roept nou wel de hele tijd dat we dan maar Opara moeten gebruiken maar wat is daar dan het voordeel van? Ik vind Opera alleen maar godsgruwelijk irritant met zijn tabs die meteen op de voorgrond laden
Hier niet hoorquote:Op maandag 24 juli 2006 13:51 schreef HeatWave het volgende:
[..], ja dat werkt in IE niet zeker?
.
En ik heb ook niets met FF, ik werk nu met IE7 beta. 10 keer prettiger dan FF.
Je kunt ook gewoon SHIFT + HOME doen, of een twee keer op F6 rammen.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:41 schreef Bleekwater het volgende:
[..]
Kan in IE niet, ik gebruik eigenlijk gewoon altijd alt + d. Selecteerd ie ook het hele adres
Been there done that.... Opera.... just not my thingquote:Op maandag 24 juli 2006 13:52 schreef Lunar het volgende:
Eigenlijk zouden al die firefox liefhebbers eens Opera moeten proberen, dan piepen jullie wel anders.
Firefox
Traag
Onveilig
Onhandig
Memory leaks
Plugins
K ben je jong niet, en je rijtje is volkomen onzin.quote:
Een browser heeft wel degelijk invloed op de snelheid. Opera is veiliger als FireFox (lees als minder exploits gevonden), handigheid is iets persoonlijks en verschilt tot persoon tot persoon.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:03 schreef Ame_thyst het volgende:
[..]
K ben je jong niet, en je rijtje is volkomen onzin.
Traag? Je pc of je connectie niet je browser....
Onveilig?.. wat onveilig, ben jij zo'n figuur die in alles hacker ziet of kan je "onveilig" ook nog uitleggen..
Onhandig? .. Sorry hoor maar als jij FF onhandig vind, stop dan ajb met het werken met pc's...pak je telraampje ofzo..
Memory leaks? weet jij wel wat dat betekend, lijkt me sterk als je FF onhandig noemt...
Plugins? heeft geen bal met FF zelf te maken..
So Stop Whining!
Waarom?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:07 schreef Slappy het volgende:
Gebruik Opera noob!!!!!!!!!!!!!!!!!!
FF *checkquote:Op maandag 24 juli 2006 13:54 schreef Lunar het volgende:
[..]
* Alles valt aan te passen naar eigen wens
FF *checkquote:* Je hebt geen 1000 plugins nodig zoals bij firefox het geval
FF *checkquote:* Het is godsgruwelijk SNEL!!
![]()
Wat zeg je nu?quote:Op maandag 24 juli 2006 14:08 schreef Tha_T het volgende:
[..]
FF *check
[..]
FF *check
[..]
FF *check
Eik zijn het twee dezelfde dan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |