Alles goed met de kids?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:17 schreef shakazulutje het volgende:
tjeziz gisteren bij mijn ex geweest ( kinderen hé
't is tegenwoordig helemaal de bom om met een mes de hele zooi overhoop te steken om jezelf vervolgens in brand te zetten.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:17 schreef shakazulutje het volgende:
tjeziz gisteren bij mijn ex geweest ( kinderen hé ) maar die zat me toch een partij te zeiken snap niet waarom ben een hele aardige kerel wat mot ik nou met z'n k*twijf![]()
Waarom had je dan op de eerste plaats iets met haar? Dat zegt imho meer over jou dan over haar.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:17 schreef shakazulutje het volgende:
tjeziz gisteren bij mijn ex geweest ( kinderen hé ) maar die zat me toch een partij te zeiken snap niet waarom ben een hele aardige kerel wat mot ik nou met z'n k*twijf![]()
nou,zo'n aardige vent zal je wel niet zijn als je naar je ex moet om je kinderen te zien,quote:Op maandag 24 juli 2006 13:17 schreef shakazulutje het volgende:
maak je hier nu speciaal een account voor aan?quote:Op maandag 24 juli 2006 13:17 schreef shakazulutje het volgende:
ja alles gaat goed denk ikquote:Op maandag 24 juli 2006 13:18 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Alles goed met de kids?![]()
Geen ruzie gemaakt waar ze bij waren?![]()
tja iemand zei me meld je daar aan en zet het erop zitten zat van die lijpoos op die goed advies ( kunnen ) hebbenquote:Op maandag 24 juli 2006 13:45 schreef Tim_G het volgende:
[..]
maak je hier nu speciaal een account voor aan?![]()
Als iemand de behoefte voelt om na een bezoekje aan zijn ex zijn hart te luchten denk ik dat het niet helemaal koek en ei was, en aangezien er kinderen bij zijn betrokken die het over het algemeen niet leuk vinden dat pa en ma ruzie maken vroeg ik me dat af.quote:Op maandag 24 juli 2006 13:57 schreef kangeengebruikersnaamkiez het volgende:
[..]
ja alles gaat goed denk ik
welke ruzie?![]()
Zekers.quote:Op maandag 24 juli 2006 14:02 schreef shakazulutje het volgende:
[..]
tja iemand zei me meld je daar aan en zet het erop zitten zat van die lijpoos op die goed advies ( kunnen ) hebben![]()
Welke ruzie??quote:Op maandag 24 juli 2006 14:04 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Als iemand de behoefte voelt om na een bezoekje aan zijn ex zijn hart te luchten denk ik dat het niet helemaal koek en ei was, en aangezien er kinderen bij zijn betrokken die het over het algemeen niet leuk vinden dat pa en ma ruzie maken vroeg ik me dat af.![]()
tjeziz gisteren bij mijn ex geweest ( kinderen hé ) maar die zat me toch een partij te zeiken snap niet waarom ben een hele aardige kerel wat mot ik nou met z'n k*twijfquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |