Ik heb er prima over nagedacht, wijzigingen kun je niet aanbregen, opzeggen duurt 1 minuut, een nieuwe rekening aanmaken kost je een minuut extra, maar je CC blijft nog 24 uur gekoppeld aan je oude account ...quote:Op maandag 24 juli 2006 13:24 schreef Darkomen het volgende:
eerst denken dan doen
quote:Op maandag 24 juli 2006 13:28 schreef MiRRoRMaN het volgende:
Ik wordt altijd helemaal leip van al die nep-authentication mailtjes. Zo van: Een security blabla en nu moet je eventjes inloggen! En zie je een of ander vaag IP waar je zou moeten inloggen.
Ik log dan altijd in met vuileviezehomo en password kappenmetdieonzin etc.
Hehe en dan heb je nog geen idee waar ik elders in de mail mee bezig ben, maargoed als het lukt post ik hier een fautaux.quote:
quote:Druk druk druk met vanalles regelen voor de vakantie. Wat nemen we mee? Wat is er te doen in de omgeving? Valt er korting te regelen misschien? Zit er in de buurt van de camping een Lidl of een Aldi? Lang leve het internet!! Helemaal voorbereid op vakantie gaan, dat doe ik graag
Dit keer neem ik trouwens een schriftje mee om alle uitgaven in op te schrijven. Iedere keer valt het na de vakantie toch tegen wat er is uitgegeven. Een ijsje hier, een patatje daar, lekkere broodjes bij het ontbijt, entree van het één of ander, cadeautje voor m'n mams die op hond en katten past enzovoort. Natuurlijk heb ik wel wat extra geld uitgetrokken om leuke dingen te doen! Ik denk trouwens dat het bijhouden van de uitgaven alleen al veel zal schelen!
Ik weet niet of ik hier nog langs kom de komende dagen. Zo niet, allemaal fijne weken gewenst! Geniet van het mooie weer! En tot over tweeenhalve week!!
wees blij dat het fatsoenlijk beveiligd is.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:17 schreef elcastel het volgende:.
Sluit ik net mijn rekening af ivm een typefout in het adres (jaja, dat kan je niet wijzigen), maak hem opnieuw aan, blokkeren ze mijn CC in PayPal, omdat die nog even op de oude rekening staat. Kortom, 24 uur wachten, dan kunt u hem weer toevoegen ....
Mijn klacht : flikker op met je beveiligde beveiligingen, ik wil consumeren !.
Paypal goed beveiligd....quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef kollie het volgende:
wees blij dat het fatsoenlijk beveiligd is.
Ja zo goed, dat je je eigen CC niet kan toevoegen. Kennelijk was er een foutje, het schijnt nu wel te kunnen.quote:Op vrijdag 28 juli 2006 16:08 schreef kollie het volgende:
wees blij dat het fatsoenlijk beveiligd is.
Kan geregeld wordenquote:Op vrijdag 28 juli 2006 17:19 schreef elcastel het volgende:
Klacht opgelost, slotje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |